LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dienstverlening MVGM

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
enzolor4
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2013 17:26

dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door enzolor4 »

Sinds enige tijd is het beheer van de woning die ik huur overgenomen door MVGM.
Ik moet zeggen dat het voorheen ook niet altijd goed is geregeld, maar sinds MVGM hier het beheer uitvoert is het heel erg veel slechter geworden.
Nooit kan je iemand bereiken, ze verwijzen je van het kastje naar de muur en ze kunnen nooit iets doen omdat zij niet de eigenaar zijn en zij geen contact met die verhuurder (stichting Holland Vastgoedbeheer) kunnen krijgen.
Ondertussen woon ik, al sinds 16 jaar lang, in een monumentaal pand in Kampen, waarbij er diverse storingen in elektra zijn, de cv doet het niet en er een bovenbuurman is die, zonder enig toezicht er een vuilnisbelt van heeft gemaakt. De ratten en muizen lopen hier letterlijk de deur plat. Ik betaal wel mijn huur aan MVGM, maar als je ze belt, bellen ze nooit terug. Ene Lubberman zou mij ooit terug bellen, maar schijnt in de tussentijd daar niet meer te werken. Alsof hij voor die tijd wel ooit een poot had uitgestoken.

Graag hoor ik of er meer klachten over MVGM zijn.
in mijn direct omgeving heb ik al genoeg gehoord over deze uiterst kwalijke werkwijze.

mvg,

de heer van Belle

enzolor4
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2013 17:26

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door enzolor4 »

Ze schijnen ook veel in Zwolle en Apeldoorn voor deze verhuurder te doen.
Graag hoor ik hier meer van omdat ik op termijn naar Apeldoorn wil verhuizen en niet weer bij MVGM wil tercht komen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door kokka »

ik zou ze een aangetekende brief sturen, waarin je hun de kans geeft binnen redelijke termijn de gebreken op te lossen. als ze daar geen gehoor aan geven kan je de huur verlagen/inhouden.

yv1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2014 12:21

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door yv1989 »

Verschrikkelijk bedrijf.
Heb meerdere keren gevraagd om een monteur voor een kapotte dingen, maar het is voor eigen rekening! Moest eerst verschrikkelijk boos worden en dreigen met rechtsbijstand voordat ze kwamen! Belachelijk!
Daarna nog meerdere keren contact gehad, 1 x met vragen over de huur, werd opnieuw afgeblaft, volgens mij had deze mevrouw geen zin om te werken!
Vervolgens contact gehad met een mevrouw, over problemen met mijn buren. Mevrouw neemt me totaal niet serieus, reageert niet op mijn mails. Vervolgens bel ik en word ik ook nog beledigd door deze persoon! Belachelijk!
Misschien moeten ze eens beginnen met klantvriendelijk personeel!
Nooit meer MVGM voor mij!! :evil:

bRuud83
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2010 14:18

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door bRuud83 »

Wat een verschrikkelijke organisatie MVGM. Sinds 2013 huren wij een appartement in Alkmaar (Schelphoek) waarbij een gemeenschappelijke garage inbegrepen is die MVGM weer via een VvE beheerder verhuurt. Nu werkt het zendertje van de garagedeur niet goed, waardoor wij niet meer in of uit de garage kunnen komen met de auto. Je voelt hem al aankomen. Na een week bellen met MVGM en de Vve beheerder is het probleem nog steeds niet opgelost! Ze wijzen continu met het vingertje naar elkaar, want geen van de partijen blijkt een vervangend exemplaar van het zendertje te hebben. MVGM is slecht bereikbaar en word je niet teruggebeld op het moment wanneer dat beloofd is. De meneer van de Vve beheerder is zo vriendelijk dit helemaal uit te gaan zoeken, maar MVGM wijst alleen maar met het vingertje naar de andere partij en doen verder niets. MVGM levert aan ONS een DIENST en niet de VvE beheerder dus zij moeten zorgen dat dit opgelost wordt. Wel het geld voor de huur van de garage vragen, maar geen service bieden wanneer dit gevraagd wordt! Bah, ben nu al helemaal klaar met deze organisatie.

