LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

piet jagers schreef:bij mij gaat het hetzelfde als bij jou
En waarom stap je dan niet over ?

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door piet jagers »

omdat ik volgende week een afspraak heb bij de abn
omdat ik al 2klachten over mijn adv er neer heb gelegt en nog probeert arag er onderuit te komen

anonymous1971
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2011 11:31

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door anonymous1971 »

Ik kan niet beoordelen of de Palsgroep inderdaad altijd slecht werk aflevert, iedere zaak staat immers op zich, en waar gewerkt word worden helaas van tijd tot tijd ook weleens fouten gemaakt.
Echter een belangenbehartiger moet wel gemaakte afspraken met een client ten alle tijden nakomen, men mag de client niet willens en wetens aan het lijntje houden.

Anonymous

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door neos »

Pals is ook mijn belangebehartiger,
mijn zaak loopt nog tot op het moment gaat alles nog goed.
Mischien dat het bij mij wat anders ligt de wederpartij wil zich niet volledig aansprakelijk stellen de helft van de schade het is voor mij beetje kiezen of delen aanpakken of een lange gerechts gang met grote kans dat ik mischien nop vang.

Als mijn zaak is afgerond zal ik jullie mijn bevindingen geven kan ze nu niet uiten.
omdat alles nog loopt en ook het ten nadelen kan zijn van mij.

Maar op dit ben ik tevreden over Palsgroep

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

neos schreef:Pals is ook mijn belangebehartiger,
mijn zaak loopt nog tot op het moment gaat alles nog goed.
Mischien dat het bij mij wat anders ligt de wederpartij wil zich niet volledig aansprakelijk stellen de helft van de schade het is voor mij beetje kiezen of delen aanpakken of een lange gerechts gang met grote kans dat ik mischien nop vang.

Als mijn zaak is afgerond zal ik jullie mijn bevindingen geven kan ze nu niet uiten.
omdat alles nog loopt en ook het ten nadelen kan zijn van mij.

Maar op dit ben ik tevreden over Palsgroep
Dat mag ook geschreven worden, hoop dat alles goed bij je verder gaat verlopen.

Succes.

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

Beste leden,

Ik weet niet wie laatst nog naar de EO (programma Jong/Gepest) heeft gekeken, overigens hebben er nu 280.000 mensen gekeken, dus de burger neemt het onderwerp pesten en geweld (door leraren) wel serieus, de PalsGroep echter niet.

Ik heb zoals jullie misschien hebben gezien, getuigen gezocht (zowel mondeling als schriftelijk waarin vermeld werd dat ik inderdaad geschopt,geslagen en bedreigd werd, al die dingen zoals op een toilet zitten (zwaar bevuild), heeft me inmiddels een zware PTSS opgeleverd.
Een map met c.a. 300 pagina,s aan materiaal, vele maitljes en getuigen en de Palsgroep onder de naam Carla Prins schuift die machtige kroongetuige aan de kant door aan te geven dat een ander jaar erger was.

Ik schijn nergens gelijk te hebben gehad en de zielige school heeft het allemaal betreurt, met andere woorden alles wat in mijn belang is geweest is door mw. Prins en haar directeur weggeschoven of ontkend, ook hebben ze op papier vermeld dat mw. Prins zich inderdaad niet aan afspraken houdt.

Het gesencureerd doorlezen van bewijsvoering zonder de mogelijkheid te bieden om meer informatie te geven moet met opzet zijn gebeurd en is zeer onprofessioneel, ik hou mijn agenda graag open voor andere mensen die walgen van de PalsGroep, samen zouden we ze een dikke vette koude douch moeten geven

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ tkossen, als je rond kijkt op het topic letselschade dan kom je genoeg mensen tegen die in het verleden ook met Pals Groep te maken hebben gehad en er niet mee tevreden waren.

Maar wat let je om over te stappen naar een ander letselschade bureau ?

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door pit50 »

zoals bekend werkt pals veel no cure no pay. als men een mogelijkheid ziet om voldoende geld te verdienen zal men dat niet laten...

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

De PalsGroep (in ieder geval) maastricht zijn oplichters 1e klas, heb er geen andere woorden voor.

Het gaat dan om ene mevr. Prins die in een zaak van letselschade (mishandeling) de volgende discussie maakt.

