LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

Graag zou ik jullie advies krijgen hoe wij dit moeten aanpakken.

Gisteravond werden wij (ouders) rond 20.00 gebeld door de politie Leiden. Onze 17 jarige zoon was aangehouden op verdenking van openbare geweld pleging en zware mishandeling. De vraag van de agent was of wij even een geldige legitimatie wilde langs brengen, verdere uitleg werd helaas niet gegeven. Zijn vader, mijn partner is direct naar het bureau Leiden gereden en heeft daar de legitimatie van onze zoon afgegeven en heeft kort gesproken met de hulpofficier van Justitie. De officier wilde op dit moment onze zoon gaan verhoren (en nog 2 vriendjes die blijkbaar ook waren meegenomen). Verdere informatie kon de officier op dat moment niet geven, wij besloten thuis af te wachten. Rond 23.00 werd er bij ons aangebeld door het vriendje van onze zoon, het vriendje vertelde wat er was voor gevallen (was getuige) waarop ik direct besloot om naar het bureau Leiden te rijden . Daar aangekomen kreeg ik direct de teamleider te spreken. De teamleider vertelde mij dat hij naar het bureau geroepen was omdat het bureau in een lastige situatie zat. De hulp officier had de 3 jongens kort verhoord en had besloten omdat de verklaring van mijn zoon en de 2 vriendjes perfect op elkaar aansloten dat " het slachtoffer" nu ook verdachte was. Het "slachtoffer " bleek een agent te zijn (was op dat moment niet in dienst tijd), om vriendjes politiek tegen te gaan zou de agent verhoord worden op een ander bureau.Toevallig zou onze zoon net een verklaring gaan afleggen, ik kon bij de verklaring van mijn zoon aanwezig zijn. De verklaring zo duidelijk mogelijk samengevat:
Mijn zoon en zijn 2 vrienden reden op de dijk langs de Dwarswatering op weg naar het fitnesscentrum.
Mijn zoon op zijn snor scooter de 2 vrienden op de fiets (onverplicht fietspad). Voor hun liep een man zijn hond uit te laten. Zij wilde de man passeren toen mijn zoon uit het niets een duw kreeg van de man en daardoor van zijn scooter af viel (de dijk af). Mijn zoon stond op en liep richting de man hij gaf de man een duw en vroeg waar hij mee bezig was. Op dat moment pakte de man mijn zoon vast en scheurt daarbij het shirt van mijn zoon. Met zijn andere hand begint de man met zijn hondenriem op mijn zoon in te slaan.(Dit was een lederen riem met ijzeren gesp voor een herder.) Doordat hij een lange riem gebruikt komen de slagen hard aan op zijn rug de laatste slag komt richting het gezicht van mij zoon. De man is zo woedend dat de 2 vriendjes niet durven in te grijpen waarop 1 van de vriendjes besluit om zijn fiets naar de woedende man te gooien. De man wordt hierdoor nog bozer en slaat nu weer voluit met de hondenriem op mijn zoon in.

