LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

Wie heeft ervaring met letselschade behandelaar Dhr. E. Visser (omgeving Nijmegen) en wil deze ervaring aan ons melden.
Naam bedrijf ICC International Claims Company voorheen International Claims Group en daarvoor Claim Support Europe.
Reacties graag per E-mail.

geurt.vink
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 nov 2006 13:26

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door geurt.vink »

Ooit dacht ik een goede samenwerking met ICC in Kekerdom te hebben, maar al snel kwam ik achter de werkelijke werkwijze van dit bureau. Daarom heb ik die samenwerking beeindigd.

Ik kan uit eigen ervaring heel veel vertellen over de heer E. Visser en ICC. Iedereen mag mij daarover mailen (ook met vragen) of bellen op 055-5064524 of 06-53942686.

Geurt Vink

mr Floppy
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 jan 2006 13:49

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door mr Floppy »

Het is juist de bedoeling van een forum, dat iedereen het kan lezen.

geurt.vink
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 nov 2006 13:26

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door geurt.vink »

Zonder in detail te treden in verband met persoonlijk gevoelige informatie noem ik een aantal zaken die bij klanten van ICC ongetwijfeld herkenbaar zijn. Ik noem:
- telefonisch niet bereikbaar
- of wel contact maar nooit terugbellen
- aan ICC betaalde voorschotten die niet of pas na heel lang aandringen doorbetaald worden.
- voorschotten die in gedeelten doorbetaald worden
- heel veel verschillende verhalen moeten aanhoren waarom een betaling niet of nog niet gedaan kan worden
- de gevleugelde opmerking: "het ligt bij de boekhouding", die volgens mij iedere klant van ICC wel kent.
Ik kan u verzekeren: er is geen afdeling boekhouding, alleen de heer E. Visser.

Wat de meeste klanten van ICC misschien nog niet weten, het kantoor is niet meer gevestigd aan de Botsestraat 65a te Kekerdom maar aan Molenveld 29 te Millingen aan de Rijn. Telefoon- en faxnummers zijn ongewijzigd maar een reactie krijg je nog steeds niet, hoe vaak je ook belt.

Wat is nu de praktijk: heel veel letselschadedossiers lopen bij ICC zonder dat er iets in gebeurt of zonder dat de klant weet wat er gebeurt (als er al iets gebeurt). Het slachtoffer wordt zo slachtoffer van zijn eigen belangenbehartiger. Ik ben zelf belangenbehartiger en ik vind dat een kwalijke zaak die niet door de beugel kan. Daarom wil ik die mensen graag helpen en/of adviseren.

Daarom mijn verzoek om contact. De ervaringen die daaruit komen, kunnen ook weer gedeeld worden via dit forum. Het is zaak zo veel mogelijk mensen te mobilseren die het slachtoffer van de heer Visser zijn geworden.

Geurt Vink

van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

Ervaringen zoals door de Dhr. Vink hierboven beschreven waren voor mij inderdaad de aanleiding om een forum over ICC (lees E.Visser) te starten. Het is voor mij onbegrijpelijk dat deze zaken niet eerder door andere slachtoffers aan de orde zijn gesteld. Uit eigen ervaring weet ik namelijk dat deze zeer kwalijke praktijken reeds jarenlang plaatsvinden. De opmerking van de heer Vink “het slachtoffer wordt zo slachtoffer van zijn eigen belangenbehartiger” is in dit verband zeer treffend en diep treurig. Daarom wil ik iedereen die soortgelijke ervaringen heeft nogmaals oproepen deze op dit forum en/of via E-mail te melden.

erix33
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2006 15:17

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door erix33 »

Tijbout (Dhr.Teeken) valt ook onder deze categorie

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Deniko »

