LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangemeld, betaald maar kan opleiding niet afmaken bij NTI!

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
a.duman
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2011 21:27

Aangemeld, betaald maar kan opleiding niet afmaken bij NTI!

Ongelezen bericht door a.duman »

Ben in februari begonnen met de opleiding doktersassistente NTI.

Heb voor het aanmelden zoals gewoonlijk de gevraagde vooropleidings documenten verzonden, de certificaten van Havo en certificaten van het opleiding doktersassistente die ik nog niet afgerond had.

Als ik 3 toetsen zou afleggen zou ik mijn diploma gehaald hebben.

Nti geeft mij de vrijstellingen door en ik mag beginnen. Echter heb ik me niet kunnen aanmelden bij het intranet en het indienen van examenaanvragen lukt ook niet.

Na veel contact met hun opgenomen te hebben, bleek half jaar later dat NTI vond dat ik niet voldoe aan de vooropleidingseisen en ik de opleiding niet mag afronden met maar 3 toetsen.

Middels had ik al betaald voor niks met een bedrag van 1400 euro en kreeg mijn geld ook niet terug, dit was niet mogelijk. Als ik dan weigerde te betalen, dan verwezen ze het door naar de incasso.

Ook kreeg ik de schuld van dat ik niet had doorgegeven wat voor achtergrond ik had, terwijl ik hun letterlijk mijn certificaten van de Havo verzonden heb en ook die van de doktersassistente... daarom hebben ze toch ook vrijstelling uitgesproken.

Nu moet ik maar 1 toets afleggen om mijn diploma te behalen . De resterende toetsen heb ik bij Capabel mogen afleggen, waarom dan niet bij nti!! Waarom voldoe ik daar wel aan de vooropleidingseisen en waarom dan niet bij NTI.Bij capabel is het oude stijl voorbij dus kan ik daar net niet terecht met 1 toets.

Contact opgenomen met Els Beltman, Situatie uitgelegd, zij zou een oplossing vinden, echter na een antwoord kreeg ik niks meer van haar te horen. Heb haar daarna nog 3 keer gemaild, en nog steeds geen antwoord.

Ik wil gewoon mijn diploma behalen en de laatste toets mogen afleggen, middels heb ik ook betaald daartegenover verwacht ik toch echt wel een examen te mogen afleggen... niemand wilt een bedrag van 1400 euro voor niks betalen.

Hoop advies te kunnen krijgen wat te doen om mijn diploma alsnog te mogen halen bij nti.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Aangemeld, betaald maar kan opleiding niet afmaken bij NTI!

Ongelezen bericht door Jolijn »

a.duman schreef: Contact opgenomen met Els Beltman, Situatie uitgelegd, zij zou een oplossing vinden, echter na een antwoord kreeg ik niks meer van haar te horen. Heb haar daarna nog 3 keer gemaild, en nog steeds geen antwoord.
Misschien is ze druk, volgt ze een cursus die het NTI zelf aanbiedt: marketing en communicatie of administratie ?

NTI
verified
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 nov 2009 11:29

Re: Aangemeld, betaald maar kan opleiding niet afmaken bij NTI!

Ongelezen bericht door NTI »

Geachte mevrouw Duman,

Na het lezen van uw bericht heb ik in mijn mailbox gekeken en daar een mail van u aangetroffen van 21 december jl.
In verband met de feestdagen zijn diverse medewerkers en ook de examencommissie met verlof en uw verzoek kon en kan ik nu dan ook nog niet inhoudelijk behandelen. Duidelijk is wel dat het NTI vanaf de start van uw opleiding bij u verzocht heeft een kopie van uw diploma in te leveren. In verband met privacy-gevoelige informatie zal ik de verdere reactie rechtstreeks naar uw emailadres sturen.

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

mdnouwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2011 10:34

Re: Aangemeld, betaald maar kan opleiding niet afmaken bij NTI!

Ongelezen bericht door mdnouwen »

Lees mijn bericht van 30-1 (NTI slechte service) . Het NTI is een ramp, ja Els Beltman geeft altijd aardig antwoord, maar je komt er geen steek verder mee.

Gesloten