LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over NCOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Rued
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2014 12:20

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Rued »

Ik ben erg ontevreden over het NCOI en baal dat ik niet beter onderzoek heb gedaan voordat ik aan de opleiding begon.

Ik betaal de opleiding (via e-learning) zelf, helaas weggegooid geld. Lesstof slaat in een hoop gevallen nergens op en sluit niet aan bij het gene waarvoor ik leer. Ik heb het idee dat het NCOI een paar modules bij elkaar gooit onder het mom van zo we kunnen weer een nieuwe studie aanbieden en zich niet met de kwaliteit bezig houdt. Het ziet er niet naar uit dat ik de opleiding gaan halen. Maar zelfs al zou ik mijn diploma wel halen (ik heb nu wel onderzoek gedaan en nog niemand kunnen vinden die soortgelijke opleiding bij het NCOI heeft gedaan en geslaagd is) dan is een rol wc-papier momenteel nog meer waard.

NCOI vermeldt op hun website dat hun opleidingen gegarandeerd kwalitatief en erkend zijn. Dit is niet waar! Ik ken meerdere mensen die een opleiding volgen of hebben gevolgd en daarvan is er maar 1 tevreden. Zij volgt een klassikale opleiding op het gebied van transport via haar werkgever.

Mijn advies is als je een bepaalde opleiding wilt volgen check goed bij brancheverenigingen ,bedrijven en personen die het beroep uit oefenen waarvoor jij een opleiding volgt. Welke opleidingen zij hebben gedaan en wat hun ervaring met het NCOI is. Bovendien check of de opleiding erkend wordt!!

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

Beste Rued,

Erg vervelend dat je zo ontevreden bent. We komen graag met je in contact om je ervaringen te bespreken. Met de huidige informatie kunnen we je gegevens helaas niet achterhalen. Wellicht kun je ons via een privébericht je telefoonnummer sturen? We nemen dan spoedig contact met je op.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

MaartenMMM
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2014 01:16

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door MaartenMMM »

Wat een vreselijke e-Learning omgeving!
Gewoon een forum, heb je helemaal niets aan. Er is geen samenhang je word tot niets verplicht. Het is allemaal te vrijblijvend.
Je kunt vanalles insturen, maar medestudenten worden niet echt verplicht om te reageren.
Daarnaast is de organisatie maar een puinhoop. De communicatie is ronduit slecht.
Startdata blijken inleverdata te zijn??
Nu wil ik graag switchen naar contactonderwijs en zou ik modules moeten betalen die ik maar half heb gevolgd, waarvan ik ook nog niet eens tevreden ben over de kwaliteit ervan.
2 van de modules worden eens per jaar gegeven...... Hallo?? Er zijn meerdere startmomenten per jaar op tig locaties, maar als puntje bij paaltje komt kun je een mega eind reizen. Ik vraag me af of de opleiding uberhaupt ooit in Eindhoven heeft plaatsgevonden...
Ik heb spijt, veel spijt dat ik met NCOI in zee ben gegaan. Dit was de eerste en de laatste keer.. vreselijk! Ook omdat het veel geld kost, mijn werkgever betaald welliswaar, des te vervelender dat als gevolg van de kwaliteit van deze opleiding ik eigenlijk geen andere keuze kan maken omdat het mijn werkgever dan geld kost... Ik voel me gemangeld.. Bedankt NCOI..

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

Beste MaartenMMM,

We komen graag persoonlijk met u in contact om uw ervaring te bespreken.
Wilt u ons uw contactgegevens per privé bericht toesturen? Een studieadviseur neemt dan contact met u op.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

Fortuna5698
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2014 19:13

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Fortuna5698 »

