LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letsel na wassen met formil van lidl

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
ikweethettoch
Berichten: 86
Lid geworden op: 24 apr 2018 18:20

Re: letsel na wassen met formil van lidl

Ongelezen bericht door ikweethettoch »

Moneyman schreef:Lezen wat er precies gezegd wordt voor je erop reageert helpt wel.

En nu ga ik m’n eigen advies maar opvolgen.
Ik ook ! :x

stofzuigertje

Re: letsel na wassen met formil van lidl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Azijn, ook ik maar ik weet niet of het in elk merk wasmachine mag.
Er zijn zoveel soorten harmonica slangen tussen zeepbakje en trommel dat ik niet zeker weet welke merken welke rubbers gebruiken.

Maar de vraag was Lidl en niet over de dosering en uitspoelen...
Wel graag bij de vraag blijven en probeer allen eens een druppeltje vloeibare zeep van het merk wat je altijd al gebruikte op je arm en kijken wie er morgen rood en zware brandwonden van deze test bij de huisarts zit en doorgestuurd word naar dure dermatoloog in ziekenhuis tegen betaling van je eigen risico!

Zullen we dit advies toch maar niet doen, gewoon bij iets morgen op je huid gewoon je handen wassen en daarmee lijkt de vraag van deze Topic starter voldoende beantwoord, en Lidl of andere, het zal gezien de waarschuwingen op de meeste merken nauwelijks iets uitmaken!

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: letsel na wassen met formil van lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Julie4444 schreef:
Moneyman schreef:
Julie4444 schreef:Staat toch echt in de gebruikshandleiding dat men dat nooit moet doen en dat het schade kan veroorzaken.
Waarom zou dat er dan in staan?
Het zal ermee te maken hebben dat niet alle rubbers evengoed met zuur overweg kunnen.
Inderdaad. Daarnaast zou het de RVS trommel aantasten. Aldus de handleiding.
Ik heb net de handleiding van mijn Samsung WF80F5E0Q4W/EN (zie hier de gebruiksaanwijzing, voordat ik ook gesommeerd wordt om 'm te plaatsen...) eens doorgelezen. Daarin komt het woord azijn niet voor, maar wordt slechts gesproken over "Gebruik geen sterk zure reinigingsmiddelen.". Gezien de gebruikelijke dosering (een scheutje) verwacht ik daar niet zoveel problemen mee.

stofzuigertje

Re: letsel na wassen met formil van lidl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nieuwe kleding met Azijn wassen zodat de kleuren fixeren!

En ik ga echt geen riool ontstopper erin doen, poets doeken genoeg want naast de machine moet de kleding ook heel blijven!
Een ook Samsung gebruiker met Eco Blup.

Gesloten