LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Makelaar plant zonder toestemming bezichtiging in.

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Makelaar plant zonder toestemming bezichtiging in.

Ongelezen bericht door Moneyman »

renewouters schreef:
14 dec 2019 13:27
Als ik dit soort topics lees lijkt het er op dat tegenwoordig de halve wereld autistisch is. Hoe groot is de moeite om even terug te bellen om de boel even af te stemmen? Dat gaat sneller dan jezelf hier registreren en een topic aanmaken.
Wat is er mis met je even vooraf informeren over je rechten? Dat is waar dit forum nu juist voor bestaat!

Met betrekking tot je eerste zin zou ik, gerelateerd aan de rest van je post, even over zelfreflectie nadenken...

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Makelaar plant zonder toestemming bezichtiging in.

Ongelezen bericht door witte angora »

Aangezien de TS niet meer terug is gekeerd en de bezichtiging volgens dictaat morgenmiddag plaats zou vinden, veronderstel ik dat hij zich er óf bij neer heeft gelegd, óf hij heeft een andere afspraak kunnen maken.

klaartje59
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 feb 2014 21:02

Re: Makelaar plant zonder toestemming bezichtiging in.

Ongelezen bericht door klaartje59 »

witte angora schreef:
14 dec 2019 19:28
De makelaar stelt ook helemaal geen eisen, die plant een bezoek in overeenkomstig de overeengekomen voorwaarden. En als de huurder niet kan, is er altijd nog een mouw aan te passen.
Juist, er wordt gevraagd of TS het eens is met deze datum. De makelaar wil dit dus doen in overleg.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!!! Even contact opnemen met makelaar en een datum afspreken die beide uitkomt. Heel gemakkelijk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Makelaar plant zonder toestemming bezichtiging in.

Ongelezen bericht door moederslink »

Phtkaas schreef:
12 dec 2019 22:19
(...)
Aanstaande maandag om 15:30 hebben we een bezichtiging ingepland, zou je kunnen zorgen dat je woning dan een beetje opgeruimd is? Je mag er uiteraard bij zijn maar het hoeft niet. Laat even wat weten vandaag alsjeblieft"
(...)
Ennn? Is die bezichtiging vanmiddag geweest? 8)

Gesloten