LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Chaim
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2007 02:55

Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ongelezen bericht door Chaim »

Ik heb mijn woning laten verkopen door Anja van de Ven Makelaardij. Dit is een heel klein makelaarskantoor in Eindhoven. Voordat ik mijn keuze maakte heb ik 4 makelaars laten komen. Doordat Anja van de Ven ging voor servicegericht en kwaliteit heb ik voor haar gekozen.
Ik heb stiekem een vriend de woning laten bezichtigen. Hij wist te vertellen dat de makelaar heel netjes was en duidelijke informatie over de woning kon geven. Heel klantvriendelijk. Ze is zelfs met mij naar de notaris gegaan en ik mocht met haar meerijden omdat ik geen auto had. Zij heeft mij van begin tot eind begeleidt met de verkoop van mijn woning. En dat was echt heel fijn omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik een woning verkocht.

www.anjavandeven.nl
Anja van de Ven Makelaardij
Vestdijk 165
5611 CB Eindhoven
040-2510473

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ongelezen bericht door roland48 »

Mooi reclame, met naam en toenaam.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ongelezen bericht door NAK »

En mag die reclame ongestraft gemaakt worden?????

G.I. Jane
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 mar 2007 20:05

Re: Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ongelezen bericht door G.I. Jane »

Klinkt meer als gratis reclame op het forum.

Jane

Chaim
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2007 02:55

Re: Tevredenheid makelaar Anja van de Ven Eindhoven

Ongelezen bericht door Chaim »

Helemaal geen reclame. Ik heb mijn appartement in 2005 bij desbetreffende makelaarskantoor verkocht en ben gewoon zeer tevreden. Ik heb zeer slachte ervaringen met makelaars, maar met deze makelaar goede ervaring. En dat mag ook eens gezegd worden.

Gesloten