LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kan ik mijn schade claimen?

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
M070
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2013 13:38

Hoe kan ik mijn schade claimen?

Ongelezen bericht door M070 »

Beste forum gebruikers,

Ik ben een tijd geleden (november 2012) op een werkscooter (Domino's) aangereden door een auto die tegen het verkeer in reed. Vervolgens verliet hij plaats van ongeval om twee straten verderop nog een ongeval te veroorzaken. Hierbij had ik schade opgelopen; een kapotte telefoon, kapotte schoen, zorggeld voor een nachtje in het ziekenhuis liggen, dagen dat ik niet heb kunnen werken, dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mn abonnement op de sportschool en eventueel smartengeld. Overigens vind ik ook dat dit ongeval een grote rol speelt bij het niet slagen in mn examenjaar dit jaar.

Op het politiebureau is er een aangifte opgesteld en heeft de politie waarneming gedaan dmv foto's van de schade aan mn telefoon etc. Daar werd mij verteld dat ik bericht van de verzekering van de tegenpartij moest afwachten. Inmiddels zijn we maanden verder en heb ik nog niks gehoord. Toen ik naar mijn manager ging vertelde hij me dat de schade van de Domino's brommer is geclaimd en dat daarmee de zaak gesloten was. Nu zit ik met schade in de honderden euro's die ik niet betalen kan.

Weet iemand hoe ik alsnog mijn schade kan claimen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Hoe kan ik mijn schade claimen?

Ongelezen bericht door pit50 »

Je kunt vragen aan de manager door welke maatschappij de schade s geregeld en daar e schade vorderen.
ALs je echt denkt dat het missen van een examenjaar daarmee ies. An heeft zul je zeker wat juridische hulp nodig hebben.

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: Hoe kan ik mijn schade claimen?

Ongelezen bericht door Marc01 »

Inmiddels zijn we maanden verder en heb ik nog niks gehoord.
Maanden? Er zijn mensen die zijn 15,5 jaar verder en weten nog niks :shock:

Gesloten