LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht examinering herkansing NCOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
aak99
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2017 10:28

Re: Klacht examinering herkansing NCOI

Ongelezen bericht door aak99 »

Goedendag,

Ik heb dus ook een vergelijkbaar probleem met NCOI, achter de computer en schrik van de reacties.
Ik volg een HBO werktuigkunde studie en na 6500 euro betaald te hebben voor een jaar digitale leeromgeving en boeken heb ik op afstand gelukkig alle modules gehaald , op de eindopdracht na.
Cijfer een 5 , dit kan natuurlijk , als je iets niet goed doet moet je het overdoen .
Echter in de beoordeling worden vragen gesteld, waarop de antwoorden gewoon in de eindopdracht staan.
Ook ontbrak er een zogenaamd logboek?? terugkijken in de digitale leeromgeving, handleiding eindopdracht , beoordelingscriteria , oude eindopdrachten en de eindopdracht laten nakijken door een net geslaagde master werktuigkundige.
Totaal niks over terug te vinden.
Herbeoordeling aangevraagd , 75 euro, zelfde beoordelaar beantwoord of mijn bezwaar helemaal niet of in geval van het logboek zegt hij/zij : ik had kunnen weten dat ik een logboek moest maken IVM de deelvragen????
Examencommissie vermeld nog dat het slechts marginaal is nagezien: waarschijnlijk te weinig betaald???
Ik kon in beroep: Kosten 350 euro , doen ik natuurlijk niet , vermoedt , de slager keurt wederom zijn eigen vlees.

Ik stond perplex , helemaal daar (technisch) onderwijs zo hoog op de politieke agenda staat.
Mijn ervaring is ook dat er bij de NCOI weinig goed gaat buiten de facturatie , die afdeling draait buitengewoon perfect.

Wie heeft voor mij de beste tip wat of welke geschillencommissie en/of onderwijsinspectie ik het beste kan aanschrijven over deze kwestie?
Ik ga echt niet opnieuw weer 175 euro betalen en de gestelde vragen dubbel beantwoorden.
Mijn ervaring : NCOI is een grote geld en marketingmachine maar leveren ho maar.

vrgr

Gesloten