LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over contact met LOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
RomyCoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2020 11:41

Klacht over contact met LOI

Ongelezen bericht door RomyCoes »

Afgelopen maandag 31 augustus heb ik mij aangemeld voor de associate degree MER klassikaal. Ik ben toen telefonisch te woord gestaan door een medewerker van de LOI klantenservice. Vanaf het begin liep er het e.e.a niet helemaal lekker. Afijn, ik heb zin in mijn opleiding. Heb mij eerder aangemeld voor de 21+ toets, ben geslaagd en heb uit eindelijk afgelopen maandag besloten de opleiding officieel door te zetten bij de LOI. Ik heb toen gevraagd aan meneer of ik hiervan een bevestiging per e-mail zou ontvangen, meneer gaf aan dat ik binnen 3 werkdagen een mail zou krijgen. Inmiddels donderdag aan het einde van de dag nog geen e-mail ontvangen te hebben ben ik er voor de zekerheid achteraan gaan bellen. Ik kreeg toen een andere collega te spreken. Zij gaf aan dat er bij LOI met twee verschillende systemen wordt gewerkt en heeft dan ook deze twee systemen doorgekeken. Echter kon zij geen enkele inschrijving vinden. Ik schrok hier enorm van. Zij heeft nog navraag gedaan bij haar supervisor. Wat blijkt, als ik hier niet zelf achteraan was gegaan dan was ik helemaal niet gebeld. Dan had ik gewacht op een telefoontje of de klassikale opleiding door zou gaan, maar zou ik niet gebeld worden. Simpelweg omdat ik helemaal niet ingeschreven was. Ik heb vervolgens contact gezocht met meneer de medewerker in kwestie. Aangezien ik er niet zo een lekker gevoel bij had en dit met hem wilde bespreken. Ik heb hem telefonisch gesproken. Dit is voor mij een heel raar en vooral een naar gesprek geworden. Meneer heeft verschillende uitspraken gedaan die niet door de beugel kunnen, mijn moeder heeft naast mij gestaan en met verbijstering geluisterd. Op de valreep heeft hij zelfs de telefoon opgehangen. Blij was ik zeker niet, maar ik ben absoluut netjes gebleven in mijn telefoon gesprek, ondanks meneer diverse uitspraken heeft gedaan die ronduit onbeschoft zijn. Dat ik lieg, wat mijn probleem is, wat ik nou wil horen van hem, ik ondankbaar ben, dat ik een mes in meneer zijn rug steek, ik niet zo moet zeuren, hij boos werd om het feit dat mijn aanmelding door een collega gecheckt is bij de leidinggevende en hoe ik dat in mijn hoofd kan halen. Ik heb hier een enorm naar gevoel bij gekregen. Ik moet namelijk nog starten aan mijn opleiding en als ik dan zo toegesproken wordt door een medewerker van mijn toekomstige opleider?

Dit kan gewoon echt niet. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2020 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Klacht over contact met LOI

Ongelezen bericht door sylvesterb »

RomyCoes schreef:
05 sep 2020 11:48
Dit kan gewoon echt niet. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Vreemd verhaal, maar wat wil je bereiken met het vragen van ervaringen van andere bij de LOI. Heb zelf twee opleidingen bij ze gedaan en alles online geregeld, ging super en direct ook de inschrijving binnen. Vanwaar die noodzaak om de betreffende medewerker te spreken? De fout was toch al hersteld?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht over contact met LOI

Ongelezen bericht door berndv »

RomyCoes schreef:
05 sep 2020 11:48
Dit kan gewoon echt niet. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Als het zo gelopen is als u beschrijft, dan kan dat zeker niet. Maar wat wilt u met ervaringen van anderen? En wat wilt u verder uberhaupt met uw verhaal.

U heeft een slechte ervaring met een medewerker van de klantenservice van de instelling waar u een opleiding wilt gaan doen. Die medewerker heeft een fout gemaakt. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Wat u in eerste instantie al wilde bereiken met het 2e gesprek met de medewerker in kwestie is mij niet geheel duidelijk. Die medewerker heeft een fout gemaakt, is daar door zijn leidinggevende op aangesproken, schijnbaar, en hij pakt dit schijnbaar niet heel professioneel op. U was door de 2e medewerker schijnbaar al wel ingeschreven. Dus echt, het nut ontgaat mij waarom u met de 1e medewerker wilde praten. Maar goed.

De medewerkers van de klantenservice zijn niet de mensen die daar les geven. De kans dat u ooit nog te maken krijgt met de desbetreffende medewerker, acht ik nihil.

Gesloten