LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
zonnedans
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 feb 2008 22:57

Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door zonnedans »

Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen, oprichter van Victory Juridisch Advies.
http://www.victoryadvies.nl/content/view/33/152/

is hij goed en betrouwbaar bij letselschade ?
hij is een jurist en werkte vroeger bij buro Pals Amersfoort en nu voor zichzelf.

dekkermercks
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2010 13:50

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door dekkermercks »

Beste Zonnedans:)

Op jou vraag wie er ervaring heeft met Jeroen Terlingen - Victory Advies- kan ik enkel positief antwoorden.

Kort samengevat heb ik op 17 feb. zelf een autoongeluk gehad. Mijn advocaat destijds heeft in 2 jaar niet geregeld kunnen krijgen wat Dhr. Terlingen binnen 2 maanden rond had.

Het belangrijkste punt bij Dhr. Terlingen vind ik dat hij niet enkel 'de zaak' bekijkt maar ook oog heeft voor de persoon erachter. Hij weet haarfijn te beoordelen wat een situatie met je als persoon en de gevolgen van incorrect ingrijpen met je doen.

Hij heeft voor mij de zaken perfect geregeld en denk dan ook dat als Dhr. Terlingen je zaak wilt aannemen je er geen twee keer over hoeft na te denken.

Enkele trefwoorden die ik toepasbaar op Dhr. Terlingen zijn: betrouwbaar, reëel, recht door zee en doeltreffend!!!!

Mocht je nog vragen hebben of verder interesse hebben in mijn ervaringen met Dhr. Terlingen dan hoor ik het graag.

Mvg. Remy Mercks

takwansani
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2010 10:04

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door takwansani »

Beste Zonnedans,

al ken ik de heer terlingen nog maar kort ik kan met recht zeggen dat hij in 2 weken meer heeft gedaan dan de Pals groep in 4 jaar, niet alleen aan werk maar ook aan persoonlijke begeleiding en goede uitleg over wat er allemaal met je zaak gebeurd.

Hij komt op mij zeer betrouwbaar over is recht door zee en zet het slachtoffer duidelijk centraal als ik jou was zou ik hem gewoon eens bellen of mailen dan weet je snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt

groeten tak

zonnedans
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 feb 2008 22:57

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door zonnedans »

aan dekkermercks en takwansani,
bedankt voor jullie reacties,

ik heb een rechtsbijstand verzekering bij de Arag maar die
laat mijn zaak al 6 ( zes !) jaar aanmodderen, nu is er de
3e juridische medewerker mee bezig...een advocaat mag ik niet uitzoeken
op kosten Arag, ik heb weinig vertrouwen meer in de Arag.

ik zal Jeroen Terlingen es om zijn mening vragen.

groet,
J.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Friestyler »

Een oud topic, weer even wat leven inblazen.

Ik moet zeggen dat ik Jeroen niet aan het werk heb gezien, geen ervaring met hem heb, behalve 2 telefoongesprekken.

Hierover mijn visie:

*houdt van vlot afwikkelen, niet langer laten duren dan noodzakelijk.

hierbij denk ik persoonlijk dat "vlot afhandelen" niet bevordelijk is voor een gedetailleerde afhandeling.
Komt op mij neer als driekwart werk leveren, waar ik géén zin in heb, zeker als je weet wat die jongens per uur schrijven

*interesse in het medische gebeuren, minder/desinteresse in bijkomende kleine details

Nou ben ik misschien een zeikerd, maar we praten hier over mijn leven en wil alles tot in detail voor elkaar.
Mijn leven wás goed, nu lijkt het op het leven van een Tsjenobylslachtoffer van '86

*hoorde nogal wat verhalen over eerdere zaken die met goed gevolg zijn afgerond, hoeveel hij er wel niet meer uitgesleept had enz.

Naarmijn idee weer zoiets van "Wij van WC eend..", en jezelf ophemelen is leuk voor de mensen die er vatbaar voor zijn, het wekt bij mij juist afkeer.
Een goede wijn behoeft geen (zelfbenoemde) krans.

