LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letsels en schadevergoedingen.

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Fred Nijboer

letsels en schadevergoedingen.

Ongelezen bericht door Fred Nijboer » 05 nov 2002 23:30

Man
Gewicht ; 85 KG
Leeftijd ; 13-06-1948

1990 last van gecomprimeerde tusenwervel schijven, na een zij aanrijding, zonder schade aangifte.
Na 24 jaar baan kwijt.
10-1994 Achterwaarts aangereden met 50km door auto,whiplash met aantoonbare letsels, extra rugpijn. Gevolg weer baan kwijt, '95 eigen huis weg , gescheiden.

11-2000 zijwaarts geschept door auto (ik zat op de motor +/- 80 km) "heer" ging onverwacht keren op 80 km weg zonder richting tegen verkeer in.
(de aanrijdingen waren onverwachts en 100% schuld van de tegenpartij)

10-1994: Whiplash gecomprimeerde tussenwervelschijven uitval zenuw C6. Beschadigingen op C. 3.4.5.6.7. Schade claim loopt nog steeds! 50% van totaal bod uitgekeerd met aftrek voor rug.

11-2000: scheurtjes in het borstbeen.
Ribben op T-4/5/6/7 Gebroken en weer whiplash.
Ruggewervel T11 gebroken, staat in losse fragmenten tegen ruggemerg aan. Nog steeds last van heel veel. schade claim loopt nog, 500,00 voorgeschoten.

Artsen; Orthopeed - Neuroloog - revalidatie arts (Heliomare)+ fysiotherapeut, vanaf 1993.
Mijn vragen zijn, waar en bij wie kan ik mijn schade / vergoedingen mee vergelijken of toetsen.
Ik zou graag willen weten of het rechtmatig is om mijn rug als aftrek post te zien. En naar aanleiding van een radar uitzending over uitkeringen/letselschade is bij mij toch de uitkering gehalveerd ondanks een eind bod,(het totaal bedrag vindt ik wel te laag). Verz. wil einde aan de zaak na hun bod, dus nu maar 50%, de "afspraak" op tv was we betalen en "steggelen" verder over de eis van het slachtoffer, niet dus. Graag uw advies, ook in de tweede zaak die nu nog moeilijker ligt vlgs mijn DAS advokaat, kunt u daar iets over zeggen of adviseren? Groet Fred Nijboer.

Gesloten