LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het verdwenen testament

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik versta wat anders onder het woord uittreksel. Maar verder duidelijk.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
16 jul 2019 16:17
Ik versta wat anders onder het woord uittreksel. Maar verder duidelijk.
Daar waar Sylvester spreekt over "een uittreksel uit het CTR", maak jij daar "een uittreksel uit het testament" van. Dat zijn twee totaal verschillende zaken.
En ik vermoed dat jij bij "uittreksel" denkt aan een samenvatting. Dat laatste krijg je uiteraard niet, maar wél een uittreksel; oftewel: een aantal belangrijke kenmerken van het bewuste testament.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het was bij mij slechts een verschil van interpretatie van het woord uittreksel wat door Sylvester werd gebruikt. Ik weet wat er in staat.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
16 jul 2019 16:29
Het was bij mij slechts een verschil van interpretatie van het woord uittreksel wat door Sylvester werd gebruikt. Ik weet wat er in staat.
Niet alleen dat; je misinterpreteerde ook dat het zou gaan om een uittreksel van het testament (i.p.v. van het CTR). Geeft niet verder, het is nu weer duidelijk.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lady1234 schreef:
16 jul 2019 16:29
Het was bij mij slechts een verschil van interpretatie van het woord uittreksel wat door Sylvester werd gebruikt. Ik weet wat er in staat.
Je krijgt een overzicht van de testamenten die er ooit geregistreerd zijn geweest en welke op dit moment van toepassing zijn. Je ziet inderdaad niet de inhoud, daarom moet je deze aanvragen bij de betreffende notaris.

Gezien ik erfgenaam was (als zoon) was een kopie ontvangen geen enkel probleem, had deze dezelfde dag nog in PDF formaat binnen, kan dus niet beoordelen hoe dit verloopt als je niet zo duidelijk erfgenaam bent.

Excuses voor de verwarring, al dacht ik dat door mijn opmerking dat je het daarna moet opvragen bij de betreffende notaris wel duidelijk was.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Sylvester, het is mij al compleet duidelijk wat u bedoelt, maar ik dacht eerst dat u wat anders bedoelde.

Verwarring was mijn fout.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Natuurlijk krijg je als nabestaande het testament te zien. Dat lijkt mij nogal logisch.

Bazinga
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 sep 2019 14:25

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Bazinga »

Enigste wat ik nog mis in dat verhaal is dat het allemaal aan het kabinet rutte ligt.

Frustraties om een erfenis die er niet gekomen is en daarbij een complottheorie waar Grisham 3 boeken mee kan schrijven.

Sterkte met deze zware zaak.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Ik ben niet gefrustreerd om een niet ontvangen erfenis maar ik ben verbijsterd over alle, duidelijk te bewijzen, leugens van de overheid. Overigens staat hier maar de helft van mijn verhaal omdat 500 woorden de limiet is. Maar gezien alle domme reacties leek het mij niet zinvol de rest hierna ook te plaatsen.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door juliomariner »

U komt met een totaal ongeloofwaardig verhaal en beticht ons van domme reacties?
Ik wens u nog veel succes met uw complottheorieen. Prettige dag verder

Gesloten