LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "borgstelling" Woondirect/huurwoningen.nl

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
WSY
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2016 11:09

Re: "borgstelling" Woondirect/huurwoningen.nl

Ongelezen bericht door WSY »

Wij zijn nu ook de dupe van Huurwoningeninnederland.nl en Stopdedeurwaarder.nl. Huurwoningeninnederland.nl heeft bij ons ook geprobeerd 2x termijnen van 19.95 te incasseren. Wij dus gelijk incasso laten terugboeken via onze bank en hen aangeschreven dat wij niet ons niet hebben aangemeld bij hen. Komt huurwoningeninnederland.nl met een kopie van een zgn email waarin staat dat wij bij de zgn. Stap 2 van het aanmeldingsproces wij ingestemd zou hebben met een overeenkomst. Deze email is weer afkomstig van huurbegeleiding.nl van wie wij ook nooit eerder contact mee hebben gehad. Dus sturen zij sinds 2 maanden ons aanmaningen en nu ook een dreigbrief vanuit stopdedeurwaarder.nl. Deze organisaties zijn inderdaad van 1 en zelfde bedrijf gevestigd onder het kvk nummer 58022880 in Zaltbommel. Ik raad iedereen aan om als men door deze malafide organisaties zijn benaderd, gelijk terug te reageren dat men geen overeenkomst met hen heeft (ontkennen van totstandkoming van een overeenkomst) en zij met een bewijs moeten komen van wel een overeenkomst. Dat men niet moet betalen aan hen. Een melding/klacht bij Consuwijzer (van ACM) maakt van deze situatie (hebben wij ook gedaan).
En eventueel juridische hulp inschakelen.

Imke3
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2016 18:35

Re: "borgstelling" Woondirect/huurwoningen.nl

Ongelezen bericht door Imke3 »

Ook ik heb last van huurwoningen.nl
Ik heb een gratis account aangemaakt. Dit account was schijnbaar maar 7 dagen gratis. Daarna is het stilzwijgend verlengd met een account van € 19,95 per maand. Enkele maanden later krijg ik per mail betalingsherinneringen. Ik heb gemaild dat ik niet begrijp waar deze facturen vandaan kwamen, dat ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de site en dat ik eerst duidelijkheid wil voordat ik betaal. Zo zijn er over en weer plusminus 10 mailtjes verstuurd. Ik krijg gewoon GEEN antwoord. Twee weken later krijg ik een herinnering van betaling. Opnieuw stuur ik een mail. En opnieuw krijg ik gewoon GEEN antwoord, ondanks het dreigen van aanmaningskosten (van tenminste € 40,-). Beide mailwisselingen kreeg ik "reactie" van ene Naomi (achternaamloos). Vanwege de zeer vreemde communicatie, gebrek aan antwoord en vage facturen ben ik gaan googelen. Toen trof ik deze berichtjes aan.
Mijn vraag nu: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen deurwaarder etc. op mijn dak krijg? Hoe kan ik zorgen dat dit zo snel mogelijk stopt?

Gesloten