Gezocht: medestudenten die ook problemen met de LOI hebben

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Princess_crow

Gezocht: medestudenten die ook problemen met de LOI hebben

Ongelezen bericht door Princess_crow »

Momenteel volg ik een HBO-opleiding informatica (de thuisstudie-versie) bij de LOI.

Ik ondervind hier de volgende problemen:
De begeleiding is slecht en het lesmateriaal van externe examens komt niet overeen met het examenmateriaal.
Er was 1 module die zo slecht was geschreven, dat zelfs de docent het niet begreep.
Bij iedere extern examen komt de lesstof denk ik voor 40% overeen met wat je voor het examen moet kennen. Hierdoor ben je maanden op zoek naar lesmateriaal en is het een gok of je het juiste hebt geleerd.
Ik heb gemaild, gebeld, een klacht ingediend maar ik heb nooit het missende examenmateriaal ontvangen, want stond in één van de ontvangen emails, het is nogal complex.

Ik ben daardoor op zoek naar mede-studenten die tegen dezelfde zaken aanlopen, zodat we met meerdere mensen een rechtzaak tegen de LOI kunnen beginnen.

Groetjes

berndv

Re: Gezocht: medestudenten die ook problemen met de LOI hebben

Ongelezen bericht door berndv »

Princess_crow schreef:
02 nov 2020 14:24
Ik ben daardoor op zoek naar mede-studenten die tegen dezelfde zaken aanlopen, zodat we met meerdere mensen een rechtzaak tegen de LOI kunnen beginnen.
Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie van dit forum, u bent niet de enige die dergelijke problemen ervaart.

Deze zin vind ik wel vreemd:
Princess_crow schreef:
02 nov 2020 14:24
Ik heb gemaild, gebeld, een klacht ingediend maar ik heb nooit het missende examenmateriaal ontvangen, want stond in één van de ontvangen emails, het is nogal complex.
Oftewel, u zegt dat u geklaagd heeft over missend examenmateriaal, maar zij zeggen dat u het dus wel heeft ontvangen in uw mail?

Ik snap dat u medestanders zoekt, en wellicht zullen die er zijn voor de specifieke studie die u ook volgt, want of dit bij andere studies hetzelfde is, is niet te zeggen. En al zou dat al wel zo zijn, staat dat los van uw probleem.

Als u kunt aantonen dat de leerstof niet aansluit bij de examens, dan leveren zij niet het product dat ze moeten leveren. U betaalt voor leerstof om u voor te bereiden op het examen. Op grond daarvan zou u wellicht een kans kunnen maken. Maar dan zult u wel bewijzen moeten aanleveren om dit ook aan te tonen.

Plaats reactie