LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Linnartz liegt & bedriegt

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
12013s
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2014 10:45

Ongelezen bericht door 12013s »

Ja inderdaad.

Linnartz is een waardeloze opleider. Ik heb zelf de opleiding interieurdesign gevolgd. Mij is ook verteld dat dit een erkend mbo+/ hbo diploma zou zijn. In de praktijk komt daar niets van terecht en is dit onzin. De Dienst Uitvoering Onderwijs erkent dit diploma niet. Hogescholen zien het niet als volwaardig diploma waardoor er problemen bij mij zijn ontstaan bij doorstuderen. Ook werkgevers die vragen om een mbo diploma kun je niet garanderen dat je dat hebt en moet je een soort verkapt verhaal vertellen. Slecht onderwijs, ongeïnteresseerde, amateuristische docenten. Examinatoren die zeer dubieuze methodes hanteren, oninspirerende oude stoffige leslokalen. En om het allemaal erger te maken, als je er een klacht over wilt delen dan krijg je geen luisterend oor maar [Persoonsgegevens verwijderd door de moderator] die een ratelfabeltje probeert te slijten waar je geen speld tussen kan krijgen omdat hij stug en stoicijns door ouwehoert over hoe geweldig linnartz wel niet is.

Baangarantie?? niets van gemerkt. Diploma op MBO/ HBO niveau?? Het is een schande dat ze dat durven te beweren. Kost klauwen met geld en je krijgt er niet eens een volwaardig diploma voor (waar je overigens zelf 6 keer om moet vragen. Mensen DOE DIT NIET!
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mei 2015 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten