LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
slachtoffer#1
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 okt 2012 15:56

onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door slachtoffer#1 »

hallo.

ik heb een aantal maanden geleden een blessure opgelopen aan mijn schouder en ben toen van de fiets gevallen
waardoor me schouder opzwelde en ik me arm niet meer kon bewegen
na de val ben ik gelijk naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze een foto gemaakt en werd mij verteld dat ik alleen een pees had gescheurd maar dat er door de zwelling later nog een foto gemaakt moest worden en werd ik naar huis gestuurd met een mutela en had ik 2 weken later controle na 2 weken weer terug naar het ziekenhuis en ik had nog steeds veel pijn en kon me arm niet bewegen en heb ik gevraagt om nog een foto en een second opinion de arts bekeek de foto nog een keer en vond het niet nodig en zij dat het binnen 6 weken genezen zou zijn maar ik gaf tegenspraak dat hun diagnose niet overeen kwam met de symptonen omdat ik ook hier en daar wat gegoogled had vond ik hun diagnose slap en verkeerd uiteindelijk bleek me instinct gelijk te hebben en is er meer aan de hand waardoor ik door niet gelijke behandeling en zo afgepoeird te zijn nu slachtofer ben en meer schade heb opgelopen dan nodig was nu moet ik waarschijnlijk binnekort een operatie ondergaan mijn vraag is kan dit zomaar zonder dat ik ze kan aanklagen het is duidelijk dat ze een fout hebben gemaakt niet geluisterd hebben en ik daardoor nu nog ergere schade heb opgelopen dan nodig is gweest ik sta op het punt om naar mijn advocaat te stappen en om de desbetreffende artsen aan te klagen maak ik hier een kans om een eerlijke rechtzaak te beginnen of is dat echt onmogelijk ? want ik vind dit echt niet kunnen !

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door Chocomelk »

slachtoffer#1 schreef:hallo.

ik heb een aantal maanden geleden een blessure opgelopen aan mijn schouder en ben toen van de fiets gevallen
waardoor me schouder opzwelde en ik me arm niet meer kon bewegen
na de val ben ik gelijk naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze een foto gemaakt en werd mij verteld dat ik alleen een pees had gescheurd maar dat er door de zwelling later nog een foto gemaakt moest worden en werd ik naar huis gestuurd met een mutela en had ik 2 weken later controle na 2 weken weer terug naar het ziekenhuis en ik had nog steeds veel pijn en kon me arm niet bewegen en heb ik gevraagt om nog een foto en een second opinion de arts bekeek de foto nog een keer en vond het niet nodig en zij dat het binnen 6 weken genezen zou zijn maar ik gaf tegenspraak dat hun diagnose niet overeen kwam met de symptonen omdat ik ook hier en daar wat gegoogled had vond ik hun diagnose slap en verkeerd uiteindelijk bleek me instinct gelijk te hebben en is er meer aan de hand waardoor ik door niet gelijke behandeling en zo afgepoeird te zijn nu slachtofer ben en meer schade heb opgelopen dan nodig was nu moet ik waarschijnlijk binnekort een operatie ondergaan mijn vraag is kan dit zomaar zonder dat ik ze kan aanklagen het is duidelijk dat ze een fout hebben gemaakt niet geluisterd hebben en ik daardoor nu nog ergere schade heb opgelopen dan nodig is gweest ik sta op het punt om naar mijn advocaat te stappen en om de desbetreffende artsen aan te klagen maak ik hier een kans om een eerlijke rechtzaak te beginnen of is dat echt onmogelijk ? want ik vind dit echt niet kunnen !
Wat was/is er aan de hand met je schouder wat de artsen niet gezien hebben ?
Kun je aantonen/bewijzen dat de schade die je hebt opgelopen nu erger is dan als ze de diagnose
gelijk gesteld hadden ?

slachtoffer#1
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 okt 2012 15:56

