LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:als het om veel geld gaat en je jong bent 32( met veel toekomstschade ) dan gaat het niet zo snel allemaal als jullie denken
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor en ook al
is er minder geld mee gemoeid, doen ze moeilijk.
Is de arbeidsinspectie geweest om een rapport op te maken
ten tijde van het ongeval?

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

ja ook , volgens ijn advocaaat staan we 9-0 maar ja ,ondertussen ga ik financieel kapot en proberen ze dadelijk natuurlijk met 50k ervanaf te komen ipv 300 of meer maar dan ga ik ook door tot ik neerval en GA DE PUBLICITEIT IN

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ongelukje99 schreef:een opdracht gekregen die ik nooit had mogen uitvoeren alleen . en zonder instructies .
Vandaar dat de werkgever niet zijn aansprakelijkheid toegeeft, werkgever heeft u toch die opdracht gegeven of niet ?

Overigens maakt het niet uit of u jong of oud bent in een letselschade zaak.

Wat heeft u voor een blijvend letsel, hersenletsel las ik maar wat houdt dat u voor u in ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ongelukje99 schreef:ja ook , volgens ijn advocaaat staan we 9-0 maar ja ,ondertussen ga ik financieel kapot en proberen ze dadelijk natuurlijk met 50k ervanaf te komen ipv 300 of meer maar dan ga ik ook door tot ik neerval en GA DE PUBLICITEIT IN
Hebt u dat ook overlegd met Palsgroep ?

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

eerst wacht ik de procedure af

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ongelukje99 schreef:eerst wacht ik de procedure af
Dat is nu zo onduidelijke Ongelukje aan het hele verhaal, WELKE procedure moet je afwachten, is het om de aansprakelijkheid of waarom ?

Je hebt een opdracht gekregen om iets te doen binnen je werk, dat heb je gedaan en daardoor is blijvend letsel ontstaan.
Maar die opdracht zou je niet alleen hebben mogen uitvoeren, was je dat bekend
vantevoren of niet ?

Wat is je blijvend letsel, hersenletsel, maar wat houdt dat voor je in ?
Wat kun je oa niet meer wat je voor het ongeval nog wel kon ?

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

hersenletsel houdt veel in , veel te veel om op te schrijven , google eens zou ik zeggen

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ongelukje99 schreef:hersenletsel houdt veel in , veel te veel om op te schrijven , google eens zou ik zeggen
Dat is voor ieder persoon anders Ongelukje, niet ieder persoon die hersenletsel heeft hebben dezelfde klachten.

Sorry maar het is een heel onduidelijk verhaal van u.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:ja ook , volgens ijn advocaaat staan we 9-0 maar ja ,ondertussen ga ik financieel kapot en proberen ze dadelijk natuurlijk met 50k ervanaf te komen ipv 300 of meer maar dan ga ik ook door tot ik neerval en GA DE PUBLICITEIT IN
Als de arbeidsinspectie een boete heeft opgelegd dan is
het duidelijk dat de werkgever de zorgplicht heeft
overtreden en daarmee aansprakelijk is, tenzij de werknemer
zelf (U) grof roekeloos is geweest of opzettelijk de schade
heeft veroorzaakt. Dat alles staat in artikel 7:658 lid 1 BW.

We worden steeds slimmer LOI :mrgreen:

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

ja i know LOI die boete is opgelegd , maar een procedure kan jaren uitstel geven ten koste van mij , iedereen mag zich helaas verweren tot de hoogste instantie
werknemer maar ook werkgever !

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:ja i know LOI die boete is opgelegd , maar een procedure kan jaren uitstel geven ten koste van mij , iedereen mag zich helaas verweren tot de hoogste instantie
werknemer maar ook werkgever !
Uw situatie is in-triest. Ik begrijp dat u aan de ene kant
blij bent met de hulp die u van Pals de afgelopen jaren
hebt gekregen. De kosten waren immers geheel voor uw
eigen rekening gekomen, omdat er nog steeds geen aansprakelijkheid
is erkend en die kosten heeft Pals op zich genomen tot nu toe.

Dat kan bijna niemand bekostigen uit eigen beurs.
De andere kant van het verhaal is dat u aan de rand van
de afgrond staat en nog steeds geen cent hebt gezien,
terwijl de aansprakelijkheid gewoon een gegeven had moeten zijn.
Ik leef met u mee en ik begrijp ook dat u voor Pals wilt opkomen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, als men tevreden is mag dat
ook worden verteld.