In januari opgegeven bij de NCOI voor een HBO Bachelor opleiding. Alle documenten voor de toelating teruggestuurd zodat ik gebruik kan maken van werkplekleren en de opleiding daardoor iets korter is. Je start gewoon met de opleiding en deze wordt ook gewoon betaald. Na zeker 5 maanden!!! krijg je dan een mail dat je functie die je nu uitvoert niet past of gedeeltelijk niet past bij de gekozen opleiding (Wat dan niet past dat zeggen ze niet). Je krijgt een algemeen rijtje waar het werkplekleren van de opleiding die je hebt gekozen aan moet voldoen. Vervolgens bel je, leg je uit dat je op een afdeling werkt die geheel aansluit bij de opleiding, krijg je te horen dat je de werkzaamheden niet uitvoert die in de opleiding thuishoren... En hier valt mijn mond van open... Je volgt toch een opleiding juist omdat je een diploma wilt halen en de kennis hiervoor nog moet opdoen? Als ik de functie al had, was het niet nodig om een opleiding te volgen. Vervolgens mag je zelf uitzoeken wat wel van het rijtje voldoet en wat niet.

Lizelotte Aukes
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2014 12:48

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Lizelotte Aukes »

In de bovenstaande reacties lees ik veel herkenbare situatie’s. Ik ben begonnen met de opleiding HBO Vastgoed en makelaardij. Dit is een 1 jarige opleiding met 4 modules. Twee van de vier modules hadden een zogenaamde ‘’ moduleopdracht’’ als examenopdracht. Dit was zo voor de module ‘’ commerciele vaardigheden ‘’ en de module ‘’ Taxatie- en makelaardijleer ‘’. Bij beide opdrachten was het de bedoeling om een herontwikkelingsplan op te stellen voor een leegstaand pand. De taxatieleer, waar ik graag wat over wilde weten, is nauwelijks aan bod gekomen. Daarbij is het wel erg vreemd om twee zeer op elkaar lijkende examenopdrachten te geven voor twee verschillende vakken.
Daarnaast vind ik dat de NCOI erg oppervlakkig met haar studenten omgaat en absoluut niet flexibel is. Wanneer ik een beoordeling krijg op mijn moduleopdracht, staat er een korte beoordelingstekst bij, waarbij niet duidelijk wordt hoe men hiertoe komt.
Bij een andere module opdracht heb ik een bezwaarschrift ingediend omdat ik het niet eens was met de beoordeling van verschillende vragen. 1 van de 5 bezwaren werd gegrond verklaard. Om de inhoudelijke reactie moest ik vragen. Bij 1 reactie werd er alleen naar het boek verwezen, waarin geen tegenstrijdigheid stond met mijn bezwaar. Ik zou hiervoor een beroepschrift kunnen indienen, à €130,-.
Daarnaast kon ik een module opdrachten niet op de uiterlijke inleverdag kon opsturen door een mankement van mijn computer. De volgende dag heb ik naar de NCOI gebeld met de vraag of ik het alsnog mag opsturen en niet hoef te verlengen met 6 weken. Dit was niet mogelijk omdat de beoordelaar er nu al niet meer op gerekend had. Vervolgens moet ik weer 6 weken wachten voordat ik het kan inleveren en daarna nog 4 weken wachten op de beoordeling = 10 weken!
Voor een examen juridische aspecten binnen deze opleiding staat een slagingsnorm van 70 %. Wanneer iemand een opleiding tot advocaat of chirurg doet, vind ik het terecht dat er minimaal 70 % goed gerekend moet worden. Maar dit is niet het vakgebied van een makelaar en daarom vind ik deze norm te hoog.
In het examen staan verschrikkelijk slordige fouten. In de opmaak van het examen, spellingfouten, er ontbreken gedeelten van vragen of de vraag en de antwoorden staan door elkaar, waardoor de bedoeling niet te begrijpen is. Na een aantal bezwaarschriften worden deze vragen wel bij iedereen goed gerekend, maar je kunt je afvragen wat de waarde van zo’n Juridisch examen dan nog is...
De online studiewijzer, E-connect, staat ook vol fouten. Zo stond er bij de lesstof van de module Juridische asprecten een aantal verkeerde hoofdstukken van een boek vermeld. Hierdoor hebben verschillende studenten de verkeerde hoofdstukken geleerd voor het examen en de juiste hoofdstukken dus niet geleerd.
Naast deze kwalitatieve fouten krijg ik ook de indruk dat het bij de NCOI alleen maar om geld gaat. Omdat ik de module juridische aspecten na 3 herexamens met 2 vragen teveel fout niet had behaald, vroeg ik mij af of ik misschien 3 losse certificaten kan krijgen voor de module’s die ik wel behaald heb. Hiervoor had ik gebeld naar de NCOI. Dit is mogelijk, maar ik moet dan wel €50,- per certificaat betalen. Zoveel geld vragen voor een opleiding, dan zit het diploma hier toch bij in mag je rekenen? Het is ook mogelijk om de module opnieuw te doen voor €700 euro en dan moet ik ook nog even een jaartje wachten...