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door slachtoffer#1 »

ik had toen na 2 weken nog steeds een stukje bot wat uitstak en meer opgezwolle was dan normaal en wat veel pijn deed en volgens de arts zou het totaal genezen binnen 6 weken en de zwelling compleet afnemen maar me bot steekt nog steeds uit ik heb nog steeds pijn en ben niet genezen en me bot bij me schouderblad steekt heel erg naar boven uit wat ik raar vind maar zelf weet ik ook niet precies wat er met me schouder aan de hand ik heb maandag een afspraak met de huisarts en hopelijk kan ik daarna weer een foto laten maken en kom ik meer te weten wat ik wel weet dat er iets goed mis is met me schouder en dat het niet binnen 6 weken gelijk genezen was ik ben nu 4 maanden verder en nog steeds erg last van

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ik zou eerst even afwachten en kijken wat er feitelijk aan de hand is. Zolang je niet weet wat er mis is kun je natuurlijk ook niet stellen dat de diagnose fout is of de behandeling fout was.

Isabel

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door Chocomelk »

slachtoffer#1 schreef:ik had toen na 2 weken nog steeds een stukje bot wat uitstak en meer opgezwolle was dan normaal en wat veel pijn deed en volgens de arts zou het totaal genezen binnen 6 weken en de zwelling compleet afnemen maar me bot steekt nog steeds uit ik heb nog steeds pijn en ben niet genezen en me bot bij me schouderblad steekt heel erg naar boven uit wat ik raar vind maar zelf weet ik ook niet precies wat er met me schouder aan de hand ik heb maandag een afspraak met de huisarts en hopelijk kan ik daarna weer een foto laten maken en kom ik meer te weten wat ik wel weet dat er iets goed mis is met me schouder en dat het niet binnen 6 weken gelijk genezen was ik ben nu 4 maanden verder en nog steeds erg last van
Maar dan weet je dus ook nog niet zeker of het ziekenhuis wel of geen goede diagnose heeft
gesteld.
Sommige dingen kun je heel veel pijn aan hebben en duurt lang voordat het weer helemaal
genezen is.

Overigens kan een peesgenezing heeeeel lang duren hoor, heb zelf een pees gescheurd momenteel maar dat kan toch wel een maand of 6 duren volgens chirurg.

slachtoffer#1
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 okt 2012 15:56

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door slachtoffer#1 »

bedankt voor de info!

ik neem het advies aan en wacht op de feiten
en ik wist niet dat genezing het zolang kon duren
best eng dat bot dat uitsteekt hopen dat het uiteindelijk geneest of te behandelen is

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Maar je kan altijd een afspraak met je huisarts maken
ivm het bot wat volgens jou uit steekt, mischien word er nog een
foto gemaakt ofzo.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Schouder is heel complex !!! Operatie goed overwegen .

Wat kan je niet?? Heb je advies gehad om te blijven bewegen? Langzaam slingeren met arm! Doe dat anders gaat hij vast zitten en dat wil je niet..

Verder vind ik je beetje voorbarig je weet nog niks,je hebt last van je schouder maar waar?
Bot uitsteken waar??kan sleutelbeen zijn,maar had op fotogezien moeten zijn en die gescheurde pees wie heeft dat gezegd en aan de hand van foto?? Foto is dat niet op te Zien

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:Schouder is heel complex !!! Operatie goed overwegen .

Wat kan je niet?? Heb je advies gehad om te blijven bewegen? Langzaam slingeren met arm! Doe dat anders gaat hij vast zitten en dat wil je niet..

Verder vind ik je beetje voorbarig je weet nog niks,je hebt last van je schouder maar waar?
Bot uitsteken waar??kan sleutelbeen zijn,maar had op fotogezien moeten zijn en die gescheurde pees wie heeft dat gezegd en aan de hand van foto?? Foto is dat niet op te Zien
Klopt de gescheurde pees was bij mij te zien via een echo.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: onvoldoende aandacht door ziekenhuis nu schade L.L

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Idd scan of echo of arthrografie.

Maar aan de hand van lichamelijk onderzoek kunne ze vermoeden maar niks vast stellen

Gesloten