Er zijn er echt véél hoor.
Er zijn simpelweg te weinig opvangplekken en díe er zijn , daar moeten ze .smorgens om 0900u weg zijn en mogen pas weer .savonds binnenkomen. Dat is ook zo.n inhumane regel
Vele zitten in het complot! Vandaag werdt me verteld! Jouw advocaat heeft gezorgd dat je dakloos bent! Ja en dat is waar! Hij heeft bij de rechter geen sancties laten opleggen ik heb alleen maar gehuild en gehuild. Kan me bij de onmenselijkheid geen verbinding vinden voor iets wat ik note benen betaal dat alle leed, verdriet en ellende hoort te besparen.
Komkommertijd ik had eerdere goede reacties gelezen van je is er een mogenlijkheid dat we kunnen klankborden of dat je me de goede richting op begeleid. Het is hier zo een chaos ik heb zoveel moeite met alles op een rijtje te zetten.Komkommertijd schreef: ↑24 jan 2020 14:01ZZPer lopen dit risico, dakloos dus geen bijstand mogelijk....
Zorg voor woning of inschrijving bij een van beide ouders.
En nu 2 jaren later, Alcomobilist is een ramp, verzekeraar hoorde uit te betalen maar probeerde er onderuit te komen!
Vraag de gemeentelijke Sociale dienst eens om hulp en meld je bij daklozen opvang, die helpen je dan wel...
Weten goed de weg, en de pijn, in koude bus is dat alleen maar erger.
Via daklozen opvang en bus elders wegzetten lijkt me eerste goede stap.
Warm en droog zitten en goede letselschade advocaat zoeken.
Waarom hadden jullie al geen inkomsten meer vanaf 2014 ?moederslink schreef: ↑24 jan 2020 13:39Vanaf 2014 hebben wij al geen inkomen en na me huis verkoop in 2017 zijn we dakloos! (...)
Een goedbedoelde waarschuwing: het is top dat je iets hebt aan de adviezen van Komkommertijd. Maak daar vooral gebruik van. Maar staar je daar niet blind op, want voor je het weet heb je een nieuwe chaosdylanwempe schreef: ↑24 jan 2020 21:03Komkommertijd ik had eerdere goede reacties gelezen van je is er een mogenlijkheid dat we kunnen klankborden of dat je me de goede richting op begeleid. Het is hier zo een chaos ik heb zoveel moeite met alles op een rijtje te zetten.
Toch even, misschien heb ik eroverheen gelezen: wat doet je advocaat nu precies voor je? Kan hij je niet aan de juiste instanties helpen?dylanwempe schreef: ↑24 jan 2020 21:19Ook heb ik geen ervaring met instanties en maak ik me zo een zorgen over hoe ga ik optijd zorgen dat mijn vriendin te eten heeft en hoe zorg ik dat de bewijzen zo snel mogelijk bij mijn advocaat komen.
Dit is top! Zij kennen jou, zijn op jou betrokken en kunnen je steunen en helpen. Ik hoop dat er weer wat licht voor je aan de horizon komt.dylanwempe schreef: ↑28 jan 2020 00:10ME OUDERS (buiten de lening die ik nu al heb bij ze! Gaan me ouders gaan ons financieel even opvangen en ze gaan ons helpen aan een uitkering tot we weer bij de rechter staan.