Kortom, naar mijn mening is de NCOI meer een oplichtende dan een opleidende organisatie. Voor ieder kleinigheidje worden extra kosten in rekening gebracht. Plus een slechte kwaliteit van de opleiding. Ik adviseer dan ook niemand om een opleiding bij de NCOI te gaan doen.

Lizelotte Aukes

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

Fortuna5698 schreef:In januari opgegeven bij de NCOI voor een HBO Bachelor opleiding. Alle documenten voor de toelating teruggestuurd zodat ik gebruik kan maken van werkplekleren en de opleiding daardoor iets korter is. Je start gewoon met de opleiding en deze wordt ook gewoon betaald. Na zeker 5 maanden!!! krijg je dan een mail dat je functie die je nu uitvoert niet past of gedeeltelijk niet past bij de gekozen opleiding (Wat dan niet past dat zeggen ze niet). Je krijgt een algemeen rijtje waar het werkplekleren van de opleiding die je hebt gekozen aan moet voldoen. Vervolgens bel je, leg je uit dat je op een afdeling werkt die geheel aansluit bij de opleiding, krijg je te horen dat je de werkzaamheden niet uitvoert die in de opleiding thuishoren... En hier valt mijn mond van open... Je volgt toch een opleiding juist omdat je een diploma wilt halen en de kennis hiervoor nog moet opdoen? Als ik de functie al had, was het niet nodig om een opleiding te volgen. Vervolgens mag je zelf uitzoeken wat wel van het rijtje voldoet en wat niet.
Beste Fortuna 5698,

Naar aanleiding van uw bericht komen we graag met u in contact.
Wilt u ons uw contactgegevens via een privébericht toesturen?
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met de huidige informatie kunnen we helaas uw studentgegevens niet achterhalen.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

Beste Liselotte Aukes,

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over uw opleiding, en komen
daarom graag persoonlijk met u in contact om uw ervaringen te bespreken.
Een studieadviseur neemt hiervoor op korte termijn telefonisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

mmartijn19
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014 07:30

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door mmartijn19 »

.
Laatst gewijzigd door mmartijn19 op 12 mar 2018 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

Beste mmartijn19,

We vinden het vervelend dat je opleiding niet naar tevredenheid verloopt.
Een studieadviseur neemt hierover graag telefonisch contact met je op.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door trail46 »

NCOI Opleidingsgroep schreef: Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare
Wellicht is dit voor u een optie? Bezoekers weten dan dat hun gegevens veilig zijn.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.

Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.


Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres

mmartijn19
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014 07:30

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door mmartijn19 »

.
Laatst gewijzigd door mmartijn19 op 12 mar 2018 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

NCOI Opleidingsgroep
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 apr 2013 14:57

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door NCOI Opleidingsgroep »

mmartijn19 schreef:Statusupdate van mijn klacht :

