LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve ervaring met MVGM makelaar

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
19Anne86
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2019 14:31

Negatieve ervaring met MVGM makelaar

Ongelezen bericht door 19Anne86 »

Hallo, ik plaats mijn ervaringen met de makelaar MVGM hier om te kijken of jullie soortgelijke ervaringen hebben gehad?

Het begon allemaal met een bezichtiging, het huis was leuk!
Wij onze spullen ingestuurd en ja dan hoor je maar niks...
En dan ga je bellen! Dit duurde ook een paar dagen voordat dit helder was en ik iemand kon spreken die de loting had gedaan.
Op de vraag of ik er nou bij zat gaf ze ook niet echt antwoord ze zei ow maar ik een andere woning nog vrij willen jullie die?
Ik zei ja oke prima!
Volgende dag belde ik weer was het huis weg.
Ik haar gevraagd hoe dit dan kon? Want ze had deze voor ons onder optie gezet, ja zei ze jullie hadden niet genoeg inkomen.
Ik zei niet genoeg inkomen? Moest ik haar aan de telefoon uitleggen dat er wel genoeg was en haar op de bestanden wijzen die ik had meegestuurd, oww ja dat had ze niet gezien.
Daarnaast ontkende ze de hele toezegging, het was volgens haar nooit gebeurd.

Ik een klacht ingediend over dit alles met de eis voor een huis, werd netjes behandeld, vervolgens een nieuw huis onder optie voor ons.
We zouden al onze spullen insturen en werd het nagekeken.
Dan ineens kreeg ik een mailtje wat ik hier citeer:

''Wij zijn al enige tijd bezig met het controleren van uw gegevens. Helaas moeten wij u mede delen dat wij op basis van uw aangeleverde documentatie u de woning niet kunnen verhuren.

De aangeleverde documentatie voldoet niet aan onze richtlijnen waardoor wij genoodzaakt zijn u af te wijzen voor de woning. De documentatie zal worden vernietigd. Wij zullen en kunnen hier niet inhoudelijk op ingaan.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
MVGM Wonen''

En daar moet je het dan maar mee doen? Ik hun gebeld maar nee ik kreeg degene niet te spreken die dit had gemaild want zoals je ziet ook geen naam erbij.

Enkele dagen voordat ik de mail ontving kreeg ik een belletje van een medewerker of ik de stukken al had ik zei van niet hij zei oww ja want vandaag is de laatste dag dat ik een contract kan opstellen voor 16 december en hij belde op vrijdag om 15 uur hij wou toen dus kennelijk nog dat contract opzetten voor het weekend.. Hij zei maar dan wordt het gewoon wat later 17 januari en het is goed als je de stukken later in stuurt, dus dit afgesproken maar waarom ontvang ik dan een mail dat het huis niet doorgaat?

Ik vind de gang van zaken schandalig bij MVGM en ik zal niemand dit aanraden.
Hun communicatie onderling in het bedrijf is ver te zoeken en ze doen maar wat.
Het is maar wanneer je belt en als er dan een huis is dan geven ze je die, hun lotingen slaan nergens op.
Plus ze ontkennen ook alles wat ze je hebben gezegd.

Dit wou ik even delen.
Misschien zijn er meer soortelijke ervaringen?

Groetjes Annemarie

Mika1959
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2017 07:52

Re: Negatieve ervaring met MVGM makelaar

Ongelezen bericht door Mika1959 »

Ook hier slechte ervaring gehad met MVGM. Als kleine zelfstandige ruimte gehuurd bij MVGM. Elke maand was er wat. We zaten gehuurd in een groot pand van hun en hun hadden een grote bos reservesleutels ergens neergelegd zodat mensen die voor onderhoud kwamen deze konden gebruiken. Er waren afspraken gemaakt dat onze grote ruimte nimmer zonder ons geopend en betreden werd. Dat gebeurde dus toch en ineens stond ik om 10 over 7 ‘s morgens na het openen van mijn gehuurde ruimte oog in oog met 2 personen die onze spullen aan het bekijken waren. Storingen werden nauwelijks opgelost. Toen ik na heel veel gedoe en afschuiven een verantwoordelijke telefonisch te spreken kreeg deed deze minachtend. Zij ze letterlijk jullie zijn maar heel klein en wij vinden dat zulke bedrijfjes niet mogen opstarten in de maatschappij. Nooit achterstand gehad met betalingen enzovoorts. Het oplossen van de problemen met verwarming en stroom werden dus daarom zo lang mogelijk uitgesteld. Uiteindelijk zijn we ons elders gaan vestigen. MVGM nooit meer!!!.

Gesloten