Het is gevoelsmatig, maar mocht ik ernaast zitten, dan verneem ik dat uiteraard graag.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen maanden een aantal mensen heb leren kennen die overgestapt zijn
naar Jeroen Terlingen en daar zeer tevreden over waren.
Ik snap Friestyler ook wel, omdat hij bij overstap al aan zijn 3e belangenbehartiger begint en dat is niet niks.
Hij is dan net zoals ik inmiddels al 3x het slachtoffer ipv 1x.

Je vertrouwt op een gegeven moment gewoon bijna niemand meer
en dat is dan te danken aan al die prutsers die het zogezegd goed met
de letselschadeslachtoffers voorhebben.

De goede bureaus moeten lijden onder de slechte bureaus dat besef ik.

Dat is altijd al zo geweest.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jeanne-veghel schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen maanden een aantal mensen heb leren kennen die overgestapt zijn
naar Jeroen Terlingen en daar zeer tevreden over waren.
Ik snap Friestyler ook wel, omdat hij bij overstap al aan zijn 3e belangenbehartiger begint en dat is niet niks.
Hij is dan net zoals ik inmiddels al 3x het slachtoffer ipv 1x.

Je vertrouwt op een gegeven moment gewoon bijna niemand meer
en dat is dan te danken aan al die prutsers die het zogezegd goed met
de letselschadeslachtoffers voorhebben.

De goede bureaus moeten lijden onder de slechte bureaus dat besef ik.

Dat is altijd al zo geweest.
Mischien kun je Friestyler aangeven waarin en waarom hun tevreden
zijn.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:
jeanne-veghel schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen maanden een aantal mensen heb leren kennen die overgestapt zijn
naar Jeroen Terlingen en daar zeer tevreden over waren.
Ik snap Friestyler ook wel, omdat hij bij overstap al aan zijn 3e belangenbehartiger begint en dat is niet niks.
Hij is dan net zoals ik inmiddels al 3x het slachtoffer ipv 1x.

Je vertrouwt op een gegeven moment gewoon bijna niemand meer
en dat is dan te danken aan al die prutsers die het zogezegd goed met
de letselschadeslachtoffers voorhebben.

De goede bureaus moeten lijden onder de slechte bureaus dat besef ik.

Dat is altijd al zo geweest.
Mischien kun je Friestyler aangeven waarin en waarom hun tevreden
zijn.

Ik heb dat al geprobeerd, maar Friese mannen zijn een beetje koppig
volgens mij. :mrgreen: :D
Ik bedoel dit echt niet verkeerd hoor. :idea:

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Friestyler »

ik ben niet koppig
ik hou van kwaliteit, mag ook wel wat kosten.

kijk..koffiedrinken, ouwehoeren en prutswerk leveren kan ik zelf ook wel, dat is niet zo moeilijk.

wat ik wil is dat bepaalde dingen goed gebeuren.

als mensen bij mij komen voor een lijst van 100 eurie, dan verwachten ze van mij dat ik voor die 100 eurie mijn perfectie, ziel en zaligheid erin leg..en ja, voor die lullige 100 eurie doe ik dat ook.
dat verwacht ik dus ook van de behandelaars.

nogmaals, prutswerk kan ik zelf ook wel..heb ik die letseljongens niet voor nodig.

afijn, 't topic gaat over Jeroen.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Friestyler schreef:ik ben niet koppig
ik hou van kwaliteit, mag ook wel wat kosten.

kijk..koffiedrinken, ouwehoeren en prutswerk leveren kan ik zelf ook wel, dat is niet zo moeilijk.

wat ik wil is dat bepaalde dingen goed gebeuren.

als mensen bij mij komen voor een lijst van 100 eurie, dan verwachten ze van mij dat ik voor die 100 eurie mijn perfectie, ziel en zaligheid erin leg..en ja, voor die lullige 100 eurie doe ik dat ook.
dat verwacht ik dus ook van de behandelaars.

nogmaals, prutswerk kan ik zelf ook wel..heb ik die letseljongens niet voor nodig.
afijn, 't topic gaat over Jeroen.
Sorry, ik dacht dat friese mannen een beetje koppig waren en dat klopt
dus niet. Je mag idd. kwaliteit verwachten, dat vind ik ook.
Anders moet je een ander beroep zoeken als je die kwaliteit niet kan leveren.
Ze worden er nl ook dik voor betaald.