Mijn zoon die nog steeds lager staat/ligt (dijkje) kan de riem nu vastpakken en trek aan de riem zodat de man voor hem komt te staan. Met zijn andere hand weet mijn zoon de man een vuistslag te geven boven de wenkbrauw van de man. De man komt door de klap enigszins tot bezinning. De man heeft bloed op zijn gezicht draait zich om en loopt weg. Het vriendje dat nog steeds boven aan de dijk staat en zich geen raad weet met situatie vraagt de man waar hij mee bezig is, de vraag wordt beantwoord met een vuistslag op de jongen zijn gezicht waarop de bril van zijn hoofd valt. De andere jongen staat inmiddels verderop en belt in paniek zijn vader of hij kan komen helpen. Op dat moment komen er 2 wandelaars aangelopen zij hebben alles gezien en bellen de politie. De man loopt naar de wandelaars toe en zegt dat hij van de politie is en of hij ook de telefoon mag gebruiken. De man/agent zegt tegen de wandelaars dat hij graag zelf even de politie wil bellen en een onpartijdige partij wil spreken, de wandelaars geven de man/agent de telefoon en de man belt met iemand en geeft daarbij het kenteken van mijn zoon zijn scooter door.(was dus blijkbaar een smoes om) De wandelaars geven direct aan niets met dit geheel te maken willen hebben en lopen door. Na enkel minuten komt de eerste politie wagen beide partijen doen hun verhaal. De agent bekijkt ook de striemen op de rug van mijn zoon net als de vader van het vriendje die inmiddels is aangekomen. Er komt nog een auto en nog een motoragent. De man loopt met 1 van de agente van de 2 de wagen een stuk weg van de mensen die inmiddels zijn komen kijken wat er aan de hand is. Dan komt 1 van de agenten naar mijn zoon en het vriendje en worden zij in de boeien geslagen. De man /agent heeft inmiddels zijn hond met riem overgedragen aan zijn vrouw. Zij loopt weg met de hond. Mijn zoon en zijn vriendje worden meegenomen in de boeien het andere vriendje waarvan de vader aanwezig is mag gewoon instappen. Vreemd genoeg hoeft de aanvaller niet mee.
Pas later als de hulpofficier van justitie de 3 jongens heeft gehoord wordt de man/agent ook als verdachte gezien en zal een verklaring moeten afleggen op een ander bureau. De aanklacht tegen mijn zoon openlijke geweldpleging en zware mishandeling zijn volgens degene die de verklaring bij mijn zoon afneemt inmiddels vervallen. Het is volgens haar nu aan de officier van justitie hoe nu verder.

Mijn vraag aan u is: welke stappen moeten wij nu ondernemen. Volgens de dame die de verklaring opnam was het op dit moment niet nodig om aangifte te doen tegen de agent omdat de officier van justitie al is ingeschakeld. Wie kan ons adviseren hoe nu verder. Wij vinden dat de agent hier niet zomaar mee weg mag komen maar zijn bang dat dit wel gaat gebeuren. 1 van de agenten heeft ter plaatse de striemen op mijn zoon zijn rug gezien en het totaal gescheurde t shirt toch mocht de agent gewoon naar huis in eerste instantie. Daarnaast moet ook de schade aan de scooter en het shirt moet worden vergoed. Moeten wij alsnog aangifte doen tegen de agent?
Wie helpt ons op weg. (Wat de verklaring van de agent is weten wij nog niet gelukkig zijn er diverse getuige waaronder de wandelaars.) Wij gaan ervan uit ondanks alle getuige dat hij zijn schuld niet zal toegeven. Anders was hij uit zich zelf wel meegegaan naar het bureau. Wat kunt u ons adviseren wij hebben geen advocaat of rechtsbijstand. Onze zoon is een maand geleden 17 geworden en nooit eerder met justitie in aanraking geweest. Wij willen het hier niet bij laten zitten !
Laatst gewijzigd door Angelique100 op 17 jul 2013 16:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angelique100 schreef:Graag zou ik jullie advies krijgen hoe wij dit moeten aanpakken.

