LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
knabbeltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 21:39

Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door knabbeltje »

Wij hebben onze huis bij Woonaccent in de verkoop gezet. Binnen 3 maanden was ons huis verkocht en dat in deze moeilijke tijden.

Nou moet je net diegene in je huis krijgen die helemaal weg is van je huis en dat is hier dan gelukt. Ik had full service genomen en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Ook veel in de kranten gestaan en alle openhuizen meegedaan, dat was in ons geval 2 stuks en bij de 2e open huis had ik meerdere geíntereseerden en toen had ik diezelfde dag nog een bod. We hebben het toen nog laten bezinken en de maandag erop kwam er weer een geintereseerde van de opendag en uiteindelijk hebben wij ons huis verkocht voor de vraagprijs.

Ze staan voor je klaar en als je vragen hebt kan je ze altijd bellen. Een heel fijn Team van Woonaccent uit xxxx.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

U bent vast de directeur van dat bureau :wink:

knabbeltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 21:39

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door knabbeltje »

Nou nee, was het maar waar :D
Alhoewel in deze tijden de makelaarskantoren steeds minder worden vanwege de crisis.
Maar wij hoeven ons nu geen zorgen te maken ivm de aankoop van ons volgende huis, geen 2 hypotheken :wink: Dat is wel een opluchting :D

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Dat is waar succes met het nieuwe huis.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door witte angora »

U bent vast de directeur van dat bureau
Nou nee, was het maar waar
Niet de directeur, wel de reclamemaker, de baliemedewerkster of de schoonmaakster die zit te panieken dat ze haar baantje kwijt raakt als de makelaar de deur moet sluiten vanwege te weinig klandizie.

Knabbeltje, je hebt maar 3 posts. En dat zegt mij tot op zekere hoogte al redelijk veel. Zeker als je nog even erbij vermeldt dat het bedrijf in xxxx zit.

Reclame maken is verboden hier, stiekem voor klant spelen en jezelf aanprijzen ook. :evil:

ChaWe
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2009 14:30

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door ChaWe »

Je huis heeft in alle kranten gestaan en je hebt aan alle open huizen meegedaan?
Open huizen dag is toch maar 2 keer per jaar en je hebt je woning binnen 3 maand verkocht.

Uiteraard super dat je je woning hebt verkocht, scheelt een hoop geregel ed.

knabbeltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 21:39

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door knabbeltje »

Wat jammer van je reactie witte angora!!!
En sorry als ik de plaats noemde en NEE ik werk er niet.

Voor ChaWe er zijn wel degelijk meerdere openhuizendagen ik denk dat het komt door de crissis, maar dat zou je kunnen nalezen op de NVM site's.

Jammer dat er gelijk zo vel wordt gereageerd op zo'n degelijke site zoals trosradar. En dat ik pas 3 x heb gepost is omdat ik net pas nieuw ben op deze forum.

ChaWe
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2009 14:30

Re: Woonaccent voor ons echt TOP!!!

Ongelezen bericht door ChaWe »

knabbeltje schreef:
Voor ChaWe er zijn wel degelijk meerdere openhuizendagen ik denk dat het komt door de crissis, maar dat zou je kunnen nalezen op de NVM site's.

.
Oke, ik dacht dat het maar 2 maal per jaar is omdat dat hier wel zo is.
Misschien dat dat ook weer per plaats/regio verschilt.

Maar zoals ik al zei is het natuurlijk super dat je je huis verkocht hebt, zeker in deze tijd.. scheelt toch een hoop geregel ed :)

Gesloten