LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onjuiste beoordeling van leerkracht op fontys

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2015 10:30

onjuiste beoordeling van leerkracht op fontys

Ongelezen bericht door 2015 »

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een project op de fontys afgerond( een tweede keer, doordat ik deze vorige jaar niet heb kunnen halen) nu ben ik door mijn profcoach individueel beoordeeld en een voldoende gekregen en ook door mijn mede project leden ben ik ook beoordeeld en heb ik ook een voldoende behaald. heb me dan ook goed ingezet. nu kreeg ik van de leerkrachten te horen dat ik het toch niet heb gehaald, doordat ik me volgens hun sinds vorige jaar niet voldoende heb ontwikkeld. Ik ben het daar dan ook niet mee eens, maar daar kan ik niet verder over praten. Ze moeten mij toch beoordelen over het project, toch niet over mijn ontwikkeling?? Ik ben door iedereen als voldoende individueel beoordeeld, dit kan toch zo maar niet, graag jullie mening. ik heb me volledig ingezet zodat ik mijn p kan behalen en vanwege dit zou dat dus niet gaan lukken.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: onjuiste beoordeling van leerkracht op fontys

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Ik snap dat je volledig in paniek bent, maar een consumenten forum is w.s. niet de plek om hulp te kunnen krijgen voor een specifiek probleem over studieresultaten. Praat met je profcoach en vraag eerst een duidelijke uitleg hoe dit mogelijk is. En zoek dan hulp op studenten fora.

Gesloten