LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Gast

teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Prachtig plan van Hoogervorst. Krijgen we aan 't eind van 't jaar 250 eurootjes terug als we niet naar de huisarts gaan.Maar hoe zit dat dan met "letselschade"?

Met een beetje geluk loop je na bv. een "whiplastrauma" bij de behandelende sector de deur aardig plat.
Weg premie aan 't eind van 't jaar.
De kosten voor een slachtoffer kunnen zo aardig oplopen.
Mijn advies: Als het doktersbezoek het gevolg is van lichamelijke en/of "psychische" schade waar een derde partij voor aansprakelijk is, geef dat dan op aan de betreffende ziektekostenverzekeraar.
Die dient die kosten dan te verhalen op de aansprakelijke TP. Inclusief de medicijnen, therapieen etc. Hebbemn ze, dacht ik, zelfs formuliertjes voor.
En krijgt het slachtoffer alsnog die 250 eurootjes op z,n rekening teruggestort.
Minus die bezoeken die niets met het ongeval te maken hadden.
Duidelijk aangeven bij de huisarts waarvoor je komt.

Wie hier het claimcultuurtje aanwakkert is wel duidelijk. Hoogervorst.

Groet,

Hans.

Robert Kahlman

Re: teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door Robert Kahlman »

Beste Hans , dit vindt ik een zeer interressant onderwerp wat je aan opties opgeeft, ben hier ook zeer beniewd naar.
Want ik kan mij niet medisch laten onderzoeken omdat de kosten veel te duur zijn voor mij en ons gezin als letselschade slachtoffers.
Ik zou dit gaarne met je verder willen bespreken, uitdiepen, ik weet niet hoe ik met je in contact kan komen?

Wellicht ken je ook dhr , A,. van Rooij, mijn telefoon- . email sdres kan je ook bij hem opvragen svp ?

Met hertelijke Groeten; Dhr . Robert Kahlman .
Ik hoop spoedig van je te mogen vernemen.

Robert Kahlman

Re: teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door Robert Kahlman »

Beste Hans , dit vindt ik een zeer interressant onderwerp wat je aan opties opgeeft, ben hier ook zeer beniewd naar.
Want ik kan mij niet medisch laten onderzoeken omdat de kosten veel te duur zijn voor mij en ons gezin als letselschade slachtoffers.
Ik zou dit gaarne met je verder willen bespreken, uitdiepen, ik weet niet hoe ik met je in contact kan komen?

Wellicht ken je ook dhr , A,. van Rooij, mijn telefoon- . email sdres kan je ook bij hem opvragen svp ?

Met hertelijke Groeten; Dhr . Robert Kahlman .
Ik hoop spoedig van je te mogen vernemen.

Gast

Re: teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Robbert,

Dhr. van Rooy is mij onbekend. Ik kan helaas dus geen contact met je opnemen. Zelf m'n tel. hier vermelden doe ik niet graag. Wellicht dat je een andere oplossing weet?

Ik begrijp niet goed waarom je je niet medisch kunt laten onderzoeken? Je huisarts kan je toch doorsturen? Of bedoel je een medische expertise die je zelf zou moeten betalen/voorschieten.

Groet,

Hans

b.olsen

Re: teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door b.olsen »

ook ik ben een letselschadeslachtoffer dus ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik door de tp niet erg netjes behandeld ben ,ik heb een hersencontusie gehad en daardoor een of meerdere klachten opgelopen met als gevolg een hele lijst met klachten ,ik was al drie jaar bezig om de zaak rond te krijgen tot mijn moeder naar een beurs ging en daar een vertegenwoordiger aantrof van de vereniging van letselschadeslachtoffers die gaf haar een kaartje mee ,ik heb gebeld een advocaat gekregen(de derde inmiddels) en de zaak was binnen een half jaar geregeld ,maar pas wel op want voor dat ik die advocaat kreeg ,kwam er wel een deurwaarder aan de deur voor het ziekenfonds .ik krijg nu waarschijnlijk voor de rest van mijn leven fysiotherapie die wordt door de tp betaald maar licht wel je ziekenfonds goed in ,en laat je niet met een appel en een ei afschepen maar hou vol dreig met de rechter en wees vooral open dan lukt het wel en het ziekenfonds wordt voor ons per 1-1-2006 toch onbetaalbaar

b.olsen

Re: teruggaaf ziekenfonds en letselschade

Ongelezen bericht door b.olsen »

hoi, robert ik weet niet of je nog bezig bent met de tp maar voor al jou medische kosten dienen hun op te draaien meschien kan je dit nog regelen veel succes

Gesloten