LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door dhc »

Angelique100 schreef:Kun je je reactie toelichten?

Waar meld ik dat je posting mij niet aanstaat? Nergens,..hoe kom je hierbij ik denk dat je even terug moet lezen.
Mijn zoon heeft tegenaangifte gedaan en daarna is de zaak geseponeerd door de officier.

Wat laat ik nu wel staan?

Kennelijk is er iets misgegaan met het plaatsen van reacties, je aanvulling maakt e.e.a. nu helder. Uit je voorgaande bericht maakte ik op dat hij na seponering alsnog aangifte deed...

Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

Inderdaad,..Zondag is er een teamleider bij ons langs geweest en vandaag weer. Vandaag echt een fijn gesprek gehad en is ons ook duidelijk geworden dat er intern echt wel werk van is gemaakt en dat de man ook echt als verdachte is behandeld en verhoord. De getuigen zijn ook nog gehoord (de bellers) dus dat is ook prima. Er kwam vandaag ook nog een voorstel om met z'n allen rondom de tafel te gaan zitten en dit uitgesproken te krijgen, daar hebben wij op dit moment geen behoefte aan, de man wel maar goed dat is niet iets waar wij rekening mee ga houden. Deze man woont 2 straten verderop en dit "nieuwtje" gaat natuurlijk als een vuurtje door de wijk. Dit moet dan maar zijn straf zijn. In ieder geval ga ik mijn energie weer richten op positieve zaken zoals het inpakken van onze koffers voor de vakantie.
Bedankt allemaal voor jullie bijdrage!

Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

Dhc duidelijk :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door tenormin »

Angelique100 schreef:Kun je je reactie toelichten?

Waar meld ik dat je posting mij niet aanstaat? Nergens,..hoe kom je hierbij ik denk dat je even terug moet lezen.
Mijn zoon heeft tegenaangifte gedaan en daarna is de zaak geseponeerd door de officier.

Wat laat ik nu wel staan?
Nee hoor, u heeft dit nergens geschreven, alles goed nagelezen. Misschien een melding van iemand geweest? U heeft in ieder geval niets schreven dat postings u niet aanstaan. Maar al met al, hoewel de hele zaak totaal niet prettig is/was, toch een redelijke afloop. Inclusief een agent met een geweten.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door dhc »

Handig ook om je topic titel te wijzigen....
Had je ook in een gewoon bericht kunnen doen.

Gesloten