LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Kellyvermeulen
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2013 23:22

slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Kellyvermeulen »

hallo, mijn naam is kelly vermeulen,
ik mankeerde niks, ik werkte fulltime als zelfstandig kapster.
op 1 november 2012 reed ik op een voorrangsweg en werd aangereden door en man. hij raakte me in totaal 3x, waardoor mijn schouder uit de kom is gegaan bij de 2e botsing weer terug in de kom is gegaan, bij de 3e botsing ben ik erg hard tegen de hoofdsteun geknald waardoor ik erge hersenletsel heb opgelopen.

Het werd al snel bekend dat mijn linkerschouder een flinke klap had gemaakt, wat uitliep naar mijn rug en nek, waardoor ik mijn werk/hobby als kapster niet meer kan uitoefenen. ook ben ik naar een neuropsycholoog geweest, door de klap ie mijn hoofd heeft opgevangen heb ik een verwaarloosde hersenschudding. Mijn concentratie, geheugen zijn dramatisch minder waardoor ik contstant moe ben en hoofdpijn heb.
Dit alles is voor mij een grote ramp, mijn werk/hobby heb ik tot op de dag van vandaag niet kunnen uitoefenen, waardoor ik zelf geen vast inkomen meer heb.

Mijn tegenstander heeft schuld bekend, hij is verzekerd bij de nationale nederlanden.
De autoschade werd direct uitgekeerd, incl een klein voorschot.

Ik kwam er al snel achter door vele onderzoeken bij de dokter, orthopeed en neuroloog dat mijn klachten door het ongeluk niet zomaar weg zouden gaan en dat ik er een tijd last van zou hebben.
De neuropsycholoog wist mij te vertellen dat het zo erg was dat ze niet met zekerheid konden zeggen of mijn geheugen/concentratie, vermoeidheid en de hoofdpijn uberhaupt wel weg zouden gaan..

Ik kreeg vanuit mijn verzekering rechtsbijstand, die zaak was te veel/groot voor hun. Toen heb ik een letselschade advocaat vanuit jurilex (mijn advocaat was ooit werkzaam bij NN) in de arm genomen.
Toen begonnen de GOUDEN beloftes, hij zou er voor zorgen dat alles geregeld zou worden.
maandelijkse betalingen van de inkomstederving, aflossingen geleende geld bij ouders door inkomstenderving die NN telkens te laat betaalt.
6 maanden later, wel heb ik vergoedingen gehad maar nooit optijd en te weinig waardoor ik hoge schulden opliep. ook werd ik ervan beschuldigt vanuit mijn EIGEN advocaat dat ik teveel geld over de balk gooide en 5000 euro teveel had gekregen, ik moest afschriften gaan opsturen want anders kreeg ik niks meer. Ik stond versteld ik en mijn vriend deden super zuinig en draaide elk dubbeltje 3x om voordat er iets gekocht werd omdat NN al zo slecht betaalde. Ik heb informatie ingewonnen bij vrienden en kennissen die er ervaring mee hadden. die adviseerde mij niks door te sturen en gauw een andere advocaat in de arm te nemen.
Via mijn vriend zijn werk ben ik bij mijn huidige advocaat terecht gekomen, bernsten mulder advocaten, zij kwam erachter dat mnr van jurilex op zijn kont heeft gezeten en alleen geld heeft geint. Hij heeft GEEN dossiers opgevraagt bij dokters, fysio;s, orthopeed en/of osteopaad.. dus vandaar dat NN niet wilde betalen aangezien ze niks wisten van mijn klachten, hun noemen de klachten van voor het ongeluk, alles om niet te hoeven betalen.
Nu zijn ze dus op alle manieren aan het proberen mij geen geld te hoeven geven. met de post 5 weken achter lopen,beweren dat de klachten er al waren voor het ongeluk, ook beschuldigen ze mij ervan dat ik teveel geld uitgeef, NN gaat op vakantie zonder mijn advocaat ervan op de hoogte te stellen waardoor het dus weer 2 weken uitliep, ook heb ik een x gehoord dat ze me VERGETEN zijn uit te betalen enz enz enz..
Dus financiele problemen op zijn top, stress, niet kunnen slapen, nieuwe klachten, meer hoofdpijn overal stress eczeem enz..