Ook ik heb een hele slechte ervaring met icc. Heb in 2004 een ongeluk gehad in Duitsland, waar ik van achter aangereden ben. Was destijds verzekerd bij FBTO, die deze zaak hebben uitbesteed aan Centraal beheer Achmea in Apeldoorn. Deze hebben op hun beurt het dossier bij Icc te Kekerdom neergelegd, waar dus de ellende begonnen is. In het begin kreeg ik netjes post van dit bedrijf, maar dit verwaterde dus op een gegeven moment. Besloot toen zelf maar eens contact op te nemen met ICC waar de heer Bussink mijn contactpersoon was. Die vertelde mij dat ze al een heel eind opgeschoten waren, maar kon me niet vertellen wat precies de status van mijn dossier was. Hij zou mij later die week terugbellen. Dit gebeurde dus helaas niet en besloot weer terug te bellen. Ik kon mijn contactpersoon (dhr. Bussink) nooit meer te spreken krijgen, omdat hij of thuis aan het werk was, of telefonisch in gesprek. Ongeveer 2 maanden later belde ik weer, en toen bleek dat dhr. Bussink niet meer werkzaam was bij ICC. Het dossier was nu in behandeling bij een andere man waarvan ik de naam niet meer weet. Die beloofde mij het geld binnen 3 weken op mijn rekening te storten. Na 4 weken had ik nog geen bericht of geen ene cent op mijn bankrekening gestort gekregen. Ik besloot dus weer te gaan bellen. Tot mijn grote schrik was het nummer ineens afgesloten. Toen weer gebeld met Achmea hoe dit nou zat. Die vertelde mij dat mijn dossier bij een ander bedrijf in behandeling is, en nu wel goed wordt afgewikkeld. Ben dus door ICC bijna 3 jaar aan het lijntje gehouden, en het verbaasd mij echt dat bedrijven zoals Achmea met dit soort lieden in zee gaan. ICC en Achmea moeten zich schamen!!!!

van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

Deniko, ook ik was -reeds in 1998- via FBTO (later Achmea) doorgesluisd naar ICC. Ik ben echter zeer verbaasd dat -zelfs nog in 2004- jouw zaak via dezelfde verzekeraar bij ICC belandde. Rond die datum was namelijk allang bekend dat de manier van werken van het ICC (Dhr Visser) totaal niet deugde! Zelfs tot op directieniveau heb ik de ICC misstanden bij het FBTO aan de kaak gesteld. Zij wisten op dat moment dus allang dat er maar wat aangerommeld werd. Dat maakt het allemaal nog erger. FBTO is dus aansprakelijk te stellen. En ook ik snap er dus niets van dat een gerenomeerde verzekeringsmaatschappij op deze wijze de belangen van letselslachtoffers te grabbel gooit. Die naam van Dhr Bussink heb ik trouwens meer gehoord. Speelt die geen dubbelrol, want volgens mij werkte hij eerder bij het FBTO. Graag hoor ik van jou nog even de naam van die andere"belangenbehartiger". Geef ook even je E-mailadres door.

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Deniko »

Helaas weet ik de naam van die andere man niet meer. Heb ik ook maar 1 keer contact mee gehad. Toen ik later weer belde was het nummer van ICC afgesloten. Maar ben dus inmiddels al bijna 3 jaar op mijn geld aan het wachten en nog steeds niets. Heb inmiddels al wel contact gehad met het kantoor dat mijn dossier heeft overgenomen van ICC. Dit kantoor is gevestigd in Tilburg. Kan ik op een of andere manier FBTO of Achmea aansprakelijk stellen, omdat ik zolang op mijn geld moet wachten? Hoop van u te horen. Mijn e-mailadres is [email protected]. Groeten

zuster
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:23

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door zuster »

