Bedrijf 'Woning Hulp' is niets meer dan een stel oplichters!

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
artfx

Re: Bedrijf 'Woning Hulp' is niets meer dan een stel oplichters!

Ongelezen bericht door artfx » 18 mei 2020 18:48

Ik weet dat het alweer even geleden is, maar er speelde behoorlijk wat achter deze website. Met hulp van alle andere benadeelde personen hebben we alle informatie over de personen achter het bedrijf gevonden. Hierdoor kwamen we er achter dat het een Armeense familie betreft die in de kickboxwereld zit en een lopende historie had met verdachte bedrijven. Over enkele van deze bedrijven waren ook berichten te vinden over oplichting, wel stonden alle bedrijven op andere namen bij de KvK ingeschreven, maar via Facebook konden we deze personen aan elkaar linken en wisten we te achterhalen dat ze familie en vrienden van elkaar waren. Er hebben een aantal personen aangifte gedaan en hun verhaal gedaan bij Radar en Opgelicht, waaronder op de radio. Hierna hebben ze alle websites en accounts direct verwijderd en dus is het nu niet meer mogelijk dat mensen via deze sites opgelicht worden. Mogelijk gaan ze uiteraard onder een andere naam verder, maar daar ga ik verder niet over door zoeken.

De website is uit de lucht en daar ging het mij om, nu hebben we in enkel geval kunnen behoeden dat nog meer personen via deze website zouden worden opgelicht.

Plaats reactie