Mijn nieuwe advocaat lijkt erg haar best te doen, het gebeurt alleen op haar tempo. ik krijg continue te horen ''je hoort morgen van me''. om dit telkens te horen als je al grote schulden hebt, niet rond komt in de maand is het erg vervelend en het ergste wat je op zo een moment kan horen.

nu zijn we een jaar verder lopen met geldzaken gigantisch achter.. en ik weet niet meer wat ik moet doen..
iemand tips, adviezen, ervaringen??
ik hoor het graag!

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door eleven »

Mijn nieuwe advocaat lijkt erg haar best te doen, het gebeurt alleen op haar tempo.
Gewone advocaat of letsel advocaat?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door puma73 »

Was je zelfstandig kapper of werkte je in loondienst?

Kellyvermeulen
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2013 23:22

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Kellyvermeulen »

Het is een letselschade advocaat.
Werkte zelfstandig en zou 20 uur onder een baas werken, die werkgever heeft mijn uurloon en uren per week op papier gezet en ondertekent.
omdat ik het contract de dag na het ongeluk zou gaan tekenen, maar door de klachten het niet door kon gaan.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Het wordt uit uw posting niet duidelijk of uw medische beperkingen wel of niet aan het ongeval te wijten zijn.

Soms zegt u dat NN te laat is met betalen, wat erop lijkt alsof de aansprakelijkheid voor uw beperkingen door het ongeluk worden erkend, maar daarna zegt u weer dat NN weigert te betalen, omdat uw klachten ook al voor het ongeluk bestonden.

Ik denk dat het verstandig is om een keer goed met uw letselschade advocaat te gaan praten en helder te krijgen waar u staat in het hele proces en wat het vervolg kan zijn, in tijd en geld. Misschien zijn uw verwachtingen van de hoeveelheid geld die u gaat krijgen wel veel te hoog gespannen

Kellyvermeulen
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2013 23:22

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Kellyvermeulen »

In het begin betaalde nn wel maar laat en kleine bedragen.
Nu willen ze niet meer betalen omdat Hun vinden of denken dat ik de klachten al voor het ongeluk had.
voor het ongeluk had ik nergens last van en werkte ik meer als 40u in de week. Ik heb mijn letseladvocaat meerdere malen gebelt en mailt maar krijg geen reactie. Van daaruit zeg ik dat het op haar eigen tempo lijkt. Terwijl ik een brief thuis krijg van de hypotheek dat we misschien ons huis uitgezet gaan worden op deze manier door alle financiële problemen die door alle late of te kleine bedragen of gewoon niet betalen ontstaan zijn.

alle klachten zijn door dokters orthopeed fysios orsteopaad en psychoneuroloog op papier gezet en dat ik voor her ongeluk niks had

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Kellyvermeulen schreef:In het begin betaalde nn wel maar laat en kleine bedragen.
Nu willen ze niet meer betalen omdat Hun vinden of denken dat ik de klachten al voor het ongeluk had.
voor het ongeluk had ik nergens last van en werkte ik meer als 40u in de week. Ik heb mijn letseladvocaat meerdere malen gebelt en mailt maar krijg geen reactie. Van daaruit zeg ik dat het op haar eigen tempo lijkt. Terwijl ik een brief thuis krijg van de hypotheek dat we misschien ons huis uitgezet gaan worden op deze manier door alle financiële problemen die door alle late of te kleine bedragen of gewoon niet betalen ontstaan zijn.

alle klachten zijn door dokters orthopeed fysios orsteopaad en psychoneuroloog op papier gezet en dat ik voor her ongeluk niks had
Deze posting geeft niet veel nieuwe informatie.

Hoe kan een dokter nu op papier zetten hoe uw conditie was op een moment dat hij niet werd geconsulteerd ?

Ik weet even niet naar wie u het beste toe kunt gaan, als u uw letsel-adovcaat niet kunt bereiken.

