LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS OP MET NCOI !!!

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Maluutje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 15:30

PAS OP MET NCOI !!!

Ongelezen bericht door Maluutje »

Ik heb op 12 september voor de opleiding Personeelsmanagement ingeschreven (digitaal, nergens heb ik nog een handtekening onder gezet). Deze opleiding zou per 10 april van start gaan, maar ik heb me afgemeld omdat mijn baas het op een later moment wil gaan financieren. Ik heb dus netjes een brief geschreven en kreeg hier een bevestiging van met een doorverwijzing naar de betalingsvoorwaarden. De volgende dag kreeg ik ineens een factuur van maar liefst 299 euro !!! Ik heb er meteen achteraan gebeld en ik vertelde er bij dat je alléén een percentage van het cursusgeld verschuldigt bent als je 2 maand van tevoren de opleiding cancelt.. En mijn opleiding zou pas over een halfjaar gaan beginnen! De medewerkster ging het uitzoeken en belde me super vrolijk terug met de mededeling dat je óók 10% van het cursusgeld verschuldigt bent als je je zowieso uitschrijft van de opleiding. Dus of dat nu een jaar van tevoren of 2 maand is, je moet betalen. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat dit soort achterbakse taferelen nog in deze tijd en in dit land voorkomen?? Ik dien een bezwaarschrift, zijn nu helemaal gek geworden!

stofzuigertje

Re: PAS OP MET NCOI !!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heeft U online ook getekend voor deze algemene voorwaarden?

Dat is bepalend voor of je moet betalen en de genoemde 2 maanden dus dit betekende dat U niets hoeft te betalen....

Print de voorwaarden uit en lees deze of dit erin staat.
Bewaar de mail met 2 maanden en U was half jaar eerder en bij rechtszaak zullen ze gezien deze foute mail zeker verliezen....

Dus maak je niet druk.

Gesloten