MVGM
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2014 23:14

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door MVGM »

Geachte heer Groen, het spijt ons te vernemen dat het probleem met de garage nog niet is verholpen. Wij nemen op korte termijn contact met u op,

Met vriendelijke groet,
MVGM

paulvee2
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2014 15:31

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door paulvee2 »

Wij hebben een slechte ervaring met de oplevering van een woning. Ze verwachten nu ineens dat je de woning beter achterlaat dan waarin je hem gekregen hebt, omdat ze voeger makkelijker waren maar nu niet meer. De inspecteur is totaal niet op de hoogte van wat er de vorige keer is achtergebleven in de woning en heeft geen idee in welke staat de woning verkeerde: boorgaten in de tegels van de keuken, lijmresten op beide trappen (wat volgens hun regels niet mag), beschadigde deuren die ze niet willen vervangen. Aan onderhoud doen ze niets. Buiten is 7 jaar geleden voor het laatst gedaan. Houtwerk bij de buitendeur is zichtbaar.
Wij worden nu gedwongen een vloer beneden egaal te maken waar we plavuizen van de vorige bewoner verwijderd hebben, terwijl we met een betonschaaf de grootste oneffenheden weggehaald hebben. Er kan met een ondervloer gewoon tapijt of laminaat gelegd worden.
Ze melken deze huizen, doen er niets aan, kloppen je enorm veel geld uit je zak al die jaren en verlangen dat jij als huurder alles voor hun opknapt.
NOOIT HUREN BIJ MVGM!

Rinlin64
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2014 09:22

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door Rinlin64 »

Inmiddels 13 okt 2014.Diverse malen contact gehad met MVGM wederom slecht bereikbaar c.q. bellen niet terug!Momenteel lopende gebreken Badkamer:- Badkamer tegelwand (douche gedeelte)is vervangen tevens de douchebak is vernieuwd na een lange discussie, tegels zijn weliswaar niet dezelfde. Badkamer plafond (zou nog getext worden met schimmelwerende tex, volgens dhr. van Waal (MGVM) moesten wij dat maar met een beetje Azijn af doen. (echter belde dhr. van Waal later terug dat wij Fa Janssen Huybregts maar moesten bellen en dat er een bon zou liggen bij Fa Antonius)Lekkage schade:-Lekkage schade beneden in de hal ontstaan door kapot tegelwerk badkamer- volgens MGVM dient de huurder dit in orde te maken. (In Februari alles pas opnieuw gedaan, hierdoor nu wederom extra kosten.)-Lekkage garage:- Lekkage garage, diverse plaatsen - hier wordt niet meer over gesproken.Kitranden ramen woning/ beluchtingsrooster woonkamer:- Kitranden rondom (ramen) zowel op de begane grond als 1e verdieping zijn poreus en zouden vervangen moeten worden. Vanmiddag 8 oktober 2014 telefoontje gehad van Fa Janssen Huybregts om een afspraak te maken voor het vervangen van de kitranden c.q er zou naar gekeken worden, hiervoor was er al iemand langs geweest? Door de medewerker van Fa Janssen Huybregts werd ook aangegeven dat een beluchtingsrooster in woonkamer ook geen overbodige luxe zou zijn ivm weinig beluchtings mogelijkheden. Voor MGVM was dit geen optie.Ramen zijn vochtig van binnen en blijft water staan op de vensterbanken als gevolg hiervan rolgordijnen boven en paneel gordijnen beneden en fotolijstjes gesneuveld omdat het vocht hierin was getrokken hierdoor voor ons ook wederom een schadepost!Keuken Liesveldstraat 64:- Betreft de keuken is en blijft een discussie,bij de Liesveldstraat 62 en 66 zijn er voordat de nieuwe bewoners de woning betrokken nieuwe keukens geplaatst.MGVM maakt geen verschil in huurwoningen echter krijgen wij de standaard keuken terug terwijl de buren een nieuwe keuken hebben met een lang aanrecht blad van af de muur tot aan de koelkast,in het kook gedeelte zit een inbouw kookplaat tevens zijn er nieuwe afzuigkappen geplaatst en is er een mooie doorvoer naar buiten gecreeerd en is alles netjes in een koof afgewerkt.Wat de huur betreft is deze € 855,- euro zowel voor ons als voor de buren.Wij vinden het maar een vreemde situatie,in eerste instantie wordt er groen licht gegeven komt Fa Janssen Huybregts foto's maken van de huidige keuken. Einde van die betreffende week nog contact gehad met Fa Janssen Huybregts kreeg toen te horen dat zij een offerte moesten maken i.o.v MGVM Breda.Na enige tijd wederom contact gezocht. Janssen Huybregts weet ineens van niets, MGVM Breda weet van niets, ofwel we krijgen geen nieuwe keuken.Uiteindelijk hebben ze iets gevonden in het systeem nav het feit dat wij MGVM confronteerden met feiten.Vervolgens komt er wederom iemand van Fa Janssen Huybregts die weer foto's wil maken van de huidige keuken.Nu krijgen we te horen dat wij het gewone standaard keuken terug krijgen geplaatst. Wanneer wij dhr. van Waal van MGVM hierop aanspreken en aangeven dat MGVM wel degelijk verschil maakt in huurwoningen kregen wij te horen van dhr. van Waal aan dat hij er niet van gediend was dat wij als particuliere huurder voor hem dachten en woorden in zijn mond zouden leggen. Ik ben n.a.v dit hele gebeuren enorm teleurgesteld in MGVM en inmiddels behoorlijk geirriteerd door deze gehele situatie en dat zij zo met hun huurders omgaan.Als huurder is het geloof ik toch de bedoeling als er gebreken zijn aan de woning ik dit kenbaar moet maken, zelf heb ik ook al veel reparaties doorgevoerd.Het lijkt mij toch niet dat ik de woning maar moet laten verpauperen en het onderhoud hiervan maar achterwege moet laten.Ik neem aan dat onderhoud van de woning ook in belang is van de eigenaar van de woning.Ik ben dan ook niet gecharmeerd met de opmerking van een medewerker van MGVM dat hun als verhuurder al genoeg voor ons hadden betekend.