Misschien is de huisarts of een van de andere dokteren een start om iemand te vinden die u echt professioneel kan helpen, en met name kan aangeven wat u wel en niet kunt verwachten in het hele proces.

Een andere ingang zou kunnen zijn om lotgenoten te zoeken en te horen hoe die het zijn vergaan

bliemertje
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 nov 2012 16:02

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door bliemertje »

het beste is een nocure no pay advocaat
de rest is gewoon slappe hap worden betaalt door tegenvezekering
het allerbeste zou zijn dat een letseladvocaat door de staat betaalt word dus een bepaalt bedrag krijgt.

paco1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2013 19:29

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door paco1 »

Beste Kelly, uit ervaring weet ik dat een letselschadeprocedure veel van iemand vergt, zeker wanneer je arbeidsongeschikt bent geraakt. Wanneer je blijvend letsel hebt opgelopen is het zaak dat er zo spoedig mogelijk een medische expertise plaats vind. Uit de onderzoeksrapportage van de onafhankelijke arts moet blijken in welke mate sprake is van blijvende invaliditeit. Pas wanneer dit bekend is kan een arbeidsdeskundigenonderzoek plaats vinden. Een verzekeraar gaat een zaak pas goed bevoorschotten na een medische expertise, maar dan nog is het vaak als mosterd na de maaltijd, je moet altijd alles voorschieten. Let wel op wanneer een medische expertise komt, dat dit wordt gedaan door een onafhankelijke arts en niet eentje die pro verzekeraar is(hiervoor bestaan de zgn zwarte lijsten, vast wel bekend bij uw advocaat.) Véél succes.

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door lein1981 »

bliemertje schreef:het beste is een nocure no pay advocaat
de rest is gewoon slappe hap worden betaalt door tegenvezekering
het allerbeste zou zijn dat een letseladvocaat door de staat betaalt word dus een bepaalt bedrag krijgt.
Wat een verhaal! Het is jammer en zeker niet nodig dat een zaak zo loopt.

Ik werk als belangenbehartiger aan de slachtofferkant en zie het nog veel te vaak gebeuren. De cliënt belt, maar krijgt geen reactie. De tegenpartij traineert de zaak. Veel gehoorde uitspraken. Toch is het niet nodig. Belangrijk is een goede communicatie met partijen.

Uit het verhaal van Kelly kan ik niet opmaken hoe de medisch adviseur van haar belangenbehartiger tegen de medische kant aankijkt. Ik neem maar even aan, dat de nieuwe belangenbehartiger wel de medische informatie heeft opgevraagd.

Ook is het me niet duidelijk geworden of er een arbeidsdeskundige is ingeschakeld. Zeker nu sprake is van een jaar arbeidsongeschiktheid (bij een zelfstandig ondernemer) lijkt mij dit zeer belangrijk. In principe zou dit in een veel eerder stadium al aan de orde moeten zijn.

Wat ook niet blijkt is of er een bezoek is gebracht met de belangenbehartiger en de schaderegelaar van Nationale-Nederlanden (CED) aan Kelly. Een jaar na datum ongeval is naar mijn mening een bezoek zeker op z'n plaats.

Het is lastig oordelen als je niet alle feiten kent. Doet de behandelaar van Nationale-Nederlanden goed zijn werk? Doet de belangenbehartiger goed zijn werk? Van beide personen mag je 100 % inzet verwachten, maar de praktijk leert, dat er toch vaak ontevreden cliënten zijn. Waar hem dat in zit kun je pas beoordelen als je kennis hebt van alle feiten. Nu lukraak iets roepen op dit forum helpt Kelly niet.

Het advies van "bliemertje" zou ik zelf niet geven. Waarom een No Cure No Pay advocaat? De aansprakelijkheid is geen probleem. Partijen moeten onderling in overeenstemming komen. Overigens brengt ook deze advocaat zijn kosten gewoon in rekening bij de aansprakelijke verzekeraar. Dat een advocaat/letselschaderegelaar wordt betaald door de aansprakelijke partij maakt hem niet minder onafhankelijk. Het is nu eenmaal zo geregeld dat de kosten buiten rechte onderdeel zijn van de schade van het slachtoffer en dus op de aansprakelijke kunnen worden verhaald.