Binnen een dag na mijn post werd ik gebeld door de klantenservice.
Die hebben netjes mijn klacht aangehoord en genoteerd.
Ze zouden dit doorgeven aan de examencommissie.
Ik heb ook gezegd dat ik alle fouten van het examen gerust telefonisch of persoonlijk op het hoofdkantoor uit wil leggen.
Ook dit zouden ze doorgeven.
Ik heb vanaf toen niks meer gehoord van ze.
En over 2 weken zou het cijfer bekend gemaakt moeten worden.
Dus ik ben bang dat er weer niks mee gedaan wordt.
Zoals altijd heeft de examencommissiealtijd gelijk en wij worden genegeerd,
hier ben ik weer bang voor.
Dus ben benieuwd hoe het afloopt...
Beste mmartijn19,

Vandaag ontvangt u vanuit de examencommissie een terugkoppeling op uw bezwaar.
Maandag a.s. neemt een studieadviseur graag nog telefonisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

Wilco22
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2014 16:36

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Wilco22 »

Zoals de meesten kan ook ik mij er bij neerleggen dat wat je ook doet de NCOI altijd gelijk heeft.
Ook al leg je het uit en gezien de lessen van de docent en de controles ben je g.......d.
Op een feestje werden er vragen gesteld hoe het was met de opleiding en waar ik hem deed, nou ik durf het woord NCOI bijna niet meer te noemen.
Ze leggen voor zichzelf de lat wel erg hoog.

Deze week 2 keer contact gehad met de NCOI en elke keer krijg je te horen of je kunt een herexamen á 195 euro doen of een herbeoordeling á 75 euro.
Gewoon geldklopperij, want ze geven niet toe dat de beoordelaar een fout maakt.

Wilco22
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2014 16:36

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Wilco22 »

Lizelotte Aukes schreef:In de bovenstaande reacties lees ik veel herkenbare situatie’s. Ik ben begonnen met de opleiding HBO Vastgoed en makelaardij. Dit is een 1 jarige opleiding met 4 modules. Twee van de vier modules hadden een zogenaamde ‘’ moduleopdracht’’ als examenopdracht. Dit was zo voor de module ‘’ commerciele vaardigheden ‘’ en de module ‘’ Taxatie- en makelaardijleer ‘’. Bij beide opdrachten was het de bedoeling om een herontwikkelingsplan op te stellen voor een leegstaand pand. De taxatieleer, waar ik graag wat over wilde weten, is nauwelijks aan bod gekomen. Daarbij is het wel erg vreemd om twee zeer op elkaar lijkende examenopdrachten te geven voor twee verschillende vakken.
Daarnaast vind ik dat de NCOI erg oppervlakkig met haar studenten omgaat en absoluut niet flexibel is. Wanneer ik een beoordeling krijg op mijn moduleopdracht, staat er een korte beoordelingstekst bij, waarbij niet duidelijk wordt hoe men hiertoe komt.
Bij een andere module opdracht heb ik een bezwaarschrift ingediend omdat ik het niet eens was met de beoordeling van verschillende vragen. 1 van de 5 bezwaren werd gegrond verklaard. Om de inhoudelijke reactie moest ik vragen. Bij 1 reactie werd er alleen naar het boek verwezen, waarin geen tegenstrijdigheid stond met mijn bezwaar. Ik zou hiervoor een beroepschrift kunnen indienen, à €130,-.
Daarnaast kon ik een module opdrachten niet op de uiterlijke inleverdag kon opsturen door een mankement van mijn computer. De volgende dag heb ik naar de NCOI gebeld met de vraag of ik het alsnog mag opsturen en niet hoef te verlengen met 6 weken. Dit was niet mogelijk omdat de beoordelaar er nu al niet meer op gerekend had. Vervolgens moet ik weer 6 weken wachten voordat ik het kan inleveren en daarna nog 4 weken wachten op de beoordeling = 10 weken!
Voor een examen juridische aspecten binnen deze opleiding staat een slagingsnorm van 70 %. Wanneer iemand een opleiding tot advocaat of chirurg doet, vind ik het terecht dat er minimaal 70 % goed gerekend moet worden. Maar dit is niet het vakgebied van een makelaar en daarom vind ik deze norm te hoog.
In het examen staan verschrikkelijk slordige fouten. In de opmaak van het examen, spellingfouten, er ontbreken gedeelten van vragen of de vraag en de antwoorden staan door elkaar, waardoor de bedoeling niet te begrijpen is. Na een aantal bezwaarschriften worden deze vragen wel bij iedereen goed gerekend, maar je kunt je afvragen wat de waarde van zo’n Juridisch examen dan nog is...
De online studiewijzer, E-connect, staat ook vol fouten. Zo stond er bij de lesstof van de module Juridische asprecten een aantal verkeerde hoofdstukken van een boek vermeld. Hierdoor hebben verschillende studenten de verkeerde hoofdstukken geleerd voor het examen en de juiste hoofdstukken dus niet geleerd.
Naast deze kwalitatieve fouten krijg ik ook de indruk dat het bij de NCOI alleen maar om geld gaat. Omdat ik de module juridische aspecten na 3 herexamens met 2 vragen teveel fout niet had behaald, vroeg ik mij af of ik misschien 3 losse certificaten kan krijgen voor de module’s die ik wel behaald heb. Hiervoor had ik gebeld naar de NCOI. Dit is mogelijk, maar ik moet dan wel €50,- per certificaat betalen. Zoveel geld vragen voor een opleiding, dan zit het diploma hier toch bij in mag je rekenen? Het is ook mogelijk om de module opnieuw te doen voor €700 euro en dan moet ik ook nog even een jaartje wachten...

