LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smartengeld

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
975
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2011 19:32

smartengeld

Ongelezen bericht door 975 »

Een paar jaar geleden zijn mijn zenuwen beschadigd door een medicijn waarvan de doctor als hij had opgelet bloedonderzoek had moeten doen dat is niet gebeurt waardoor ik met een neuropathie rondloop.

Aan een kant kan ik me ontzetten kwaat maken dat er zo laks is omgesprongen met mij als patient en dat ik dit heb waardoor ik zoiets heb ze moeten maximaal bloeden.Inclusif beschadiging nier en lever en dat ik mogelijk onvruchtbaar ben geworden maar dat moet nog worden onderzocht

Wat ik heel vaak lees is dat medice rechtzaken bijna niet te winnen zijn en dat die jaren kunnen voort slepen weet ik niet of ik daar zoveel zin in heb afgezien van het feit dat dit nogal wat geld kost

Dus hoe gaat dat in zijn werk en heb je advocaten die op no cure no pay basis werken?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: smartengeld

Ongelezen bericht door berndv »

Zelf al gezocht op Google? Ze zijn er namelijk wel. Dat een dergelijke zaak lang zal duren is een feit.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: smartengeld

Ongelezen bericht door kokka »

de enige manier om dit soort zaken te winnen, is als je een hele lange adem hebt en aannemelijk kan maken dat de dokter had kunnen en moeten weten dat je door dit medicijn zenuw schade zou oplopen.
dat is bij een bijwerking door medicatie waarschijnlijk een heel stuk moeilijker als wanneer hij een tang in je buik laat zitten na een operatie

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: smartengeld

Ongelezen bericht door Har45 »

Om te beginnen heel veel beterschap en sterkte toegewenst.
Er zijn genoeg bureaus die op no cure no pay basis uw belang willen behartigen ( mits zij een grote kans van slagen zien uiteraard).
U dient naast een lange adem ook te beschikken over incasseringsvermogen in een zaak zoals de uwe, men (de aansprakelijke partij) zal alles tegen u gebruiken om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: smartengeld

Ongelezen bericht door tenormin »

Er zijn veel "problemen" die onder de noemer neuropathie vallen, heb het zelf. Maar ik kan je (bijna) met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk schrijven dat je er niet veel verder zal komen als je een klacht indient. Ben ruim 10 jaar bezig geweest en heb er wel smartengeld uit weten te persen maar....dat ging naar nu cure no pay! Tja, zo gaan die dingen. En dan hoef je niet eens $$$ tekens te zien. Ik heb uiteindelijk mijn gelijk gehaald maar wat ben ik er mee opgeschoten? Nada, niets, want het probleem is en blijft er. Sterkte.

Gesloten