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

jeanne-veghel schreef::(
ik ga slapen ,Hoort ook bij hersenletsel . niet veel meer aankunnen qua tekst en lawaai en info , tot morgen allemaal xxx

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:
jeanne-veghel schreef::(
ik ga slapen ,Hoort ook bij hersenletsel . niet veel meer aankunnen qua tekst en lawaai en info , tot morgen allemaal xxx
Ik hoop oprecht voor u, dat uw situatie zich snel zal verbeteren
en er eindelijk een positieve definitieve uitkomst zal komen en
u verder kan gaan met uw leven.
Ik weet helaas uit ervaring, hoe het je leven kan beïnvloeden
voor zeer lange tijd, zonder dat je er iets aan kan veranderen.
Het enige wat ik zelf kan doen is, mijn ervaringen delen
met andere letselschadeslachtoffers.
Mogelijk dat ze er daardoor iets van opsteken en weten hoe te handelen.

ongelukje99
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:23

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

ik ga geloof ik maar eens een onderwerp over die werkgever beginnen DE PRAXIS !!!!

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:ik ga geloof ik maar eens een onderwerp over die werkgever beginnen DE PRAXIS !!!!

Lijkt me een goed plan en soms kan dat erg opluchten.
Het gaat je niet in de koude kleren zitten zo'n jarenlange strijd.

fred abbas
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2010 09:54

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door fred abbas »

Geachte,

Uw belevenis is typisch een geval van de pals groep ook ik ben dubbel slachtoffer ten eerste door ongeval en ten tweede door blunderen en ondeskundigheid van de pals groep te Emmen.Alleen je krijgt pas de echte verhalen te horen wanneer je al slachtoffer bent geworden.Bij mijn case toen nog met de heer Jan Haukes (ook zo een mooi prater) werd er heel deskundig en proffesioneel gepraat richting het slachtoffer(ik Dus) en was mijn geval een gelopen race immers ik stond zo sterk met mijn zaak, en dat was ook zo want ik had bewijs materiaal ten over vloede van politie,deskundigen tot getuigen verklaring,maar toch speelde de pals groep het klaar mijn case te laten stranden waarbij ze mij de vraag stelden WAT HADDEN WIJ DAN MOETEN DOEN??Het gekke is dat ze mij jaren aan het lijntje hebben weten te houden.
Maar goed ik kan er niets meer mee en mag de rest van mijn leven de wrange vruchten hiervan plukken.Dus de Pals groep NOOIT WEER!!!!!!!!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

fred abbas schreef:Geachte,

Uw belevenis is typisch een geval van de pals groep ook ik ben dubbel slachtoffer ten eerste door ongeval en ten tweede door blunderen en ondeskundigheid van de pals groep te Emmen.Alleen je krijgt pas de echte verhalen te horen wanneer je al slachtoffer bent geworden.Bij mijn case toen nog met de heer Jan Haukes (ook zo een mooi prater) werd er heel deskundig en proffesioneel gepraat richting het slachtoffer(ik Dus) en was mijn geval een gelopen race immers ik stond zo sterk met mijn zaak, en dat was ook zo want ik had bewijs materiaal ten over vloede van politie,deskundigen tot getuigen verklaring,maar toch speelde de pals groep het klaar mijn case te laten stranden waarbij ze mij de vraag stelden WAT HADDEN WIJ DAN MOETEN DOEN??Het gekke is dat ze mij jaren aan het lijntje hebben weten te houden.
Maar goed ik kan er niets meer mee en mag de rest van mijn leven de wrange vruchten hiervan plukken.Dus de Pals groep NOOIT WEER!!!!!!!!!
Je bent dus uiteindelijk wel door gegaan met Pals groep ondanks de stribbelingen die er waren, omdat u schrijft dat ur er het de rest van u leven mee mag doen.
Waarom niet overgestapt naar een ander ?

fred abbas
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2010 09:54

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door fred abbas »

dit is het nu waar het om gaat ze houden je met allerlei toezeggingen aan het lijntje en onder tussen niets .Ik heb mij jaren aan het lijntje laten houden en had achteraf gezien beter door kunnen pakken en een ander advokaat in de arm kunnen nemen.Ik ben afgepoedert met een schijntje van het werkelijke bedrag omdat anders er een hele lange proces zou worden en de gang naar de rechter durfde men niet aan.Waarom niet??? ik zou het niet weten.Het was voor mij stikken of slikken.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

fred abbas schreef:dit is het nu waar het om gaat ze houden je met allerlei toezeggingen aan het lijntje en onder tussen niets .Ik heb mij jaren aan het lijntje laten houden en had achteraf gezien beter door kunnen pakken en een ander advokaat in de arm kunnen nemen.Ik ben afgepoedert met een schijntje van het werkelijke bedrag omdat anders er een hele lange proces zou worden en de gang naar de rechter durfde men niet aan.Waarom niet??? ik zou het niet weten.Het was voor mij stikken of slikken.
Jammer dat u niet eerder op internet bent gaan zoeken etc en dat u niet bent
overgestapt ondanks hun toezeggingen.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door piet jagers »

bij mij gaat het hetzelfde als bij jou

Gesloten