LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemist examen NCOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Elmo299
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2009 19:52

Gemist examen NCOI

Ongelezen bericht door Elmo299 »

Ik volg bij het NCOI de opleiding MBO Accountmanagement niveau 4.

De ervaring die ik heb gehad na 1,5 jaar ervaring met het NCOI zijn echt betreurend te noemen.
- Een factuur sturen voor boeken en readers die nooit zijn aangekomen, bij navraag gewoon weer opnieuw moeten betalen voor verzend, administratie en de lectuur.
- Een opleiding volgen op een locatie naar keuze, nou zeker niet. Ik ben op zaterdag meer dan een uur heen en dan ook weer een uur terug aan het rijden.
- De opleiding een half jaar opschuiven, vanwege te weinig inschrijvingen (er staat nergens in de voorwaarden dat er een minimaal aantal inschrijvingen moet zijn).
- De docenten zijn ingehuurde zelfstandige trainers die GEEN enkele binding hebben met het NCOI.
- Overal, maar dan ook overal zijn kosten aan verbonden...

Nu wil het feit dat ik laatst door overmacht een examen heb gemist, ik heb voor het examen al € 195,00 betaald. Dit wordt gehouden in de jaarbeurs in Utrecht, een hele zaal vol met tafeltjes, 4 sessies vol met € 195,00 betalende studenten.

Nu wordt ik aangeslagen voor € 25,00 euro administratie en moet ik weer € 195,00 euro betalen voor een examen waar ik al voor betaald heb.

Mag dit wel?
Naar mijn mening heb ik recht op een examen voor de kosten die ik heb betaald, deze heb ik nu dus niet gehad...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gemist examen NCOI

Ongelezen bericht door sjohie »

Elmo299 schreef:Ik volg bij het NCOI de opleiding MBO Accountmanagement niveau 4.

De ervaring die ik heb gehad na 1,5 jaar ervaring met het NCOI zijn echt betreurend te noemen.