Wat vind jij de meest irritante reclame van 2020?

Hier kan je discussiëren over de spotjes die je irritant vindt.
mariannnekuh

Re: Wat vind jij de meest irritante reclame van 2020?

Ongelezen bericht door mariannnekuh »

Ik ben dol op reclame, er zitten zulke leuke tussen :-) maar ook heeeele irritante. Zoals vd lidl met Thomas Acda (die laatste met die schoorsteen vind ik dan wel weer leuk), En Stratos, koning Toto, die man die ligt te gillen op de grond en er een man met geit langskomt, en van Jumbo waar kleuter Frank Lammers met een raceautootje zit te spelen en zo kan ik nog uren doorgaan :-)

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Behoudens het Journaal, bekijken wij bijna nooit een programma life (voor zover je van live programma's kan spreken).
Meestentijds nemen wij het programma waar we naar willen kijken op, bij de commerciëlen altijd , of kijken terug en spoelen de reclames daarbij door en nog wel op "volle toeren".
Dus geen enkele reclame die bij ons ook maar de geringste irritatie opwekt omdat we er simpelweg niet naar kijken.

Ik heb me laten vertellen dat reclames kwalitatief de beste en meest informatieve programma's zijn die er worden uitgezonden, maar dat kunnen wij niet bevestigen noch ontkennen. :oops:

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Wat ik een zeer verwarrende reclame vindt zijn zowel radio en tv reclames over auto's waar eerst
een aantal eigenschappen genoemd worden van die auto, en vervolgens een tekst komt van, als
voorbeeld. "slechts E 75,- per maand bijbetaling." Ik denk dan altijd van: Die auto koop ik dus
nooit, want toen ik mijn huidige auto nieuw kocht, hoefde ik alleen maar de afgesproken prijs te
betalen en niets nog eens extra per maand bijbetalen.

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Viktorbrandsma schreef:
19 okt 2020 18:08
Ik nomineer ook Sodastream. Vreemd product
Die reclame snap ik helemaal niet. De enige soda die ik ken is dat witte spul om mee
schoon te maken en waar zeer groot op gedrukt staat dat het zeer agressief spul is.
Om nou met een duur ding zelf sodawater te gaan maken en dan te gaan opdrinken??
Mij niet gezien.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

misschien eens googelen dan? Zo spannend of moeilijk is het niet.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
17 nov 2020 10:55
misschien eens googelen dan? Zo spannend of moeilijk is het niet.
Tja om nederlands te kunnen spreken moet je tegewoordig ook engels kennen, zo onstuitbaar is de opmars. Als je spreekt zonder minimaal drie engelse woorden in elke zin ben je hopeloos ouderwets.

breien

Ongelezen bericht door breien »

Toch begreep ik de reclame van Sodastream niet. Zij beweren dat ik per jaar een enorme hoeveelheid plastic flessen minder weggooi als ik het apparaat aanschaf. Hoe kan dat?
Ik heb het apparaat niet, maar ik gooi bijna nooit plastic flessen weg. Ik drink vrijwel geen frisdrank of mineraal (bron)water.

Moneyman

Tsja, zou je dan misschien gewoon niet tot de doelgroep behoren?

breien

Ongelezen bericht door breien »

Moneyman schreef:
17 nov 2020 11:46
Waarom niet? Ik ben een Nederlandse consument.

scontra

peter17111962 schreef:
17 nov 2020 10:41
Wat ik een zeer verwarrende reclame vindt zijn zowel radio en tv reclames over auto's waar eerst
een aantal eigenschappen genoemd worden van die auto, en vervolgens een tekst komt van, als
voorbeeld. "slechts E 75,- per maand bijbetaling." Ik denk dan altijd van:
Met 'bijbetaling' bedoeld u waarschijnlijk "bijtelling, en dat is van toepassing op privé rijden met een zakelijke leaseauto's (auto van de baas) vanwege een belastingheffing.

Moneyman

breien schreef:
17 nov 2020 11:53
Moneyman schreef:
17 nov 2020 11:46
Waarom niet? Ik ben een Nederlandse consument.
Het antwoord op deze vraag heb je zelf al aangegeven: je gebruikt het bewuste product niet. Net zoals ik me niet voel aangesproken door één van de zeer vele maandverbandtamponvaginaleschimmelladyschave-achtige advertenties.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Helemaal niet, Moneyman? Het leek me toch wel iets hebben, dat wanneer je bij mensen aan de deur komt met een vervelend bericht, dat je meteen een doekje tegen het bloeden meenam. Extra service.

Moneyman

hahahahaha dat is dan ook wel weer waar :lol:

scontra

scontra schreef:
17 nov 2020 10:36
Behoudens het Journaal, bekijken wij bijna nooit een programma life (voor zover je van live programma's kan spreken).
Meestentijds nemen wij het programma waar we naar willen kijken op, bij de commerciëlen altijd , of kijken terug en spoelen de reclames daarbij door en nog wel op "volle toeren".
Dus geen enkele reclame die bij ons ook maar de geringste irritatie opwekt omdat we er simpelweg niet naar kijken.

Ik heb me laten vertellen dat reclames kwalitatief de beste en meest informatieve programma's zijn die er worden uitgezonden, maar dat kunnen wij niet bevestigen noch ontkennen. :oops:
Krijg net een bericht van het RADAR-testpanel om een keuze te willen maken uit de genomineerden.
Helaas RADAR, deze beurt gaat echter aan mij voorbij, aangezien ik die keuze niet kan maken. :wink:

Wuske

Ongelezen bericht door Wuske »

Bison seconde lijm, belachelijke reclame, dat mannetje zou een draai om z'n oren moeten krijgen, als elke seconde telt! Deze is voor zaken op leven en dood en niet voor dit soort onzin!

Plaats reactie