Nederlandse Spoorwegen vertraagt letselafhandeling

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Veldt01

Re: Nederlandse Spoorwegen vertraagt letselafhandeling

Ongelezen bericht door Veldt01 » 17 jan 2020 21:07

Volgens mij kan iedereen blij zijn dat dit zo goed is afgelopen. Dat de persoon in kwestie geschrokken is is vervelend en een claim voor "echte" gemaakte kosten (die je normaal niet zou hebben gemaakt als het niet zou zijn gebeurd) zou misschien nog wel een vorm van redelijkheid in zich hebben.
Echter voor zaken als immateriële schade (schrikken is vervelend maar daar helpt geld ook helemaal niets meer aan) kun je beter in de VS gaan wonen waar (als je al een advocaat kunt betalen) al voor het vallen van een blad smartegeld wordt geclaimd (maar waardoor allerlei verzekeringen als gevolg daarvan ook voor heel veel mensen niet meer betaalbaar zijn).
Ben van mening dat de NS hier begrip heeft getoond en zich voor iets waar ze helemaal niets aan konden doen redelijk netjes hebben opgesteld.

PietertjeTwee

Ongelezen bericht door PietertjeTwee » 17 jan 2020 21:38

Ah, het moet natuurlijk om een toerekenbare tekortkoming gaan. Ik sluit me bij je aan.

Ik ben wel benieuwd naar de overige feiten en omstandigheden van deze casus, maar we zullen vermoedelijk niks meer van TS horen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 17 jan 2020 21:49

Ik moest vandaag sowieso nog aan dit topic denken.
https://nos.nl/l/2319003

Plaats reactie