Kortom, naar mijn mening is de NCOI meer een oplichtende dan een opleidende organisatie. Voor ieder kleinigheidje worden extra kosten in rekening gebracht. Plus een slechte kwaliteit van de opleiding. Ik adviseer dan ook niemand om een opleiding bij de NCOI te gaan doen.

Lizelotte Aukes

Een standaard bericht dus wat ze geven.
Alles kun je overdoen zolang het de NCOI maar geld oplevert.

Nico86
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2014 12:25

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door Nico86 »

Uiterst slechte ervaring met NCOI. Het zijn simpelweg oplichters.

Ik volgde met veel plezier de opleiding belastingadviseur bij Markus Verbeek Praehep. Tot de dag dat Markus Verbeek werd overgenomen door NCOI.
Moduleprijs ging met 20% omhoog. De les was bij MVP € 165 per 3 uur. Nu bij ncoi €198 per 3 uur. Daarbij zaten we eerst in een mooi pand, nette lokalen, en zijn we nu in een oud klein zaaltje in een kerk geduwd. Een prijsverlaging zou het moeten zijn, zou je zeggen.
Verder is de oorspronkelijke prijs voor lesmaterialen bij het vak inkomstenbelasting €185. Ik had dat (enige) boek nog van het vorige semester en dat was rond de €80,- dus ik vroeg een onderbouwing op. Nu wordt er voor e-connect €60,- gerekend (schandalig, de online omgeving bij mvp hebben wij nooit hoeven betalen) en betaal je dus €125.- voor het boek. Daarna gaat er een korting van af als je je totaal hebt ingeschreven, maar als je met losse modules werkt betaal je dus 150% voor je boek. En het mooiste is nog dat ik het boek heb geretourneerd (omdat ik hetzelfde boek al had van vorig semester) en ze weigeren dit te crediteren, ondanks dat zij zelf per e-mail hebben aangegeven het te crediteren wanneer je het boek retour stuurt.
Div e-mails gestuurd naar ncoi, maar wat blijkt, personeel van ncoi kan zelf geen prijsverhoging uitrekenen, kwamen met een prijsverhoging van nog geen 10%. Wanneer je belt wordt gezegd dat de prijsverhoging ad 20% komt door gestegen kosten. Gestegen kosten pfff, dat zal niet door het personeel komen, en ook niet door de locatie waar wij zijn neergezet. Je zou je schoonmoeder er niet eens neerzetten.
Ik vind het ronduit schandalig dat zit zomaar kan, en ik raad iedereen af ooit bij ncoi te studeren! Het gaat slechts om geld en niet om kwaliteit bij deze club.
Het lijkt mij interessant hier eens een tv item van te maken. Dit kunnen ze gewoonweg niet maken.