Gisteravond werden wij (ouders) rond 20.00 gebeld door de politie Leiden. Onze 17 jarige zoon was aangehouden op verdenking van openbare geweld pleging en zware mishandeling. De vraag van de agent was of wij even een geldige legitimatie wilde langs brengen, verdere uitleg werd helaas niet gegeven. Zijn vader, mijn partner is direct naar het bureau Leiden gereden en heeft daar de legitimatie van onze zoon afgegeven en heeft kort gesproken met de hulpofficier van Justitie. De officier wilde op dit moment onze zoon gaan verhoren (en nog 2 vriendjes die blijkbaar ook waren meegenomen). Verdere informatie kon de officier op dat moment niet geven, wij besloten thuis af te wachten. Rond 23.00 werd er bij ons aangebeld door het vriendje van onze zoon, het vriendje vertelde wat er was voor gevallen (was getuige) waarop ik direct besloot om naar het bureau Leiden te rijden . Daar aangekomen kreeg ik direct de teamleider te spreken. De teamleider vertelde mij dat hij naar het bureau geroepen was omdat het bureau in een lastige situatie zat. De hulp officier had de 3 jongens kort verhoord en had besloten omdat de verklaring van mijn zoon en de 2 vriendjes perfect op elkaar aansloten dat " het slachtoffer" nu ook verdachte was. Het "slachtoffer " bleek een agent te zijn (was op dat moment niet in dienst tijd), om vriendjes politiek tegen te gaan zou de agent verhoord worden op een ander bureau.Toevallig zou onze zoon net een verklaring gaan afleggen, ik kon bij de verklaring van mijn zoon aanwezig zijn. De verklaring zo duidelijk mogelijk samengevat:
Mijn zoon en zijn 2 vrienden reden op de dijk langs de Dwarswatering in Leiderdorp op weg naar het fitnesscentrum.
Mijn zoon op zijn snor scooter de 2 vrienden op de fiets (onverplicht fietspad). Voor hun liep een man zijn hond uit te laten. Zij wilde de man passeren toen mijn zoon uit het niets een duw kreeg van de man en daardoor van zijn scooter af viel (de dijk af). Mijn zoon stond op en liep richting de man hij gaf de man een duw en vroeg waar hij mee bezig was. Op dat moment pakte de man mijn zoon vast en scheurt daarbij het shirt van mijn zoon. Met zijn andere hand begint de man met zijn hondenriem op mijn zoon in te slaan.(Dit was een lederen riem met ijzeren gesp voor een herder.) Doordat hij een lange riem gebruikt komen de slagen hard aan op zijn rug de laatste slag komt richting het gezicht van mij zoon. De man is zo woedend dat de 2 vriendjes niet durven in te grijpen waarop 1 van de vriendjes besluit om zijn fiets naar de woedende man te gooien. De man wordt hierdoor nog bozer en slaat nu weer voluit met de hondenriem op mijn zoon in.

Mijn zoon die nog steeds lager staat/ligt (dijkje) kan de riem nu vastpakken en trek aan de riem zodat de man voor hem komt te staan. Met zijn andere hand weet mijn zoon de man een vuistslag te geven boven de wenkbrauw van de man. De man komt door de klap enigszins tot bezinning. De man heeft bloed op zijn gezicht draait zich om en loopt weg. Het vriendje dat nog steeds boven aan de dijk staat en zich geen raad weet met situatie vraagt de man waar hij mee bezig is, de vraag wordt beantwoord met een vuistslag op de jongen zijn gezicht waarop de bril van zijn hoofd valt. De andere jongen staat inmiddels verderop en belt in paniek zijn vader of hij kan komen helpen. Op dat moment komen er 2 wandelaars aangelopen zij hebben alles gezien en bellen de politie. De man loopt naar de wandelaars toe en zegt dat hij van de politie is en of hij ook de telefoon mag gebruiken. De man/agent zegt tegen de wandelaars dat hij graag zelf even de politie wil bellen en een onpartijdige partij wil spreken, de wandelaars geven de man/agent de telefoon en de man belt met iemand en geeft daarbij het kenteken van mijn zoon zijn scooter door.(was dus blijkbaar een smoes om) De wandelaars geven direct aan niets met dit geheel te maken willen hebben en lopen door. Na enkel minuten komt de eerste politie wagen beide partijen doen hun verhaal. De agent bekijkt ook de striemen op de rug van mijn zoon net als de vader van het vriendje die inmiddels is aangekomen. Er komt nog een auto en nog een motoragent. De man loopt met 1 van de agente van de 2 de wagen een stuk weg van de mensen die inmiddels zijn komen kijken wat er aan de hand is. Dan komt 1 van de agenten naar mijn zoon en het vriendje en worden zij in de boeien geslagen. De man /agent heeft inmiddels zijn hond met riem overgedragen aan zijn vrouw. Zij loopt weg met de hond. Mijn zoon en zijn vriendje worden meegenomen in de boeien het andere vriendje waarvan de vader aanwezig is mag gewoon instappen. Vreemd genoeg hoeft de aanvaller niet mee.
Pas later als de hulpofficier van justitie de 3 jongens heeft gehoord wordt de man/agent ook als verdachte gezien en zal een verklaring moeten afleggen op een ander bureau. De aanklacht tegen mijn zoon openlijke geweldpleging en zware mishandeling zijn volgens degene die de verklaring bij mijn zoon afneemt inmiddels vervallen. Het is volgens haar nu aan de officier van justitie hoe nu verder.