Ik hoop dat er zich nog mensen melden die met Jeroen te maken hebben gehad.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jeanne waarin en waarom zijn die mensen zeer te spreken over
hun zaak die bij Jeroen Terlingen loopt ?

(duidelijkheid voor Friestyler nu en ook voor eventuele nieuwe letselschade slachtoffers die dat kunnen lezen) :wink:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:Jeanne waarin en waarom zijn die mensen zeer te spreken over
hun zaak die bij Jeroen Terlingen loopt ?

(duidelijkheid voor Friestyler nu en ook voor eventuele nieuwe letselschade slachtoffers die dat kunnen lezen) :wink:

Hij pakt de koe bij de horens. Ik vind hem eerlijk en duidelijk en hij zegt
waar het op staat.
De mensen die bij hem hun zaak hadden gedeponeerd
vonden dat na lange stagnatie bij andere belangenbehartigers,
hij erin was geslaagd de boel vlot te trekken en de zaak
voor hen tot een goed einde te brengen.
Hij werkt samen met advocaten waar nodig en ikzelf heb ook graag
met hem te doen.
Het gaat er gewoon om, dat als je zo vaak al je kop hebt gestoten
het heel moeilijk is om weer iemand te kunnen vertrouwen.
Dat begrijp ik als geen ander.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Friestyler »

[quote="jeanne-veghel"]/knip Hij pakt de koe bij de horens. Ik vind hem eerlijk en duidelijk en hij zegt
waar het op staat.
De mensen die bij hem hun zaak hadden gedeponeerd
vonden dat na lange stagnatie bij andere belangenbehartigers,
hij erin was geslaagd de boel vlot te trekken en de zaak
voor hen tot een goed einde te brengen.
quote]

ja, en dan kom ik weer...
als mensen al met een stagnerende zaak zitten en hij doet nét even iets meer dan nodig (lees: doet net wat meer dan een ander) dan is de klant al blij.

je gaat van slecht naar minder slecht, dat is al vooruitgang en de klant is blij.
een zaak vlottrekken is niet ingewikkeld, als je een beetje kan l*llen is veel mogelijk.
dat heeft, zoals ik het zie(!!), niks te maken met een goede afwikkeling.

ik kan met alleen ouwehoeren ook veel voor elkaar krijgen, dat zegt niks.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Friestyler schreef:
jeanne-veghel schreef:/knip Hij pakt de koe bij de horens. Ik vind hem eerlijk en duidelijk en hij zegt
waar het op staat.
De mensen die bij hem hun zaak hadden gedeponeerd
vonden dat na lange stagnatie bij andere belangenbehartigers,
hij erin was geslaagd de boel vlot te trekken en de zaak
voor hen tot een goed einde te brengen.
quote]

ja, en dan kom ik weer...
als mensen al met een stagnerende zaak zitten en hij doet nét even iets meer dan nodig (lees: doet net wat meer dan een ander) dan is de klant al blij.

je gaat van slecht naar minder slecht, dat is al vooruitgang en de klant is blij.
een zaak vlottrekken is niet ingewikkeld, als je een beetje kan l*llen is veel mogelijk.
dat heeft, zoals ik het zie(!!), niks te maken met een goede afwikkeling.

ik kan met alleen ouwehoeren ook veel voor elkaar krijgen, dat zegt niks.

Als er afspraken zijn gemaakt tussen verzekeraar en belangenbehartiger,
hebben die er baat bij dat alles stagneren zal.
Als je een belangenbehartiger hebt die met niemand afspraken heeft gemaakt,
loopt alles toch wel een stuk vlotter, want hij heeft er geen belang bij om te traineren.
Er zijn ook mensen die letselschadeslachtoffers dus echt willen helpen.
Daar geloof ik best in.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Friestyler »

heeft Jeroen 't trouwens druk ofzo?

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Friestyler schreef:heeft Jeroen 't trouwens druk ofzo?
Volgens mij wel. Waarom vraag je dat?

takwansani
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2010 10:04

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door takwansani »

Zoals mijn eerdere post aangaf was de heer Terlingen toen 2 weken met mijn zaak bezig, inmiddels is mijn zaak tot een goed einde gekomen in februarie 2011.