Ik ben al vanaf augustus 2000 bij ICC. Ik heb ik 2000 een auto-ongeluk gehad in België. Heb vandaag weer eens gebeld om te vragen of er al vorderingen waren in mijn zaak. Nou...niet te bereiken dus. Dit was de eerste keer dat ik een piep toon hoorde (lijn afgesloten). Voorheen kreeg ik alsmaar te horen dat ze met mijn zaak bezig waren en dat als er vorderingen waren ik dan gebeld zou worden. Vandaag ging ik maar even op zoek op internet en dit forum vond ik al snel. Ben er vandaag dus achtergekomen dat ICC oplichterij is!!!! Wat moet ik nu doen??? :(

van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

Ook jij bent dus een van de slachtoffers van deze zogenaamde belangenbehartiger. Er moeten nog veel meer gedupeerden zijn. Hopelijk weten zij dit forum ook te vinden. Ik raad je aan om z.s.m. contact op te nemen met de verzekeraar die jouw zaak bij ICC heeft ondergebracht. Als jezelf je zaak rechtstreeks aan het ICC had
"toevertrouwd" zul je z.s.m. op zoek moeten naar een ander letselschadebureau.

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Hans V »

icc is failliet
Curator: mr. I.M.H. Bloemen
Adres: Postbus 1102 6501BC Nijmegen
Telefoon: 024-3600923

geurt.vink
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 nov 2006 13:26

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door geurt.vink »

Aan Hans V: Hoe, wanneer en van wie heb jij vernomen dat ICC failliet is?

Dat het slecht ging, dat hij zijn kantoor diende te verlaten en ergens in een schuur is gaan zitten, dat de prive-woning van de heer Visser te koop staat, dat alles was mij al bekend maar dit laatste niet.

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Hans V »

Faillisementen worden openbaar uitgesproken. Dit is te vinden in het landelijk insolventieregister:
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
04-12-2006 arn.06.730.F.1300.1.06 Uitspraak faillissement op 29 november 2006

claim support europe
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2006 16:48

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door claim support europe »

De heer van der Star noemt in zijn bericht Claim Support Europe als zijnde een van de ( oud ) bedrijven van de betreffende schaderegelaar. De betrokken schaderegelaar heeft inderdaad gedurende korte tijd voor ons bedrijf gewerkt. Vanwege "verschil in werkwijze " hebben we al in 2000 afscheid van elkaar genomen. Claim Support Europe heeft sindsdien geen enkel contact meer met deze schaderegelaar. Claim Support Europe is een gerenommeerd letselschadebureau dat zich op adequate wijze inzet voor haar relaties.

Noud Arts Letselschaderegelaar / Register-Expert / lid Ned. Instituut van Letselschaderegelaars / [email protected]

van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

De bijdrage aan dit forum van Dhr.Arts van Claim Support Europe roept zeer veel vragen op. Onderstaande feiten tonen namelijk aan dat Claim Support Europe zich echt niet kan vrijpleiten van de ellende die is aangericht door hun ex-medewerker Dhr.E.Visser.
De feiten: In september 1998 werd mijn zaak door het FBTO toevertrouwd aan Claim Support Europe. Ik ben er echter door Claim Support Europe nooit in gekend/ aan mij is nooit toestemming gevraagd dat een vertrekkende medewerker van Claim Support Europe –wiens werkwijze toen reeds omstreden was- zomaar mijn dossier meenam. Door dit handelen is Claim Support Europe een partij die aangesproken kan worden.
Wat de zaak nog erger maakt is dat dit meegeven van dossiers gepaard is gegaan met grove misleiding met de opzet de klant op het verkeerde been te zetten. Ik citeer uit een brief van Dhr. Visser van 8-11-1999 (met briefhoofd ICC):” Zoals u ziet heeft ons bedrijf een naamswijziging ondergaan. Claim Support Europe heet voortaan ICC International Claims Group, kortweg: ICC. Onze nieuwe gegevens treft u op deze brief aan.” Bovenstaand citaat doet de waarheid dus ernstig geweld aan; Claims Support Europe bestaat immers nog steeds en is dus een partij die aangesproken gaat worden. Bovendien is Claim Support Europe tevens volledig aansprakelijk voor de wanprestaties van de Dhr. Visser in de tijd dat hij nog medewerker was bij Claim Support Europe.
Hoe dit alles zich verhoudt met de bewering van Dhr. Arts : “Claim Support Europe is een gerenommeerd letselschadebureau dat zich op adequate wijze inzet voor haar relaties” is mij volledig onduidelijk. Ik was namelijk zo’n relatie, maar mijn belangen zijn door Claim Support Europe verkwanseld aan iemand die maar wat aanrommelde, waardoor er nu na bijna 9 jaar weinig zicht meer is op een goede afloop

