LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van mij mogen jullie....

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
nadalier

van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door nadalier »

Ik heb het gehad, met alles en iedereen....
je wordt maar aan het lijntje gehouden er worden beloftes gedaan die ze niet nakomen...ze proberen je te kleineren, kapot te maken, en t ergste is, het is ze gelukt. Ze mogen het van mij op dit moment allemaal in hun hol steken, ik pak mn boeltje wel. Mijn leven is toch al verknald door het ******** ongeluk...relatie kapot, dag in dag uit pijn, kan weer bij moeders gaan wonen, geen werk meer, werkgever die weigert mij ziek uit dienst te melden bij het uwv, uwv die die verklaring van de werkgever dient te hebben....Een psych die denkt goed te zijn maar die er in werkelijkheid geen flikker van snapt, reintergratiebedrijf dat dingen van mij verwacht waar ik gewoon niet aan kan voldoen...ziekenhuisopnames waar je misselijk van wordt...dokter die het niet meer weet, en ik die er doorheen zit...
ze houden hn kutgeld maar, ik heb niks meer nodig van ze, kan ook wel zonder ze en dat nog wel beter als met hun, want het enige wat ze doen is je de grond in stampen je nog verder kapot maken als wat je al bent, en dat is me nu dan ook wel GLASHELDER geworden....
nee ze bekijken het maar, ik ga het nu doen op MIJN manier, en niet op de manier die hun van mij verwachten....

nadalier

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door nadalier »

en dan nog maar niet te vergeten het onbegrip!!!!!! mensen die denken dat je je aanstelt, de ene dag loop je met krukken en de andere dag zonder, wat moeten we er dan nog van geloven....hoe kun je zoiets uitleggen aan de buitenwereld als deze toch alleen maar wil zien wat ze van buiten zien en niet wat ze van binnen zien...ik blijf wel de clown spelen, ik blijf wel lachen...maar van binnen ga ik kapot, voor mij hoeft het zo niet meer, in ieder geval niet meer op deze manier!!!!!!

lastig voor verzekeraar..
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2006 15:02

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door lastig voor verzekeraar.. »

luister, het is erop of eronder.............laat die sukkels de "K "krijgen en zet je schouders eronder verdomme.je krijgt spijt later als je stopt!!
je komt er eker sterker uit!


de doorzetter!!

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Wubo »

Weet niet in wat voor schuitje je zit, maar kzou toch ondanks alles blijven doorvechten, ken iemand in eenzelfde soort situatie, en is er erg slecht aantoe, toch blijft hij vechten.

Kop op!!!

Cor1
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2007 09:09

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Cor1 »

Een advies: als je vecht, vecht dan niet alleen. Neem een belangenbehartiger die weet wat hij moet doen en laat hem de discussies met de verzekeraar op een zakelijke manier voeren. Als jij de discussies moet voeren spelen altijd je emoties een grote rol. En dat is heel begrijpelijk omdat je altijd last van hebt van de ongevalsgevolgen, jou aangedaan door een ander. Maar geef het niet maar zo op, dat zou te makkelijk zijn voor de verzekeraar. Dat gun je ze toch niet?

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Nadeleir,

Je laat je toch niet kisten. Zoals jij je voelt is het nou net de bedoeling van die verzekeraars en anderen die er belang bij hebben je je rechten te ontnemen of te onhouden. als je het zo opgeeft hebben ze het van je gewonnen. gun ze dat niet en vecht voor je bestaan en rechten.

Pieter

nadalier

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door nadalier »

ben zo moe van het vechten....
ik blijf er een beetje inhangen zeg maar...met psych schiet ik ook niet echt veel op...hij pikt nie echt door mn heen, zodra hij tever komt sluit ik me af, en hij heeft het niet in de gaten...

het heeft zoveel gevolgen gehad dit klooteongeluk...mn relatie gaat nu weer...maar dan praat mn vriend over een huis kopen....maar enigste optie zou zijn een huis zonder trappen...die zijn tering duur, ik kan geen trap meer lopen door mn enkel....
mn honden mag ik niet meer uitlaten van de fysio...dus met andere woorden doe ze maar weg????? elke dag een hondenuitlaatservice voor 2 honden kan ik niet betalen....
mn uwv ziektewet uitkering waar ik al 8 weken op zit te wachten waar tot nu toe nog niks van is betaald omdat ze willen uitzoeken of ik niet verwijtbaar mn werk ben verloren....als ontslag reden is namelijk opgegeven onvoldoende studieresultaten (had werk/leerovereenkomst)
Heb 10 dagen in t ziekenhuis gelegen...ben er vrij weinig mee opgeschoten...

