Het verdwenen testament

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Erthanax

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 20:03

U kunt dat alleen bewijzen als u een (gewaarmerkt) afschrift hebt van het laatste testament.

Een sjoemelende notaris, dat wil ik desnoods nog wel geloven, maar een notaris, kantonrechter, officier van justitie, de Raad van State en wie al niet -- dat wil er bij mij niet in.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 15 jul 2019 20:21

Al eens die gegevens opgevraagd bij 2 of 3 andere notarissen? Ze zullen niet allemaal onder 1 hoedje spelen, toch?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 21:09

Dat niet, maar het CTR stuurt gewoon weer een vervalst uittreksel. Daar wordt dit natuurlijk zorgvuldig in de gaten gehouden.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons » 15 jul 2019 21:27

Radar zelf houdt zich ook verdacht stil*...waarom zou dat zijn?

* x-files muziekje op de achtergrond...

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 21:31

De redactie is met vakantie, fons.

(Imca Marina joelt Eviva España vanuit de coulissen.)

redhead55

Ongelezen bericht door redhead55 » 15 jul 2019 21:57

Erthanax schreef:
15 jul 2019 17:28
Tja. Er gebeuren echt wel eens vreemde zaken rond nalatenschappen en soms heeft een notaris daarbij een discutabele rol, maar een testament laten verdwijnen, daarvan heb ik niet eerder gehoord.
Voor zover ik het verhaal begrijp denkt TS te weten dat er een testament moet zijn, en is het een bittere teleurstelling dat dat niet zo blijkt te zijn.
Dat is dus de vraag. TS schrijft nl:
heb ik een notaris gevraagd navraag te doen bij het Testamentenregister. Ik kreeg een uittreksel uit het Testamentenregister waarop als referentie stond de initialen van de notaris en zijn secretaresse. Volgens een medewerkster van het Testamentenregister is dat onmogelijk. Een uittreksel wordt digitaal aangevraagd en digitaal verzonden. Van mw S. notaris, kreeg ik een uittreksel uit het Testamentenregister waarop de datum duidelijk was weg gelakt. Dit omdat mw S het testament heeft opgesteld maar nu beweert dat zij pas na het overlijden van dhr X is benaderd.
Unquote
Dan ben ik toch benieuwd wat ze TS als zijnde "testament" hebben voorgeschoteld….

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 22:23

TS heeft helemaal geen testament voorgeschoteld gekregen, als ik het goed begrijp, alleen gewijzigde of vervalste uittreksel uit het register.

breien

Ongelezen bericht door breien » 15 jul 2019 22:29

Mr. X heeft plannen gehad om een testament te maken. Dat heeft hij waarschijnlijk met TS besproken.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jul 2019 22:40

Nou inderdaad , dat was mijn vraag ook : hoe weet zij zo zeker dat er een testament was waarin zij bedeeld zou worden....
Naar mijn idee is dit misschien alleen besproken tussen hen en wie zegt dat meneer X het ook werkelijk heeft vastgelegd bij een notaris dat zij en de kerk erfgenamen zouden worden.
En dan zou daarna die bewuste notaris de boel vervalst hebben?
Onder druk van opduikende familieleden en hoe wisten die familieleden dan van dat testament als zij geen erfgenamen waren ?

Ik heb ook te maken gehad met testamenten, maar dit vind ik zo bizar....

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 22:41

Dat denk ik ook. Alleen heeft hij dat testament niet op laten maken, of met een andere strekking dan TS had begrepen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jul 2019 22:47

Zo te lezen gaat het om ' tonnen ' maar het geld boeit de TS niet ... :roll:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 15 jul 2019 22:51

Welnee, het gaat om het principe.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 22:56

Daar gaat het altijd om, als het om geld gaat.

heusden

Ongelezen bericht door heusden » 15 jul 2019 23:09

ik denk dat radar het wel begrijpt. Ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 23:17

heusden schreef:
15 jul 2019 23:09
ik denk dat radar het wel begrijpt. Ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken.
:D

