LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jurilex

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
[email protected]

jurilex

Ongelezen bericht door [email protected] » 08 mar 2013 03:57

Wegens het bijkbaar opkomen van de rechten van het slachtoffer zijn heb ik mijn bericht verwijdert.

Sorry en mijn oprecht excuus als ik mensen heb beledigd.
Laatst gewijzigd door [email protected] op 11 mar 2013 10:50, 3 keer totaal gewijzigd.

hanz

Re: jurilex

Ongelezen bericht door hanz » 09 mar 2013 14:12

Ha Broodje,

Als je niet oppast wordt het "geenbroodje". Over welke dossiers heb je het? Indien het het medische dossier betreft dient juriflex dat zonder meer ter beschikking te stellen aan jou en/of je nieuwe advocaat. Bovendien ( en veel mensen vergeten dat nog wel eens) ben jij juridisch gezien opdrachtgever.
En indien juriflex er een "broodje aap" van maakt moeten ze dat maar op eigen kosten doen.
Overigens, indien partijen een goed samenspel vertonen is dat nog geen bewijs voor "handjeklap" hoor.
Tenzij de uitkomst anders doet vermoeden.
Maar nogmaals: je medisch dossier is VAN JOU. Vraag er ff zelf om per aangetekende brief.
Dan wel vraag om een copie van het medisch dossier indien je die zelf niet hebt.
Aanrader: van ALLE medische gegevens zelf een copie/het origineel in een eigen medisch dossier bewaren.

Hanz

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 09 mar 2013 14:52

Jurilex stelt het wel mooi voor, kansrijke zaak geen kosten het lijkt wel een filantropische instelling. Maar goed uw zaak was al in de afhandelings fase echter de manier waarop bevalt u niet, u ontslaat Jurilex en gaat met een andere advocaat verder u pleegt dus contractbreuk. Logisch dat ze dan centjes willen zien voor het werk wat ze gedaan hebben.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk » 09 mar 2013 16:53

[email protected] schreef:Jurilex stuurt een voor mij en mijn advocaat een zeer opmerkelijke mail met bedreigende en chantabele inhoud.
Wat versta je onder een bedreigende en chantabele mail ?

pit50

Ongelezen bericht door pit50 » 09 mar 2013 20:31

Lastig met wat weinig gegevens. In principe telt wat is afgesproken. Maar het is natuurlijk ook zo dat het niet eerlijk zou zijn als je Jurilex voor je laat werken en er niets voor betaalt. Ga na (bij wederpartij) hoeveel er al betaald is aan kosten. Verder zal het wel zo zijn dat jubilea zich op het retentierecht beroep, Da s geen chantage. Ze houden dan dossier tot kosten betaald zijn. Je garage doet hetzelfde met je auto als je de nota niet betaalt.

Gesloten