Ik weet ik moet doorgaan....maar soms...wil ik gewoon rust...ben moe

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Nadalier,
Ik maak me erg ongerust over je.
Ik hoop dat je het volgende doet: Wat je hier op het forum meldt, moet je ook je psych vertellen. Dat is erg belangrijk om tot een oplossing te komen. Als je het niet kunt vertellen ter plekke, verwijs hem dan naar het vermelde op dit forum, dan hoef je alles niet opnieuw te vertellen. Als het goed is schakelt hij de maatschappelijke hulp in of helpt daarbij.

Sterkte en vooral sukses.

Pieter

Aggie_
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jan 2007 02:49

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Aggie_ »

Voor ik alles lees moest ik even snel reageren op je 1e bericht.. STOP NIET! Dit wat je nu doet is JUIST wat de tegenpartij wilt en natuurlijk zeggen meerdere dit hier.

Ik ben ook slachtoffer van een ongeluk, dit jaar wordt het 5 jaar geleden. Ik ben het spuugzat thuis te zitten, ik heb de angst nooit een man te krijgen en kids, omdat ik niet de sociale contacten heb die een werkend persoon heeft! Toch geef ik de moed nooit op, ik laat me zeker niet uit het veld slaan door een tegenpartij die denkt dat je liegt.
Ik heb een advocaat die precies hetzelfde denkt en doet als ik, we zitten op 1 lijn en we vechten er keihard voor.

Ook op me forum zeg ik tegen de leden dat ze NOOIT op moeten geven, helaas is het wel zo sinds het ongeluk heb ik zoveel lichamelijke klachten erbij gekregen waar je u tegen zegt. Ik zit ook nog eens onder de stress waardoor ik eczeem heb gekregen, nee zo fijn is het niet meer.. maar zoveel dingen.. zoveel leuks en zoveel geld wat ik ben kwijt geraakt laat ik niet zitten!!! Als ik dat rot ongeluk niet had gehad, was ik allang uit huis geweest, had ik werk gehad, had ik een auto kunnen hebben.. had ik een leven op kunnen bouwen als menig ander.
Nu? Nu ben ik blij dat ik bij me ouders kan blijven wonen en dat ik als het kan de auto van me ouders kan lenen als het nodig is.

Maar ik zeg wel dat ik toch schrik van je 1e bericht en het ook best zat ben hoe het hier aan toe gaat in Nederland met letselslachtoffers, want je krijgt echt een knal in je gezicht en dat vergeten een hele hoop mensen.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Goed zo Aggie,

Voor mensen met een houding zls jij krijgen ook verzekeraars respect. Ik bewonder de wijze waarop je dat weergeeft. Laten we hopen dat Nadelier ook die drijfveer en moed krijgt om door het vuur te gaan.

Pieter

nadalier

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door nadalier »

weet je wat het is, ik weet het zelf heel goed....maar om het in de praktijk om te zetten is zo moeilijk....!
ik zie door het bos de bomen niet meer...ik zal door blijven gaan, dat cker...maar hoe lang nog....ben gewoon moe heb genoeg van alles, heb een concentratie van 10 keer niks...uwv wil niet vlotten...en ze denken maar dat je een bankrekening hebt die onuitputbaar is! was het maar!!!
ik weet niet goed wat ik nog meer moet zeggen denk dat jullie het wel begrijpen hoe ik me voel....

heb je een eigen forum aggie?

gr

j.krijgsman
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2007 12:58

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door j.krijgsman »

gewoon doorgaan
vooral doorgaan
zou barry zeggen toch


je moet wel
je zit nu in het schuitje en je kan er niet even uitspringen
bedenk 1 ding
het schuitje komt hoe dan ook ergens aan
alleen als jij het goed stuurt dan duurt de reis niet lang
anders wieber je heen en weer en kom je uiteindelijk ergens uit waar
je niet wil zijn

dus doorgaan en het roer pakken!!!!!

woerd525
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2007 14:17

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door woerd525 »

Beste Nadelier

Laat de moet niet zakken mijn vrouw kreeg op 2 febr:1992 een auto ongeval ook wij zijn slagoffer van burocratie ik weet wat je door maakt maar met een goede advocaat die we het laatste jaar hebben komt er wel schot in de zaak met een beetje geluk kunnen we in zeer korte tijd eindelijk het boek sluiten.