Ik ben ervan overtuigd, dat alles valt of staat met een goede communicatie. Mijn ervaring met Nationale-Nederlanden als tegenassuradeur is zeer positief. Natuurlijk zijn er kwesties waar het meer moeite kost om een zaak te regelen, maar ik heb in al die jaren niet 1 zaak met Nationale-Nederlanden gehad, die ik niet naar tevredenheid van mijn klant heb kunnen regelen.

Voor Kelly is het nu belangrijk dat de zaak goed wordt opgepakt en dat die dingen worden geregeld, die moeten worden geregeld. Daarbij moet een stuk rust worden gecreeerd op het gebied van arbeid/inkomen. Er ligt hier een taak voor de huidige belangenbehartiger of, als het vertrouwen er niet meer is, voor een nieuwe belangenbehartiger. Rust zal het herstel ten goede komen. Een arbeidsdeskundige kan de mogelijkheden aangeven mbt de arbeidssituatie. Kortom, de schade moet worden geinventariseerd, er moet een recent medisch advies beschikbaar komen van de medisch adviseurs en zondig moet aanvullende medische informatie worden opgevraagd, indien nog niet geregeld moet er een stukje arbeidsdeskundige begeleiding komen. Kortom, er moet rust gecreeerd worden voor Kelly. Alleen dat kan zij toekomen aan haar herstel.

Marjolein

bliemertje
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 nov 2012 16:02

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door bliemertje »

daarbij zou men beter de handen in elkaar kunnen slaan
en een stichting ofzo opr om gezamelijk de tegenv aan te pakken
ook zou men zo een overz krijgen wat er allem speelt
plus men zou meteen een hoop kennis krijgen waarbij men vers zaken langs elkaar kan leggen
en naderh proef procedures opstarten
en ik denk dat er vast meer mensen met problemen zitten
daarbij hoeft een zekere marjolein mij niet te vertellen hoe het in elkaar zit >>>
mooie verhaaltjes heeft ze zeker
maar de werkelijkheid is anders

bliemertje
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 nov 2012 16:02

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door bliemertje »

lein1981 schreef:
bliemertje schreef:het beste is een nocure no pay advocaat
de rest is gewoon slappe hap worden betaalt door tegenvezekering
het allerbeste zou zijn dat een letseladvocaat door de staat betaalt word dus een bepaalt bedrag krijgt.
Wat een verhaal! Het is jammer en zeker niet nodig dat een zaak zo loopt.

Ik werk als belangenbehartiger aan de slachtofferkant en zie het nog veel te vaak gebeuren. De cliënt belt, maar krijgt geen reactie. De tegenpartij traineert de zaak. Veel gehoorde uitspraken. Toch is het niet nodig. Belangrijk is een goede communicatie met partijen.

Uit het verhaal van Kelly kan ik niet opmaken hoe de medisch adviseur van haar belangenbehartiger tegen de medische kant aankijkt. Ik neem maar even aan, dat de nieuwe belangenbehartiger wel de medische informatie heeft opgevraagd.

Ook is het me niet duidelijk geworden of er een arbeidsdeskundige is ingeschakeld. Zeker nu sprake is van een jaar arbeidsongeschiktheid (bij een zelfstandig ondernemer) lijkt mij dit zeer belangrijk. In principe zou dit in een veel eerder stadium al aan de orde moeten zijn.

Wat ook niet blijkt is of er een bezoek is gebracht met de belangenbehartiger en de schaderegelaar van Nationale-Nederlanden (CED) aan Kelly. Een jaar na datum ongeval is naar mijn mening een bezoek zeker op z'n plaats.

