LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het verdwenen testament

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat denk ik ook. Alleen heeft hij dat testament niet op laten maken, of met een andere strekking dan TS had begrepen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door moederslink »

Zo te lezen gaat het om ' tonnen ' maar het geld boeit de TS niet ... :roll:

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door witte angora »

Welnee, het gaat om het principe.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Daar gaat het altijd om, als het om geld gaat.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

ik denk dat radar het wel begrijpt. Ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

heusden schreef:
15 jul 2019 23:09
ik denk dat radar het wel begrijpt. Ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken.
:D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door moederslink »

heusden schreef:
15 jul 2019 23:09
ik denk dat radar het wel begrijpt. Ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken.
Huh? U opent hier een serieus topic en krijgt dus te maken met vrijwilligers die naar beste weten proberen te helpen en ook vragen hebben.
Aangezien we hier allemaal onze eigen mening hebben komen er dus ook verschillende op - of aanmerkingen en reacties.
We maken ons niet druk , maar proberen gewoon mee te denken ....
het verhaal klinkt , voor mij althans, niet helder , niet logisch en bizar.
Ik kan eenvoudig niet geloven dat iedereen die u noemt een vies spelletje heeft gespeeld maar dan ook iedereen .

Ik twijfel ook wel eens aan de integriteit van bv politici of sommige agenten , maar in uw verhaal is werkelijk iedereen corrupt waar u mee te maken heeft gehad tot aan de allerhoogste Pieten toe en dat vind ik behoorlijk onwaarschijnlijk . Maar dat mag ik toch vinden?

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En Radar bemoeit zich verder niet met de inhoud van topics. Dus die gaan echt niet iets voor u doen, wat u blijkbaar verwacht.m

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
15 jul 2019 20:03
Een sjoemelende notaris, dat wil ik desnoods nog wel geloven, maar een notaris, kantonrechter, officier van justitie, de Raad van State en wie al niet -- dat wil er bij mij niet in.
Dit topic verbaasde me enorm. Enerzijds vanwege de gedetailleerdheid van de casus (wat wijst op waarheid), maar anderzijds de absurditeit van de beschuldigingen (wat wijst op verzinsels of waanideeën). Vanwege die verbazing keek ik eens terug naar het vorige topic van TS (zie hier) , en wat blijkt? De overeenkomsten zijn gigantisch. Een kleine bloemlezing uit alleen nog maar de openingspost in dat topic:
heusden schreef:Maar i.p.v. mijn klachten te behandelen heeft de Voorzitter van de Klachtencommissie, mr P.O.H. Gevaerts, met de hulp van artsen, brieven herschreven, foto's en uitslagen vervalst.
heusden schreef:Als artsen 8 maanden tumoren over het hoofd zien dan laat de heer Gevaerts ze gewoon verdwijnen.
heusden schreef:Omdat de medisch advieur vervalste en misleidende stukken had gekregen werd ik niet geloofd en vod hij dat ik maar met de procedure moest stoppen of anders naar een andere advocaat gaan. Overigens is mijn dossier met de vervalste en misleidende stukken niet meer bij Kroezerivierenlad advocaten te vinden.
heusden schreef:Ik ben alleen verder gegaan en dan houdt iedere arts, advocaat, jurist en instantie de heer Gevaerts de hand boven het hoofd.
De Voorzitervan het reg Tuchtcollege schrijft een verslag waar niets van klopt.
heusden schreef:Een van de foto's met de daarbij behorende uitslag is dus vervalst.
heusden schreef:Dan heeft de Geschillencommissie een een misleidende brief gekregen van de heer Wymenga (raad van bestuur zkh Rivierenland)
Bij Stichting de Ombudsman werden mijn belangen behartigd door de heer J. Blom. De heer Blom heeft alles wat ik hem vertelde overgebriefd aan de tegenpartij.
heusden schreef:Daarna heb ik geklaagd bij de Raad van Discipline. Hoewel de Raad zeer goed begreep dat ik gelijk had kreeg ik dat niet. De Raad houdt liever mw Ketelaars de hand boven het hoofd.
Al met al levert dit niet het beeld op van een TS die iets doet met de gegeven reacties...

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heel verhelderend.

