LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI KLACHT 2015

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
othman_el_morabet
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2015 13:32

NTI KLACHT 2015

Ongelezen bericht door othman_el_morabet »

Vanaf december 2013 heb ik me ingeschreven voor de HBO opleiding Toegepaste Psychologie. Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik deze niet kunnen afmaken. Dus toen maar in september 2014 ingeschreven bij een reguliere hogeschool.
Dus heb ik de college geld van jaar 1 van NTI al helemaal afbetaald.
Precies één jaar later op december 2014 heb ik NTI gebeld om te zeggen dat ik niet meer verder wil met hun. Helaas kreeg ik van ze te horen dat zij mij (stilzwijgend) hebben ingeschreven voor een 2de jaar bij hun instelling. Dus dat is weer lekker een volle pond collegegeld betalen voor een pot lucht. Steeds maar gebeld en gemaild met hun, maar door hun commerciële instelling kunnen ze geen klandizie tonen. Dus nu zit ik opgescheept met de collegegeld van mijn reguliere hogeschool en die van NTI (waar ik nu helemaal niets mee doe). Overigens staat in hun Algemene Voorwaarden dat als een student zich annuleert, hij geen recht meer heeft op studiebegeleiding, lessen en examens. Dus voor wat ik dan betaal is voor mij ook volkomen onduidelijk. Het enige wat zij mij kunnen aanbieden is €400 korting als ik mijn studiemateriaal van jaar 2 terugstuur. Alsof dat een opluchting is.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 feb 2015 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: NTI KLACHT 2015

Ongelezen bericht door Barre Barry »

othman_el_morabet schreef:Vanaf december 2013 heb ik me ingeschreven voor de HBO opleiding Toegepaste Psychologie. Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik deze niet kunnen afmaken. Dus toen maar in september 2014 ingeschreven bij een reguliere hogeschool.
Dus heb ik de college geld van jaar 1 van NTI al helemaal afbetaald.
Precies één jaar later op december 2014 heb ik NTI gebeld om te zeggen dat ik niet meer verder wil met hun. Helaas kreeg ik van ze te horen dat zij mij (stilzwijgend) hebben ingeschreven voor een 2de jaar bij hun instelling. Dus dat is weer lekker een volle pond collegegeld betalen voor een pot lucht. Steeds maar gebeld en gemaild met hun, maar door hun commerciële instelling kunnen ze geen klandizie tonen. Dus nu zit ik opgescheept met de collegegeld van mijn reguliere hogeschool en die van NTI (waar ik nu helemaal niets mee doe). Overigens staat in hun Algemene Voorwaarden dat als een student zich annuleert, hij geen recht meer heeft op studiebegeleiding, lessen en examens. Dus voor wat ik dan betaal is voor mij ook volkomen onduidelijk. Het enige wat zij mij kunnen aanbieden is €400 korting als ik mijn studiemateriaal van jaar 2 terugstuur. Alsof dat een opluchting is.
Vraag of ze het om willen zetten in een cursus nederlands en doe daar je voordeel mee.

Gesloten