Het is lastig oordelen als je niet alle feiten kent. Doet de behandelaar van Nationale-Nederlanden goed zijn werk? Doet de belangenbehartiger goed zijn werk? Van beide personen mag je 100 % inzet verwachten, maar de praktijk leert, dat er toch vaak ontevreden cliënten zijn. Waar hem dat in zit kun je pas beoordelen als je kennis hebt van alle feiten. Nu lukraak iets roepen op dit forum helpt Kelly niet.

Het advies van "bliemertje" zou ik zelf niet geven. Waarom een No Cure No Pay advocaat? De aansprakelijkheid is geen probleem. Partijen moeten onderling in overeenstemming komen. Overigens brengt ook deze advocaat zijn kosten gewoon in rekening bij de aansprakelijke verzekeraar. Dat een advocaat/letselschaderegelaar wordt betaald door de aansprakelijke partij maakt hem niet minder onafhankelijk. Het is nu eenmaal zo geregeld dat de kosten buiten rechte onderdeel zijn van de schade van het slachtoffer en dus op de aansprakelijke kunnen worden verhaald.

Ik ben ervan overtuigd, dat alles valt of staat met een goede communicatie. Mijn ervaring met Nationale-Nederlanden als tegenassuradeur is zeer positief. Natuurlijk zijn er kwesties waar het meer moeite kost om een zaak te regelen, maar ik heb in al die jaren niet 1 zaak met Nationale-Nederlanden gehad, die ik niet naar tevredenheid van mijn klant heb kunnen regelen.

Voor Kelly is het nu belangrijk dat de zaak goed wordt opgepakt en dat die dingen worden geregeld, die moeten worden geregeld. Daarbij moet een stuk rust worden gecreeerd op het gebied van arbeid/inkomen. Er ligt hier een taak voor de huidige belangenbehartiger of, als het vertrouwen er niet meer is, voor een nieuwe belangenbehartiger. Rust zal het herstel ten goede komen. Een arbeidsdeskundige kan de mogelijkheden aangeven mbt de arbeidssituatie. Kortom, de schade moet worden geinventariseerd, er moet een recent medisch advies beschikbaar komen van de medisch adviseurs en zondig moet aanvullende medische informatie worden opgevraagd, indien nog niet geregeld moet er een stukje arbeidsdeskundige begeleiding komen. Kortom, er moet rust gecreeerd worden voor Kelly. Alleen dat kan zij toekomen aan haar herstel.

Marjolein
helaas bent u een grote zanikklep

bliemertje
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 nov 2012 16:02

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door bliemertje »

daarbij heb je sommige schaderegelaars van allianz bijv bliemer van schadeburo van dijk de meern in utrecht en die kan alleen maar schelden
maar ja van allianz was niets anders te verwachten

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door lein1981 »

bliemertje schreef:daarbij heb je sommige schaderegelaars van allianz bijv bliemer van schadeburo van dijk de meern in utrecht en die kan alleen maar schelden
maar ja van allianz was niets anders te verwachten
Begrijp je niet helemaal. de heer Bliemer treedt op namens Allianz. Hoe bedoel je alleen maar schelden? En ik neem aan, dat je een belangenbehartiger hebt die ingrijpt als de "normale" omgangsnormen worden overschreden.

Loopt jouw zaak nog?

Groeten,

Marjolein

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door lein1981 »

bliemertje schreef:
lein1981 schreef:
bliemertje schreef:
helaas bent u een grote zanikklep
haha!! Dank je!

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door lein1981 »

bliemertje schreef:daarbij zou men beter de handen in elkaar kunnen slaan
en een stichting ofzo opr om gezamelijk de tegenv aan te pakken
ook zou men zo een overz krijgen wat er allem speelt
plus men zou meteen een hoop kennis krijgen waarbij men vers zaken langs elkaar kan leggen
en naderh proef procedures opstarten
en ik denk dat er vast meer mensen met problemen zitten
daarbij hoeft een zekere marjolein mij niet te vertellen hoe het in elkaar zit >>>
mooie verhaaltjes heeft ze zeker
maar de werkelijkheid is anders
Excuses Bliemertje. Blijkbaar wek ik irritatie bij je op. Dat is niet mijn bedoeling. Overigens was mijn reactie voor Kelly bedoeld.