Mijn vraag aan u is: welke stappen moeten wij nu ondernemen. Volgens de dame die de verklaring opnam was het op dit moment niet nodig om aangifte te doen tegen de agent omdat de officier van justitie al is ingeschakeld. Wie kan ons adviseren hoe nu verder. Wij vinden dat de agent hier niet zomaar mee weg mag komen maar zijn bang dat dit wel gaat gebeuren. 1 van de agenten heeft ter plaatse de striemen op mijn zoon zijn rug gezien en het totaal gescheurde t shirt toch mocht de agent gewoon naar huis in eerste instantie. Daarnaast moet ook de schade aan de scooter en het shirt moet worden vergoed. Moeten wij alsnog aangifte doen tegen de agent?
Wie helpt ons op weg. (Wat de verklaring van de agent is weten wij nog niet gelukkig zijn er diverse getuige waaronder de wandelaars.) Wij gaan ervan uit ondanks alle getuige dat hij zijn schuld niet zal toegeven. Anders was hij uit zich zelf wel meegegaan naar het bureau. Wat kunt u ons adviseren wij hebben geen advocaat of rechtsbijstand. Onze zoon is een maand geleden 17 geworden en nooit eerder met justitie in aanraking geweest. Wij willen het hier niet bij laten zitten !
Zeer zeker aangifte doen van mishandeling ook al zegt de dame die de verklaring afnam dat het niet nodig is !

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door kokka »

ik zou het hier ook zeker niet bij laten zitten, zelfs als de drie jongens zelf zouden zijn begonnen met bijvoorbeeld een opmerking naar de hond of man( ik beweer helemaal niet dat dit zo is overigens) dan nog zou dit soort gedrag niet gerechtvaardigd zijn. de man moet vervolgd worden en verplicht om de schade te betalen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door tenormin »

Zeker aangifte doen. En laat u niet intimideren; men zal de agent uiteraard eerder geloven (dat is meestal zo); maar de 3 jongens zijn er alle drie bij geweest en neem aan alle drie apart verhoord zonder dat ze "afspraken over een verhaaltje" hebben kunnen maken. Dat is op zich al positief. Wens u veel succes met verloop en, nakaarten, jammer dat u geen rechts bijstand verzekering hebt.

Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

bedankt voor jullie reactie.

Het is inderdaad zo dat de kinderen los van elkaar zijn verhoord, dit was voor de hulpofficier dan ook de aanleiding om de agent ook als verdachte te zien. Het vervelende is gewoon dat de collages ter plaatse van de agent terwijl zij de striemen om mijn zoon zijn rug hebben gezien en het t shirt aan flarden, de collega gewoon naar huis hebben laten gaan. De collega's hadden toen al moeten beseffen dat de collega agent minimaal een aandeel moet hebben gehad. Als je niets te verbergen hebt ga je toch gewoon mee, zeker als je agent bent. Gelukkig hebben de wandelaars ook alles gezien, zij hebben wel direct gezegd niets te maken te willen hebben met het gebeuren dat is erg jammer.(dit was nadat hij zichzelf bekend maakte als agent) hopelijk kunnen zij worden achterhaald en bedenken zij zich nog, zij hebben als eerste gebeld naar 112 nummer is dus bekend. Op dit moment twijfel ik ook om naar de media te gaan (ook om meer getuigen te vinden ) ik kan jullie vertellen dat het vreselijk voelt als moeder dat je kind met een riem mishandeld is ! Hopelijk zijn er meer getuige geweest dat vermoed ik wel omdat het langs een dijkje met huizen was, ook heb ik het vermoeden dat dit een persoon is die wel vaker agressief moet zijn geweest, dit gedrag komt niet zomaar naar voren. Inderdaad geen rechtsbijstand dat is ontzettend jammer, ik ga dit toch maar wel regelen voor de toekomst zeker nu ik weet dat mijn gezin zelfs voor agenten niet meer veilig is,..

