NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Joepie Joepie
Berichten: 932
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Joepie Joepie » 21 jul 2018 12:03

Maar we zullen gaan kijken wat NVM er van vindt.

Moneyman
Berichten: 10246
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Moneyman » 28 jul 2018 20:57

Ik vraag me met al diejuridische procedures af wat je eigenlijk denkt te bereiken Joepie. Je wilt “iets vragen”. De man achter de bv antwoord niet. Al dat geklaag helpt je echt niet - dagvaardt die man dan gewoon en eis antwoord op je vraag.

Als ik je topics lees, lijkt het klagen soms belangrijker dan daadwerkelijk stappen zetten. En dat kan niet de bedoeling zijn.

Joepie Joepie
Berichten: 932
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Joepie Joepie » 08 aug 2018 09:01

Stappen zijn reeds (in gang) gezet via KiFiD.

Als makelaar mijn vragen niet uiterlijk 22 Augustus inhoudelijk beantwoordt , dan ga ik naar NVM.

Plaats reactie