LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Readers en bibliotheekpasjes

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
darkshifty
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2008 10:32

Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door darkshifty »

heel leuk en aardig begon ik aan mijn studie van de PABO

na een half jaar had ik meer dan 10 readers ontvangen en een bibliotheekpas (terwijl ik er zelf al een in bezit heb)

nu 2 maanden later krijg ik opeens een rekening over de gegeven readers, dit hadden zij nergens vermeld en het werd ook niet aangegeven bij de afname.

ik ben dus nu gestopt met de opleiding en ik begin aan een nieuwe wat mij dus weer erg veel kost,

maar die rekening die blijft mij dus nog achtervolgen

mijn vraag is:
mag dit? eerst geven dan later een rekening versturen.

darkshifty
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2008 10:32

Re: Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door darkshifty »

iemand? ...

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Readers kosten nu eenmaal geld. Toen ik nog studeerde, moest ik ze betalen op het moment van afname, maar achteraf factureren mag volgens mij ook wel. Het moet natuurlijk wel duidelijk zijn hoe het precies zit, en dan is het uiteraard de vraag of zij dat niet duidelijk hebben vermeld, of dat jij er gewoon overheen gelezen hebt.

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door alfatrion »

Achteraf factureren mag als vooraf is aangegeven dat je er wat voor moest betalen. Ik heb geen idee wat readers zijn, overgens.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Readers zijn studiematerialen die door de onderwijsinstelling zijn samengesteld en die voor de studenten gekopieerd worden. Vaak kosten ze vijf tot tien euro per stuk ofzo. Een stuk goedkoper dan de dure studieboeken die je aan moet schaffen.

darkshifty
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2008 10:32

Re: Readers en bibliotheekpasjes

Ongelezen bericht door darkshifty »

bedankt zoiets had ik ook in gedachten aangezien het van te voren nergens is aangegeven mag ik blijkbaar nee zeggen ik zal het nog even verder uitzoeken

bedankt allemaal

Gesloten