van der Star
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:18

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door van der Star »

Omdat Dhr. Arts van Claim Support Europe in een mail aan mij aangaf in de vorige forumbijdrage " zaken te lezen die hem volstrekt onbekend waren", heeft op zijn verzoek op 14-12-2006 telefonisch contact plaatsgevonden. Daarbij is door Dhr. Arts aangegeven dat hij nooit heeft geweten dat ex-medewerker Dhr.E.Visser bij zijn vertrek bij Claim Support Europe dossiers van CSE klanten heeft meegenomen. Tevens gaf Dhr.Arts aan dat hij ook nooit heeft geweten dat Dhr.E.Visser in november 1999 brieven naar klanten heeft verstuurd met het citaat over de "naamswijziging van het bedrijf" dat in de vorige forumbijdrage geplaatst werd. Dhr. Arts gaf duidelijk aan dat er van een naamswijziging -zoals in genoemde brief wordt beweerd- nooit sprake is geweest. Ook hij noemt dit dan ook "ver bezijden de waarheid."

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Hans V »

Tja, als een bedrieger het stug volhoudt komt ie een eind.
Trieste zaak voor iedereen!

peuwema
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2007 12:33

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door peuwema »

Hier wederom een bericht van een van Vissers slachtoffers. In 1999 een ongeluk gehad in Duitsland en in 2000 bij ICC terecht gekomen. In het begin heel positief maar na een jaar werd het contact steeds moeilijker. In november 2006 via een zoektocht op internet achter een paar adressen gekomen en de stoute schoenen aangetrokken en de adressen bezocht. Bij het laatste adres succes in ik stond ineens oog in oog met E. Visser. Hij zag er enigszins geschrokken uit en beloofde wederom mijn dossier waar ik al jaren lang om vroeg op te sturen. Na vele E-mailtjes werd het eindelijk door UPC bezorgd. Of het compleet is is moeilijk te zeggen, waarschijnlijk is de voor hem belastende informatie er eerst uit gehaald. Dhr. Visser had nog wel het lef er een brief bij te doen waarop vermeld stond dat hij recht behield om alsnog kosten in rekening te brengen. Het dossier ligt nu bij Europrotector waar ze bezig zijn om alles te bestuderen. Ik weet nog niet of ICC al geld van mij heeft ontvangen dit wordt nog onderzocht. Onze angst dat dit wel het geval is en dat we er nooit meer wat van zullen terug zien is wel sterker geworden. Het meest trieste vind ik nog dat we met ons allen na een trauma er nog eentje overheen hebben gekregen.

Tjip R
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2006 16:51

Re: Letselschade behandelaar E. Visser (ICC Int. Claims Company)

Ongelezen bericht door Tjip R »

Ik heb een zaak overgenomen van ICC. Mijn cliënte heeft onlangs een brief ontvangen van een ander bureau (ik begreep Van Bogchelen) dat de zaak wil overnemen van ICC. Ik neem dus aan dat anderen binnenkort ook wel een brief zullen ontvangen met eenzelfde voorstel. Mijn cliënte gaat daar overgens niet op in omdat ik de zaak alweer op de rails heb gezet in samenwerking met de vertegenwoordigen van de (Franse) verzekeraar in Nederland.

Gesloten