Als ik aangeef dat ik 2 tot 2,5 jaar mishandeld ben, en dat dit in 1e instantie gedaan werd door een leerling die psychopatische trekken had, en vervolgens ook door andere leerlingen en leraren die me bedreigden, klemreden, achtervolgen, dan is een verklaring (zwart op wit) van een van de leerlingen die ook gepest heeft niet geldig.
U heeft dan wel een verklaring en een huisartsendossier, maar u geeft aan dat het de pesterijen van de psychopaat veel erger waren, daarmee wordt dus mijn zorgvuldig verkregen verklaring als nietig verklaard, terwijl het juist bewijs is.

Pesten is mishandeling, het gaat niet om 1 persoon, maar om de jaren van pesten en geweld bij elkaar, dit mens maakt daar misbruik van.
Dan hoeft ze vervolgens niets te verklaren omdat ze geen overeenkomst met mij als client heeft, het is gewoon iemand die de mening van de dader heeft gevraagd en zodoende afziet van de zaak, een map vol bewijzen en verklaringen kan niet "geen bewijs"" zijn

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

Maar goed de palsgroep vind ook een klacht hierover niet belangrijk genoeg om er iets mee te doen, verder noemen ze de mails die ik hierover stuur, het torpederen van de organisatie.
Men kan natuurlijk ook gewoon reageren!!!!!!!

Met dank aan.
Laatst gewijzigd door tkossen op 31 mei 2012 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door pit50 »

Ik blijf het toch maar herhalen: als de Palsgroep een zaak kansrijk vindt, zal men de zaak ook behandelen. Daarmee verdient men geld... Kennelijk acht men de zaak onvoldoende kansrijk. Je kunt gewoon een andere belangenbehartiger kiezen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zal ook een moeilijke zaak zijn lijkt me want in hoeverre
tast pesten iemand zijn leven aan etc etc etc ?

Maar zou naar een andere letselschade belangenbehartiger/advokaat stappen.

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

Beste PT50
Dat is geen rede om het zo (en zonder enig contact) op te lossen
Als je geen kans van slagen ziet dan meld je dat doorgaans gewoon, en niet door zorgvuldige bewijsstukken zo te knippen en plakken dat het geen bewijs zou zijn
Er zijn trouwens meerdere advocaten die de zaak wel oppakken, waarvan de palsgroep zegt dat ze het gewoon niet doen, ik heb b.v bij het LKC en de inspectie klachten ingediend die gegrond waren of waar in ieder geval aandacht is besteed, volgens de palsgroep heeft niemand mijn klacht geaccepteerd.

Ik kan bewijzen dat de school nalatig is geweest in een veilige omgeving te bieden op vele manieren, de school kan dan nu wel eenmalig een mediation traject aanbieden en mij naar hulporganisaties verwijzen, maar daardoor is het leed niet verdwenen. De PALS groep meent dat als een school 1x ach wat zielig zegt, dat dan daarmee de kous af is.
De school is en blijft aansprakelijk voor de schade van die tijd en de gevolgen, chronisch PTSS en de leraren die er werken zijn ziekelijk.
Maar goed de PalsGroep zal nooit toegeven dat ze het te groot, te moeilijk of zo vinden, als PALS zeker was van zijn zaak dan hadden ze ook telefonisch overleg kunnen plegen (zoals afgesproken) om gemotiveerd te melden waarom ze de zaak niet aannemen.
Nee op eigen houtje beslissen om een briefje in de bus te doen, en verder ook telefonisch niet bereikbaar zijn (enkel voor het terugbezorgen van een dossier).

Als laatste hebben ze (net als de overheid) de maatstaven dat de school gelijk heeft, en zijn ze waarschijnlijk ook nog in contact geweest met de veroorzaker van de schade.

Groeten

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door pit50 »

pals is een zakelijke instelling. Als men de mogelijkheid ziet om geld te verdienen zal men dat niet nalaten. Als men die mogelijkheid niet ziet zal men zo min mogelijk tijd aan de zaak willen besteden.
Geld verdienen lukt niet alleen door 'gelijk te krijgen' of een 'klacht in te dienen' er moet ook nog een zodanige schadevergoeding uit voortvloeien dat daaruit de kosten betaald kunnen worden.
Ga gewoon naar een ander als je zo overtuigd bent en besteed energie aan het afronden en oplossen van de kwestie in plaats van aan niet-onderbouwde verwijten aan het adres van pals, zoals de veronderstelling dat Pals ervan uit gaat dat de school gelijk heeft...Er is toch geen enkele reden voor Pals om dat te doen?