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons » 15 jul 2019 23:24

Als je hier een raadsel neerzet moet je op zijn minst naar de 400 mogelijke oplossingen luisteren.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jul 2019 23:33

heusden schreef:
15 jul 2019 23:09
Huh? U opent hier een serieus topic en krijgt dus te maken met vrijwilligers die naar beste weten proberen te helpen en ook vragen hebben.
Aangezien we hier allemaal onze eigen mening hebben komen er dus ook verschillende op - of aanmerkingen en reacties.
We maken ons niet druk , maar proberen gewoon mee te denken ....
het verhaal klinkt , voor mij althans, niet helder , niet logisch en bizar.
Ik kan eenvoudig niet geloven dat iedereen die u noemt een vies spelletje heeft gespeeld maar dan ook iedereen .

Ik twijfel ook wel eens aan de integriteit van bv politici of sommige agenten , maar in uw verhaal is werkelijk iedereen corrupt waar u mee te maken heeft gehad tot aan de allerhoogste Pieten toe en dat vind ik behoorlijk onwaarschijnlijk . Maar dat mag ik toch vinden?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 jul 2019 23:36

En Radar bemoeit zich verder niet met de inhoud van topics. Dus die gaan echt niet iets voor u doen, wat u blijkbaar verwacht.m

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 16 jul 2019 10:38

Erthanax schreef:
15 jul 2019 20:03
Een sjoemelende notaris, dat wil ik desnoods nog wel geloven, maar een notaris, kantonrechter, officier van justitie, de Raad van State en wie al niet -- dat wil er bij mij niet in.
Dit topic verbaasde me enorm. Enerzijds vanwege de gedetailleerdheid van de casus (wat wijst op waarheid), maar anderzijds de absurditeit van de beschuldigingen (wat wijst op verzinsels of waanideeën). Vanwege die verbazing keek ik eens terug naar het vorige topic van TS (zie hier) , en wat blijkt? De overeenkomsten zijn gigantisch. Een kleine bloemlezing uit alleen nog maar de openingspost in dat topic:
heusden schreef:Maar i.p.v. mijn klachten te behandelen heeft de Voorzitter van de Klachtencommissie, mr P.O.H. Gevaerts, met de hulp van artsen, brieven herschreven, foto's en uitslagen vervalst.
heusden schreef:Als artsen 8 maanden tumoren over het hoofd zien dan laat de heer Gevaerts ze gewoon verdwijnen.
heusden schreef:Omdat de medisch advieur vervalste en misleidende stukken had gekregen werd ik niet geloofd en vod hij dat ik maar met de procedure moest stoppen of anders naar een andere advocaat gaan. Overigens is mijn dossier met de vervalste en misleidende stukken niet meer bij Kroezerivierenlad advocaten te vinden.
heusden schreef:Ik ben alleen verder gegaan en dan houdt iedere arts, advocaat, jurist en instantie de heer Gevaerts de hand boven het hoofd.
De Voorzitervan het reg Tuchtcollege schrijft een verslag waar niets van klopt.
heusden schreef:Een van de foto's met de daarbij behorende uitslag is dus vervalst.
heusden schreef:Dan heeft de Geschillencommissie een een misleidende brief gekregen van de heer Wymenga (raad van bestuur zkh Rivierenland)
Bij Stichting de Ombudsman werden mijn belangen behartigd door de heer J. Blom. De heer Blom heeft alles wat ik hem vertelde overgebriefd aan de tegenpartij.
heusden schreef:Daarna heb ik geklaagd bij de Raad van Discipline. Hoewel de Raad zeer goed begreep dat ik gelijk had kreeg ik dat niet. De Raad houdt liever mw Ketelaars de hand boven het hoofd.
Al met al levert dit niet het beeld op van een TS die iets doet met de gegeven reacties...

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 16 jul 2019 10:51

Heel verhelderend.

Plaats reactie