Ik raad iedereen aan om advies in te winnen bij victory juridisch advies van de heer Terlingen , hij is zeer deskundig en heeft meerdere zaken opgelost.

ook kun je eventueel via de heer Terlingen met slachtoffers praten die hun ervaringen willen delen na het oplossen van hun zaak, en in sommige gevallen hun ervaringen met Pals/Houkes en andere schadebureaus die onder vuur lagen bij Radar.

http://www.victoryadvies.nl/

groeten Takwansani

Boulachyani
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2012 01:00

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Boulachyani »

Beste mensen,

Ik zal in het kort vertellen wat mijn ervaringen zijn geweest de afgelopen 8 jaar in mijn letselschade zaak.

Ik heb in 2004 een verkeersongeval gehad, zat achterop de scooter en ben van links aangereden door een automobilist. De aansprakelijkheid is ERKEND!

Ik heb in 2005 een kruisbandreconstructie ondergaan en in 2007 een kijkoperatie. Intussen heb ik constant intensieve fysiotherapie gevolgd.

Door de combinatie van het verkeersongeval, 2 operaties, therapieen en demotivatie door ritme en tegenslagen heb ik 8 hele zware jaren gehad, en dan nog niet te praten over 3 advocaten die ik in het verleden heb gehad, die het o zo druk hebben, en secretaresses die je maar aan het lijntje houden. Ik heb soms wel 2 maanden moeten wachten om de advocaat zelf te kunnen spreken, en dan kreeg ik nog niet echt een antwoord waar ik wat aan heb. Wat ik altijd heb willen weten is, wat staat mij te wachten en wat zijn de verwachtingen gezien uw deskundige ervaring?

Na 7 jaar van brieven en ellende was ik het spuugzat, en ben ik via tros radar bij Jeroen Terlingen terechtgekomen. Nog nooit heb ik een bod gehad of een beeld in die 7 jaar. Na een eerste gesprek van iets langer dan 1 uur hebben wij een afspraak gepland en ben ik bij hem op kantoor geweest. Tijdens dit gesprek heb ik dhr Terlingen duidelijk uitgelegd wat ik heb meegemaakt, mijn ervaringen zijn geweest met de andere 3 advocaten en gevraagd om eerlijkheid en geen gouden bergen te beloven.

Aan de hand van het gesprek hield ik een goed gevoel over, en ben tot dhr Terlingen overgestapt.

Het is ongelovelijk, maar waar. Dhr Terlingen heeft in 6 maanden tijd voor elkaar gekregen wat de andere 3 advocaten in 7 jaar tijd niet is gelukt!!!

Mijn zaak is afgesloten, en ik ga proberen mijn studie op te pakken. Ik kan weer rustig de draad oppakken en hoef niet meer om te kijken naar de zaak en ellende.

Dhr Terlingen heeft mij altijd goed en netjes te woord gestaan. Ik kon altijd bij hem terecht, ongeacht het tijdstip en duur van het gesprek. De brieven die binnenkomen en uitgaan werden altijd netjes naar mij gemaild zodat ook ik up to date blijf. Het is immers MIJN kwestie.

Dhr Terlingen is tot slot een zeer betrouwbaar persoon, en iemand die zich goed in andermans situatie kan inleven en goed kan aansturen.

Voor hen die een belangenbehartiger nodig hebben, kan ik Victory Juridisch Advies zeker aanraden, en men kan altijd een vrijblijvend gesprek aangaan.

Middels deze reactie wil ik dhr Terlingen enorm bedanken voor zijn steun en inzet in mijn letselzaak, en wens heb bij deze dan ook heel veel succes in vertegenwoordigen van gedupeerden!

Met vriendelijke groet,

Y. Boulachyani

baco123
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2013 15:52

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door baco123 »

Hallo,

Graag wil ik van meer mensen weten wat jullie ervaringen zijn met de heer Terlingen.

bedankt.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Frantic2 »

waarom?
baco123 schreef:Hallo,

Graag wil ik van meer mensen weten wat jullie ervaringen zijn met de heer Terlingen.

bedankt.

Gesloten