drsvalerie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2014 13:24

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door drsvalerie »

Het verbaast me dat er al zoveel klachten gemeld zijn over NCOI, maar dat er nog altijd studenten de dupe worden. Ik weet er helaas alles van: de werkwijze van NCOI kan ernstige gevolgen hebben voor de financiële situatie van studenten. De balans en de redelijkheid is daarbij volledig zoek. NCOI heeft de kwestie waar ik op doel nog nooit netjes opgelost, integendeel. Tot op de dag van vandaag zijn de consequenties voelbaar.

drsvalerie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2014 13:24

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door drsvalerie »

Overigens, ter aanvulling voor Tros Radar: in de bijdrage van Nico wordt geopperd om hier een tv item over te maken. Zij, en ook de bijdrage daarboven, spreekt over oplichting. Ik herken de situatie en ben dan ook graag bereid om aan een item mee te werken.

golfy
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2014 11:00

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door golfy »

Ik heb twee cursisten opgegeven voor een cursus bij NCOI maar sommige cursussen stroken geheel niet met hetgeen men schetst op hun website....een soort vrijheid blijheid opleidingen voor veel geld. Onderstaand mijn tekst aan het NCOI....ze doen er niets mee. Het ministerie zet met regelmatig ook vraagtekens bij de leskwaliteit.

Inmiddels hebben beide studenten les 2 achter de rug. Na les 1 was er al sterke twijfel over de kwaliteit en de inhoud maar na les twee lijkt mij de maat vol. Het enige wat uitstekend is is de lunch terwijl deze beter ingeruild kan worden voor sobere bruine boterhammen
maar een inhoudelijk houtsnijdend lesprogramma.

• Er is geen enkele controle op thuis uitgevoerde werkzaamheden deze wordt ook niet behandeld
• Er wordt veel gelachen en gegiecheld maar daar hoef ik naar ik aanneem niet voor te betalen
• De presentatie op uw webpagina kwa inhoud strookt niet met hetgeen de docent vertelt over de te verwachten inhoud
• Webdesign zal amper of niet aan bod komen.
• Op aanwezigheid wordt niet gecontroleerd dit lijkt dus meer op een voor veel geld gekocht papiertje in tegenstelling tot wat NCOI zegt te zijn en te leveren.
• De docent vertelt leuk maar er is geen referentie in boeken of presentaties
• Lessen zijn onsamenhangend en structuurloos
• Er zijn geen tussentijdse targets
• Er is geen duidelijk lesdoel voelt aan als “ we doen maar wat”

scsirob
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2012 11:36

Re: Klachten over NCOI

Ongelezen bericht door scsirob »

Mijn vrouw heeft net een 3-jarige HBO studie doorlopen bij het NCOI. Bewust een studie gekozen met veel klassikale begeleiding. Daar hebben we ook extra voor betaald.

Keer op keer bleek er geen locatie, onvoldoende aanmeldingen, geen docent, alles om maar geen klassikaal les te geven. Dan maar online, op eigen kracht. Nooit een cent teruggezien, geen enkele geste.

Mijn vrouw heeft er iets meer dan 3 jaar over gedaan. Keer op keer liet NCOI haar in de steek, hielden zich niet aan afspraken, planningen etc. Toch heeft mijn vrouw doorgezet en heel hard gewerkt. Begin Februari heeft ze haar eindscriptie en laatste module opdrachten ingeleverd. De uitslag was positief, euforie maakt zich van je meester! Alleen nog de verdediging en het diploma ontvangen...

We zijn nu midden-April. NCOI krijgt het niet voor elkaar om een datum te prikken voor het overhandigen van het diploma. Er is nog altijd geen datum vastgesteld. Ze heeft een klacht ingediend, nu na twee weken nul reactie. De euforie is allang verdwenen. Wat een deceptie. NCOI, wat een schanddalige vertoning.

Kortom, denk heel goed na voordat je je aanmeld bij NCOI

Gesloten