LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parnassia Bavo academie

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
jeroenh93
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2012 01:34

Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door jeroenh93 »

Is er iemand die ervaringen heeft met het werken/leren op dit instituut?

Dit is een leerinstituut, die zich volledig richt op de geestelijke gezondheidszorg. van MBO niveau 2, tot universitair niveau.

Nu wil ik zelf de HBO opleiding sociaal psychiatrisch verpleegkundige hier op gaan pakken voor het laatste jaar. Dit is allemaal goed bevonden. Alleen kan ik op internet zeer weinig reacties over deze school vinden.

Dus zodoende probeer ik het hier eens.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door dhc »

Alleen kan ik op internet zeer weinig reacties over deze school vinden
Wij dus ook niet.....
pfff, geef je jezelf ook hulp?

jeroenh93
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2012 01:34

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door jeroenh93 »

Wat heeft deze reactie nou voor toegevoegde waarde? Op internet kijken kan ik zelf ook wel, en heb ik zeker ook al gedaan. Als je een klein beetje gelezen had dan stond daar in de eerste zin: ''Is er iemand die ervaringen heeft met het werken/leren op dit instituut?'' waar ik nergens uit kan halen dat iedereen maar op internet moet gaan kijken.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door dhc »

Over het algemeen wordt door de meeste forumleden een zoekmachine geraadpleegt. De kans dat er iemand op de door jou zo begeerde opleiding heeft gezeten is naar alle waarschijnlijkheid....0.

Verder heb ik geen bril nodig en geen hulp bij begrijpend lezen....
Succes met alles wat je verder gaat doen op deze planeet.

jeroenh93
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2012 01:34

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door jeroenh93 »

niet geschoten is altijd mis?

Verder lijkt het me totaal zinloos om deze discussie met u voort te zetten, er komt immers toch geen zinnig woord uit. En ik wens u hetzelfde.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door ruud_a »

jeroenh93 schreef:niet geschoten is altijd mis?

Verder lijkt het me totaal zinloos om deze discussie met u voort te zetten, er komt immers toch geen zinnig woord uit. En ik wens u hetzelfde.
dat verhaal met dat ontslag begin ik in ieder geval wat beter te begrijpen
waarschijnlijk ziet dit forum ook geen toekomst in je

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ze zijn nauw verweven met de ParnassiaBavo groep, het lijkt me aannemelijk dat ze werk/leer trajecten opzetten om zo hun eigen vacatures op te kunnen vullen? Dus een studie met baangarantie, voorzien van wat mitsen en maren mbt het terugbetalen van de kosten etc etc.

Beetje zoals de NS nu een vakschool voor trein-monteurs begint, om zo de vergrijzing binnen die personeelsgroep op te vangen over een paar jaar.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door Jolijn »

jeroenh93 schreef:Verder lijkt het me totaal zinloos om deze discussie met u voort te zetten, er komt immers toch geen zinnig woord uit.
Doe maar wel, goeie oefening voor je studie.
:wink:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door dhc »

Fijn, doe maar. Altijd in voor semi-intellectuele pennevruchten.
Alhoewel...iemand die niet weet hoe een proeftijd werkt....laat maar...

jeroenh93
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2012 01:34

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door jeroenh93 »

En dat word raar bevonden? Ik stel hier alleen een vraag over omdat mijn werkgever naar mijn idee incorrect bezig was. Inmiddels is dit ook bevestigd door mijn rechtsbijstandverzekering.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door dhc »

Fijn voor je, wil je een koekje en/of een schouderklopje dat je ook dit megaprobleem hebt opgelost?

jeroenh93
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2012 01:34

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door jeroenh93 »

graag

Evivantiel
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2012 09:30

Re: Parnassia Bavo academie

Ongelezen bericht door Evivantiel »

Dag Jeroen,

Zelf werk ik bij de Parnassia Bavo Academie (als 'oud' verpleegkundige en inmiddels projectleider) dus kan je wel wat vertellen over de academie. We werken inderdaad in opdracht van de Parnassia Bavo Groep om goede begeleiding te kunnen geven aan studenten die intern opleidingen willen volgen of hier stage lopen. Ik hoor zelf veel positieve reacties over de begeleiding, maar mijn mening is mogelijk wat gekleurt. Ik werk zelf niet op die specifieke afdeling, dus kan je helaas geen gedetaileerde informatie over de opleiding geven, maar ze helpen je ongetwijfeld graag verder.

Mocht je meer willen weten over de academie en de opleidingen kan je natuurlijk op de website www.parnassiabavoacademie.nl kijken. Voor je vraag kan je specifiek terrecht bij de afdeling met opleidingsplaatsen. Contactgegevens vind je in deze link: http://www.parnassiabavo-academie.nl/se ... nu/contact.

Mocht je nog algemene vragen hebben over de academie voel je vrij om me persoonlijk te mailen: [email protected].

Succes met je zoektocht.

Groeten Evi

Gesloten