LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Factuur makelaar

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Ariejanvdelst
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2015 22:01

Factuur makelaar

Ongelezen bericht door Ariejanvdelst »

Goedendag,

Ik heb een contract getekend bij Wiitwoning makelaar bij aanvangen en ben nu gestopt met deze.
In de tussentijd is hij bij Bliq op wonen gegaan en krijg nu de factuur van Bliq op wonen terwijl ik daar niet getekend heb?? Kan en mag dit.
Ook ben ik van mening dat de factuur te hoog is €1400,00.
Hij is nooit echt positief geweest over het huis en ik denk ook niet met de bezichtigingen.
6 x bezichtiging.

En nu?

Vriendelijke groet,

AJ Vd E

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Factuur makelaar

Ongelezen bericht door olaf79 »

NIet betalen...

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Factuur makelaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik begrijp je verhaal niet. Kan je eens duidelijk aangeven wie wie is, wie wat gedaan heeft, met wie je een contract had, en wat er nu gefactureerd wordt?

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Factuur makelaar

Ongelezen bericht door Jantje7 »

U heeft een contract getekend voor de verkoop van uw woning. Of de makelaar nu wel of geen naamsverandering heeft gedaan, hij kan u gewoon aan het contract houden. Nu u achteraf niet tevreden bent over zijn werkzaamheden geeft nog geen recht om het contract eenzijdig op te zeggen. Hiervoor het contract goed nalezen en mogelijk in overleg is de factuur te verlagen.

Bosjesman
Berichten: 263
Lid geworden op: 15 feb 2007 14:09

Re: Factuur makelaar

Ongelezen bericht door Bosjesman »

Jantje7 geeft enige juiste uitleg. Je hebt gewoon een contract dat je na moet komen.

Gesloten