Ik weet dat er heel veel mensen met problemen zijn. En ik weet ook, dat een groep belangenbehartigers daar aandeel in heeft. Maar ik weet ook dat er heel veel letselschadezaken wel goed lopen en goed tot een einde worden gebracht. Je hebt het over proefprocedures opstarten. Tegen wie? Waarom? Ik denk dat het onnodig veel energie kost. En die energie hebben mensen al zo hard nodig.

Ik zal niet teveel in gaan op je verhaal, want ik heb geen zin in een discussie die niet meer gaat over het onderwerp.

Ik vind het jammer, dat je een slechte ervaring hebt.

Groeten,

Marjolein

Mesdaq
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2013 21:30

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Mesdaq »

Hallo Allemaal en Beste Kelly Vermeulen,

Ten alle eerste wens ik je van harte echt waar beterschap.
Ten tweede hoop ik dat je problemen toch opgelost kunnen worden en dat je gezondheid en concentratie problemen opgelost worden.

Ik kan je precies begrijpen wat jij mee maakt.
Ik heb ook ongeval gehad toen ik op de fiets zat 6 dec 2011 en ik heb inmiddels 3 advocaten gehad dakloos geweest enz enzo...
Laatst gewijzigd door Mesdaq op 18 mei 2014 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door ruud_a »

hoe kun je iemand bij een botsing eigenlijk 3 keer raken??????
2 maal teruggereden en het nog eens geprobeerd?

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door Marc01 »

Nou ik wens je veel sterkte met Nationale Nederlanden... :twisted:

Let je op dat op dit soort forums ook "damage control" figuranten rond dwalen.

Ik ga binnen kort een boek schrijven en de terreur en trap na die slachtoffers hier in dit land krijgen.
Nationale Nederlanden is een staats bedrijf, en zoals je weet heeft "vechten" tegen de staat of lokale overheid totaal geen zin.

Je moet van hun elite zijn of dus zelf in de slappe was zitten om een team van deskundigen en advocaten te kunnen bekostigen, dan red je het misschien om je schade vergoed te krijgen.

Ben je van de "werkende" klasse, vergeet het dan maar. Ze zullen je afkopen voor een fooi en je schade als "koehandel" behandelen. Zit je in de bijstand kan je ook je uitgekeerde schade en 66% van je smartegeld inleveren. En ze trappen je met je letsel zo de bijstand in, en schuiven het dus weer op de maatschappij af.

Want zo werkt dat, wel premies innen maar als het op uitkeren aan komt dat wordt je als een misdadiger behandeld. Kijk eens naar het programma Zembla - "verzekerd van ellende"

http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... embla.html

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: slechte uitbetaling nationale nederlanden letselschade

Ongelezen bericht door kokka »

Marc01 schreef:Nou ik wens je veel sterkte met Nationale Nederlanden... :twisted:

Let je op dat op dit soort forums ook "damage control" figuranten rond dwalen.

Ik ga binnen kort een boek schrijven en de terreur en trap na die slachtoffers hier in dit land krijgen.
Nationale Nederlanden is een staats bedrijf, en zoals je weet heeft "vechten" tegen de staat of lokale overheid totaal geen zin.

Je moet van hun elite zijn of dus zelf in de slappe was zitten om een team van deskundigen en advocaten te kunnen bekostigen, dan red je het misschien om je schade vergoed te krijgen.

Ben je van de "werkende" klasse, vergeet het dan maar. Ze zullen je afkopen voor een fooi en je schade als "koehandel" behandelen. Zit je in de bijstand kan je ook je uitgekeerde schade en 66% van je smartegeld inleveren. En ze trappen je met je letsel zo de bijstand in, en schuiven het dus weer op de maatschappij af.

Want zo werkt dat, wel premies innen maar als het op uitkeren aan komt dat wordt je als een misdadiger behandeld. Kijk eens naar het programma Zembla - "verzekerd van ellende"

http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... embla.html
zal wel een op eigen waarheid gebaseerd boek worden.

Gesloten