karel5714
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2015 19:21

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door karel5714 »

Ik huur sinds 01 03 2015 een appartement via VGVM.
Ervaringen in een woord VERSCHRIKKELIJK! De eerste maand was woning ONBEWOONBAAR als gevolg van lekkages en overstromingen. Ze reageren echt NERGENS OP , doen NIKS maar beloven alles. Fatsoen is een volstrekt onbekend begrip bij het management van VGVM. Alles overwegende kan ik niet anders dan deze club beoordelen als OPLICHTERS! Ik heb inmiddels overleg met mijn rechtsbijstandverzekeraar en zij menen wel een zaak te hebben om teruggave van een paar maanden huurpenningen te gaan vorderen.
Dit soort boeven moet echt gestopt worden, en dat kan alleen maar door de echte verhuurder (in mijn geval pensioenfonds schoonmakers en glazenwassers) over deze praktijken te informeren, hetgeen ik nu ook ga doen in samenwerking met mijn rechtsbijstandverzekeraar. U bent gewaarschuwd over de praktijken van VGVM!!!!

horatio
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2015 19:04

Re: dienstverlening MVGM

Ongelezen bericht door horatio »

Mijn hoogbejaarde vader (95 jr.) huurt bij de MVGM. Aangezien zijn warmwatervoorziening niet (goed) werkt wil ik een storing melden, maar daarvoor moet je inloggen. Om in te loggen moet je een autentificatiecode ingeven, die verstrekt zou zijn bij het beschikbaar komen van de huurwoning. Die is echter nooit verstrekt (waarschijnlijk vanwege het overnemen van het complex woningen van de Rebo door de MVGM). Je kunt alleen bij een heel urgente storing (lekkage e.d.) deze telefonisch doorgeven.

Dan denk je, ik bel de klantenservice, maar ... er is helemaal geen klantenservice, sterker zelfs, er is geen enkele manier om te bellen om hulp te vragen bij het oplossen van dit probleem.

Als je hier bij stil staat, een reeks woningen voor bejaarde bewoners, zonder zelfs een telnr. om een vraag of een probleem voor te leggen, en zonder de gelegenheid om in te loggen of om aan inloggegevens te komen (als men al een computer heeft), daar zakt je broek toch bij af! Over klant(on)vriendelijkheid gesproken!

Ik ga kijken hoe het met de melding van de storing gaat (dan toch maar via de urgentielijn bellen), en met het verhelpen daarvan. Kom daar nog op terug.

Gesloten