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Shine »

Ik zou zeker aangifte doen!
Verder adviseer ik u om direct uitgebreid foto's te maken van de opgelopen letselschade die uw zoon en zijn vriendje. Ook van de schade aan de snorfiets en eventueel fiets. Je weet maar nooit of dit nog handig kan zijn als bewijsmateriaal.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Neem contact op met Hart van Nederland om zo getuigen te vinden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door tenormin »

sephora30 schreef:Neem contact op met Hart van Nederland om zo getuigen te vinden.
Hart van Nederland? Motivatie is ? Zou juist de krant dan benaderen; speciaal de Televaag met het nieuws in de krant Leiden en omstreken. Met de kans dat het opgenomen word in de gewone oplage.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door snepke »

Zet het op FB is het zo heel Nederland rond

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door tenormin »

Als het allemaal waar is wat Angelique100 schrijft (ik twijfel er geen moment aan) zou ik nu en op dit moment de Telegraaf het verhaal doorspelen; morgen in de krant: het is komkommertijd (niet dat ik het verhaal wil bagatelliseren) maar grote(re) kans dat ze het gelijk oppakken. En natuurlijk is Facebook ook een goede optie. Alleen maar even op (als men de Telegraaf niet heeft) http://www.telegraaf.nl zoeken naar waar je je verhaal kwijt kunt. Niet te lang wachten, TS, als u dit zou willen, anders bent u te laat voor de Maandageditie.

Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

Ik heb het net even met mijn zoon besproken. Hij is niet iemand die graag op de voorgrond treed. Hart van Nederland zit er dan ook niet in. Wij hebben besloten morgenochtend contact optenemen met de plaatselijke krant. Leiderdorps weekblad , wij hopen op deze manier zo veel mogelijk getuige te bereiken. Telegraaf gaat eigenlijk ons doel voorbij aangezien het in Leiderdorp gebeurde. Vraag me alleen af bij wie de getuige zich moeten melden. Waarschijnlijk de politie maar doen zij er dan ook wel iets mee. Ik krijg daar dan natuurlijk niets van te horen. Ik vertrouw op dit moment eigenlijk alleen de officier omdat hij wel onpartijdig is. De aanvaller zelf werkt bij politie leiden leiderdorp en moest daarom worden verhoort in Gouda maar voor mijn gevoel is dit toch ook een beetje familie,..bedank allemaal voor het meedenken !

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door tenormin »

Angelique100, ik wil absoluut niet pushen, maar Telegraaf heeft in veel regio's een eigen nieuwsrubriek. Voor u zou dat zijn Groot Leiden. Dus dat blijft in Leiden, Leiderdorp, en de dorpen en plaatsjes er omheen. Ik krijg de Telegraaf met nieuws van regio Haaglanden (wonende in Leidschendam). Is dus gewoon net zo beperkt als u en uw zoon het wilt houden.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Barman »

Angelique100 schreef:Ik heb het net even met mijn zoon besproken. Hij is niet iemand die graag op de voorgrond treed. Hart van Nederland zit er dan ook niet in. Wij hebben besloten morgenochtend contact optenemen met de plaatselijke krant. Leiderdorps weekblad , wij hopen op deze manier zo veel mogelijk getuige te bereiken. Telegraaf gaat eigenlijk ons doel voorbij aangezien het in Leiderdorp gebeurde. Vraag me alleen af bij wie de getuige zich moeten melden. Waarschijnlijk de politie maar doen zij er dan ook wel iets mee. Ik krijg daar dan natuurlijk niets van te horen. Ik vertrouw op dit moment eigenlijk alleen de officier omdat hij wel onpartijdig is. De aanvaller zelf werkt bij politie leiden leiderdorp en moest daarom worden verhoort in Gouda maar voor mijn gevoel is dit toch ook een beetje familie,..bedank allemaal voor het meedenken !
Neem maar contact op met GeenStijl. Die smullen van dit soort onderwerpen en hebben meer impact dan welke media dan ook.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Wat ik sowieso zou doen is het volgende:

ga naar de spoedeisende hulp (niet de huisartsen post maar de echte SEH, vroeger de ehbo), en maak daar de melding dat er een aangifte wegens mishandeling zal volgen. Dat betekent dat het protocol mishandeling in werking gesteld wordt, zij mogen u dat niet weigeren.