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat was precies mijn punt. Alle vragen van TS barsten van de complot theorieeen. Een deel van het verhaal zal best op waarheid berusten maar zo gauw er voor TS iets tegen zit zoekt hij het in een complot en kan dan blijkbaar niet meer helder naar de zaak kijken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door moederslink »

Zeker verhelderend , maar natuurlijk ook treurig in feite...
Dit is steeds een gevecht tegen....??
Dit moet voor deze vrouw steeds een uitzichtloze emotionele en geestelijke uitputtingsslag zijn :(

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

moederslink schreef:
16 jul 2019 11:06
Zeker verhelderend , maar natuurlijk ook treurig in feite...
Absoluut. Hier is andere hulp nodig dan dit forum kan bieden.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Na een second opinion in het UMCU ben ik om 9.15 uur naar de OK gegaan. Toen ik bij kwam zag ik dat het 14.00 uur was. Ik heb een mevrouw gesproken van wie de operatie was uitgesteld omdat mijn operatie was uitgelopen. Drie dagen na de operatie ben ik uit het ziekenhuis ontslagen met een bont en blauw gezicht en een verband onder mijn neus. Gelukkig heeft mijn buurman daar een polaroid foto van gemaakt.
De medisch adviseur van mijn advocaat kreeg een brief van de KNO-arts waarin stond dat er een zeer kleine hoeveelheid weefsel was weggenomen dat niet suspect was en niet voor PA onderzoek was opgestuurd, maar waar ik wel een nota voor heb gekregen. Ook schreef de KNO-arts dat ik de volgende dag het ziekenhuis in goede gezondheid had verlaten. terwijl er boven de brief stond: opname 16 december ontslag 19 december. Ook de foto laat anders zien. Dan is er een brief van een andere KNO-arts waarin staat dat er sprake is van veel littekenweefsel. De gevolgen van de operatie zijn nog steeds als een witte vlek op mijn neus te zien. Zo heb ik 14 bladzijden met duidelijk aantoonbare onjuiste beweringen en vervalsingen om artsen die twee jaar lang hebben geblunderd de hand boven het hoofd te houden. Twee professoren vinden dat ik een goed verhaal heb geschreven. Binnenkort komt het op internet op een professionele site waar alleen mag staan wat bewezen kan worden. En dat is alles. En dan het hele verhaal en niet de stukjes die Moneyman er uit heeft gehaald.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

heusden schreef:
16 jul 2019 14:59
Binnenkort komt het op internet op een professionele site waar alleen mag staan wat bewezen kan worden. En dat is alles. En dan het hele verhaal en niet de stukjes die Moneyman er uit heeft gehaald.
Ik heb uiteraard niet het hele verhaal aangehaald. Ik heb alleen die stukjes (en dan nog slechts een deel) gekozen die het patroon duidelijk maken.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door sylvesterb »

heusden schreef:
15 jul 2019 19:55
Als particulier krijg je geen inzage in het Testamentenregister en krijg je geen testament te zien.
Onjuist, je kunt gewoon een aanvraag doen. Heb ik na het overlijden van mijn moeder onlangs ook aangevraagd, dit was noodzakelijk i.v.m. het verwerpen van de erfenis door een minderjarige. Na de schriftelijk aanvraag had ik een paar dagen later een uittreksel binnen. Hierna heb ik bij de betreffende notaris een kopie aangevraagd, deze kreeg ik na het versturen van mijn ID en uittreksel uit het overlijdensregister.
Als particulier of als belanghebbende instantie kunt u ook zelf nagaan of de overledene een testament heeft. Dat moet via een schriftelijke aanvraag. Alleen testamenten die in Nederland zijn opgemaakt worden in het CTR geregistreerd. Over de inhoud van een testament is bij het CTR niets bekend.

U kunt alleen een aanvraag indienen ten aanzien van een overleden persoon. Uw aanvraag moet voorzien zijn van een kopie van het uittreksel uit het overlijdensregister. De uitvaartonderneming zorgt vaak voor deze verklaring inclusief enkele kopieën. Naaste familie van de overledene kan dit uittreksel ook opvragen bij de gemeente waar de betreffende persoon is overleden. Let op: Dit kan een andere gemeente zijn dan waar die persoon als laatste stond ingeschreven.
Bron: https://www.notaris.nl/bij-overlijden/c ... enregister

Als willekeurige particulier heb je inderdaad geen inzicht maar als nabestaande heb je dit absoluut wel. De aanvraag gebeurd schriftelijk en je krijgt ook schriftelijk een uittreksel. Mogelijk dat een notaris direct digitaal inzicht heeft, daarmee ben ik niet bekend, maar als nabestaande kun je dus gewoon inzage vragen en krijgen.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat is een van de zegeningen in Nederland, dat de registratie van testamenten voortreffelijk is geregeld.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@sylvester

Bij het CTR kan men een verklaring krijgen of er een testament is. Maar men krijgt geen uittreksel uit dat testament.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
16 jul 2019 15:19
@sylvester

Bij het CTR kan men een verklaring krijgen of er een testament is. Maar men krijgt geen uittreksel uit dat testament.
Dat schrijft Sylvester ook niet.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Sylvesterb beschijft precies hoe het gaat:
sylvesterb schreef:
16 jul 2019 15:08
Na de schriftelijk aanvraag had ik een paar dagen later een uittreksel binnen. Hierna heb ik bij de betreffende notaris een kopie aangevraagd, deze kreeg ik na het versturen van mijn ID en uittreksel uit het overlijdensregister.

Gesloten