Daarom blijf vol houden.

mismaakt handje
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jun 2005 11:24

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door mismaakt handje »

Nadalier,
Geef de moed niet op! Misschien kun je het EEN TIJDJE naast je neerleggen, er even een beetje afstand van nemen? En even aan jezelf proberen te denken. Laat je niet gek maken! Ik weet ook hoe erg het kan zijn, ik zit zelf al een paar jaar onder het bijstandsniveau, ben bij een psych geweest die niet verder kwam dan constateren 'jij hebt nogal moeite met autoriteit is het niet?" en echt dacht dat hij de spijker op zijn kop sloeg daarmee... :shock: Nee, moeite met autoriteit heb ik niet. Wél moeite met de gang van zaken daaromheen. Inderdaad het behandelen alsof je een of andere idioot bent met een IQ van 20, niet betalen, telkens overal allerlei gegevens moeten invullen, telkens weer je verhaal doen en dan verdedigen, etc. etc.
Wat bij mij helpt is gewoon even afstand nemen, soms van me afschrijven. Zullen we mailen?

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door ton1 »

voor de slachtoffers hier is ieder onderwerp van groot belang.
sommige onderwerpen, ik zelf denk nagenoeg alle onderwerpen blijven belangrijk, en urgent hier op het forum.
vooral de onderwerpepn waarbij sommige figuren die hier reeds"bekend"zijn de mensen proberen weg te leiden van de waarheid.
dus niet zeuren afwimpelaars, accepteer nou gewoon een keer dat jullie de waarheid proberen te verdraaien wat in de ogen van heel nederland gewoon simpelweg fout is.
Voeg je als afgezand of afwimpelaar niets tooe hier............wieberen graag :wink:

groet

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door angel1978 »

slotje en wegwezen met deze nonsens
heb al een verzoek gedaan richting redactie !

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door Marc01 »

We zullen een slotje op verzekeringen zetten! Dan zijn dit soort forums niet nodig. Dit lijkt me weer een "Damage Control" zet.

Misschien is het een iedee on de redactie om te kopen? Denk wel dat het een miljard waard is, dat verdienen jullie dan zo weer terug. Maar ik denk er zelf over om een fonds op te zetten dat deze dingen die hier vermeld worden juist wel in de openbaarheid worden vermeld.

(Nog los van het feit dat ze al bestaan)

De redactie weet wel beter, misschien zijn ze niet gevoelig voor verzekering terreur, en denken die mensen wel: "het kan mij ook morgen gebeuren wat juist op dit soort forums besproken wordt".
Ik doel dus op de behandeling van de letselslachtoffers door de verzekeringen.

Dus ik ben van mening dat er niets mis is met het onder de aandacht brengen van in jullie optiek oude topics. Letselschadesachtoffers zijn immers jaren bezig hun SCHADE vergoed te krijgen.

Als iemand wel 10 tot wel 18 jaar mee bezig is om zijn SCHADE vergoed te krijgen, staat een een topic van enkele jaren oud ff naar boven halen totaal in dat opzicht in het geheel niet tot verhouding. Nog los van het feit dat het wel degelijk een toegevoegde waarde heeft voor de nieuw kommers.

Er vallen immers elke dag nieuwe slachtoffers die dan vervolgens door de verzekeringen zo behandeld worden dat ze een goed beeld krijgen door deze forums. Dan weten ze in iedergeval wie voor ze staat.
Laatst gewijzigd door Marc01 op 03 mei 2009 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door ton1 »

uit de kunst marc, prima!
niets aan toe te voegen.
en degene die vind dat het niets toevoegd, effe zappen net als thuis achter de buis. :wink:
of wieberen.
voor de mensen die vinden dat dit geen toegevoegde waarde heeft: don't waste your time , life is short. :wink:

WIEBEREN..................
:wink:
groet

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door hanz »

Als er een instantie is die ervaring heeft met oplichters is het wel TROS RADAR. Kortom: slachtoffers van dat soort praktijken kunnen daar hier op het forum kond van doen.
En alleen daarvoor verdient TROS RADAR al een WARME DOUCHE.

Mvgr,

Hanz

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: van mij mogen jullie....

Ongelezen bericht door ton1 »

mijn gedachten , hans!

groet

Gesloten