Vervolgens worden alle verwondingen gedocumenteerd door een ehbo verpleegkundige. Dan staat u altijd sterker. Als u zelf zegt: 'zichtbare striemen' en een verpleegkundige zegt dat die er niets mee te maken heeft dan werkt dat beter.

Isabel

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door dhc »

En krijg je een vette rekening omdat je niet eerst bij je huisarts bent geweest. SEH is voor echte spoed en dat is dit niet...
Zou je moeten weten....

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Isabel1 »

@dhc, seh is op dit moment de enige plek met een mishandelingsprotocol, de huisartsen post kan het wel doen, maar heeft geen protocol, dus dan weet je niet of ze het volgens de regels doen.
normaal gesproken zou de politie je dus (als je mishandeld bent) altijd naar de seh brengen ook al is het duidelijk dat je geen spoed hebt, omdat dat protocol (en hetgeen daar ingevuld is) dus rechtsgeldig is. De mensen die op de hap werken zijn vaak niet geschoold in het protocol. Die kunnen je wel helpen als je iets hebt, maar weten niet altijd hoe ze dat moeten documenteren. Ze zetten dat wel in het systeem, maar niet zo als dat de rechtbank dat wil hebben en daar kunnen dan vragen over komen of onduidelijkheden ontstaan bij een eventuele zaak. Ik heb het wel eens gezien hoor, dan zet een huisarts iets in een dossier, maar dat de rechtbank daar dus niets mee wil/kan.

Ik ben het zeker met je eens dat de seh voor spoed is en dus niet voor wat striemen, (hoe vervelend dan ook) maar in Nederland is het wel de enige plek waar medewerkers volgens protocol kunnen en mogen werken (het moet in een systeem ingevoerd worden wat de hap niet heeft, alleen de seh heeft dat, dus je kunt het nergens anders krijgen waarbij je zeker weet dat het papierwerk zo ingevuld is als een rechtbank dat vereist, vandaar het advies) Ik ben het er overigens niet mee eens dat alleen de seh dat protocol mag voeren, lijkt mij een goed plan als de huisarts en hap het ook kan.

isabel

Angelique100
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jul 2013 21:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Angelique100 »

"helaas" waren de striemen rond 23.45 al niet meer zichtbaar op de foto. Het is niet bij mijn zoon opgekomen om hier direct een foto van te laten maken. Maar van de striemen op zijn rug zijn gelukkig wel genoeg getuigen (waaronder een agent die als eerste ter plaatse was) en hopelijk de officier. (dit zou ik even moeten navragen aan mijn zoon).

Ik heb even op de website gekeken van geenstijl maar denk niet dat dat we hiermee getuigen gaan bereiken.Wel grappige website overigens.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angelique100 schreef:"helaas" waren de striemen rond 23.45 al niet meer zichtbaar op de foto. Het is niet bij mijn zoon opgekomen om hier direct een foto van te laten maken. Maar van de striemen op zijn rug zijn gelukkig wel genoeg getuigen (waaronder een agent die als eerste ter plaatse was) en hopelijk de officier. (dit zou ik even moeten navragen aan mijn zoon).

Ik heb even op de website gekeken van geenstijl maar denk niet dat dat we hiermee getuigen gaan bereiken.Wel grappige website overigens.
Is te hopen dat die dat bevestigen met name die agent die als eerste ter plaatse was.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Wat ik toch mis is de foto,s of filmpjes tegenwoordig loopt de jeugd met de fraaiste mobieltjes rond.

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: Opgelost ,met dank aan het radar forum.

Ongelezen bericht door Moedt »

Ik zou eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren voordat je naar een krant stapt.
Dat kun je altijd nog doen als er sprake is van een doofpot.

Gesloten