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

Oh jawel. Mensen die leed van andere mensen zien als bron van inkomsten wel
feit is dat er extra leed wordt toegebracht door de zaak zo af te handelen. Het doet pijn al je jaren mishandeld en verworpen bent. Het doet zeer om op deze manier afgewezen te worden dat heeft verstrekkende gevolgen.

Ik ken de belangeb van pals niet. Maar als het puur om geld gaat moet je geen letselschaddbedrijf beginnen. Even naar een ander is niet zomaar mogelijk daar ik heel veel wantrouwen heb met mensen.

Een beetje respect en begrip mag ook wel

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door pit50 »

bedrijven gaan om geld, daarom zijn het bedrijven... Ze moeten namelijk hun werknemers betalen, een pand huren etc.

er bestaat ook slachtofferhulp, geen bedrijf en dus ook niet primair gericht op schadevergoeding. Ongetwijfeld kan daar steun worden gevonden.

Als het u gaat om schadevergoeding, gaat het om de centen en dan moeten de mensen betaald worden die u bijstan. (natuurlijk zijn er mogelijkheden om een advocaat op basis van toevoeging in te huren)

tkossen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 dec 2011 15:42

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door tkossen »

Allemaal leuk en aardig, ik snap hoe de financiele wereld in elkaar zit.
Ik verdien namelijk ook mijn geld, enkel ik hou ook rekening met de gevoelens en belangen van mijn klant.

Of het nu gaat over profit of non-profit, fatsoen hebben we als het goed is geleerd toen van moeders toen we uit de luiers kwamen, ik neem aan dat er "mensen" werken bij Pals die dit ook geleerd hebben, nog beter ik zou denken dat deze mensen juist voorzichtiger zijn met handelen en uitspraken.

Ditzelfde geldt overigens voor het nakomen van afspraken, als je telefonisch contact afspreekt, kom je dat na. Als je beloofd om de zaak volledig te doorzoeken en eventueel aanvullend bewijs beloofd te vragen indien niet genoeg, dan doe je dat ook.

De kern is nogmaals niet de zaak zelf, maar de onmenselijke manier van mevr. Prins en diens directie.

HvBR
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:35

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door HvBR »

En heb je dan eindelijk je vordering voor elkaar en heeft de tegenpartij betaald blijft PALS nog ongehoord lang op jouw geld zitten en stuurt dit niet onmiddelijk door!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

HvBR schreef:En heb je dan eindelijk je vordering voor elkaar en heeft de tegenpartij betaald blijft PALS nog ongehoord lang op jouw geld zitten en stuurt dit niet onmiddelijk door!
En hoelang heeft Pals je geld al vast ?
Mischien moet het nog eerst verwerkt worden in de administratie ?

Bij mij werd het rechtstreeks door tegen partij verzekering op de rekening gestort.

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Asoluut geen Palsgroep bij letselschade!!

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Ik zelf zit even te lezen hier.
Kijk dat men klachten heeft is normaal das overal zo.
maar ik vindt het niet zo netjes dat mensen hier meteen met naam worden gezet...van ja die en die.
het is een bedrijf dan pak het algemeen aan.
Als een advocaat je belangen niet behandeld of niet voldoende dan is ieder vrij om over te stappen of een second opinion te doen.
je kan dan heel je dossier opvragen en naar een andere advocaat ermee gaan.

Ik zou het ook netjes vinden als er veel klachten zijn dat het bedrijf zelf ook is reageerd.Kijk hoe groter het bedrijf en zeker in die branche des te meer klachten er zijn.maar mensen zet niet meteen iemand ze naam zo neer das ook niet netjes. Als letselschadeslachtoffers hebben we het niet altijd even makelijk strijden voor je gezondheid en strijden voor je gelijk dan kan het ook wel is teveel wezen en strijden voor je centjes(probeer het eerst netjes optelossen)

Gesloten