Die reclame snap ik helemaal niet. De enige soda die ik ken is dat witte spul om mee
Met 'bijbetaling' bedoeld u waarschijnlijk "bijtelling, en dat is van toepassing op privé rijden met een zakelijke leaseauto's (auto van de baas) vanwege een belastingheffing.peter17111962 schreef: ↑17 nov 2020 10:41Wat ik een zeer verwarrende reclame vindt zijn zowel radio en tv reclames over auto's waar eerst
een aantal eigenschappen genoemd worden van die auto, en vervolgens een tekst komt van, als
voorbeeld. "slechts E 75,- per maand bijbetaling." Ik denk dan altijd van:
Het antwoord op deze vraag heb je zelf al aangegeven: je gebruikt het bewuste product niet. Net zoals ik me niet voel aangesproken door één van de zeer vele maandverbandtamponvaginaleschimmelladyschave-achtige advertenties.
Krijg net een bericht van het RADAR-testpanel om een keuze te willen maken uit de genomineerden.scontra schreef: ↑17 nov 2020 10:36Behoudens het Journaal, bekijken wij bijna nooit een programma life (voor zover je van live programma's kan spreken).
Meestentijds nemen wij het programma waar we naar willen kijken op, bij de commerciëlen altijd , of kijken terug en spoelen de reclames daarbij door en nog wel op "volle toeren".
Dus geen enkele reclame die bij ons ook maar de geringste irritatie opwekt omdat we er simpelweg niet naar kijken.
Ik heb me laten vertellen dat reclames kwalitatief de beste en meest informatieve programma's zijn die er worden uitgezonden, maar dat kunnen wij niet bevestigen noch ontkennen.![]()