LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na maanden nog geen steeds diploma ontvangen van LOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
siska.bouma
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2020 12:21

Na maanden nog geen steeds diploma ontvangen van LOI

Ongelezen bericht door siska.bouma »

Ik heb op 25 augustus mijn opleiding tot doktersassistent afgerond en 4 september mijn diploma aangevraagd. Tot nu toe geen diploma ontvangen. Meerdere klachten ingediend op 31 oktober bleek mijn aanvraag zelfs niet in behandeling is genomen. Toen spoedaanvraag ingediend. Net met LOI gebeld en ze zijn ermee bezig maar kan nog wel weken duren. Wat kan ik doen om zo snel mogelijk diploma te krijgen, zodat ik kan solliciteren.

Lowieze
Berichten: 6535
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Na maanden nog geen steeds diploma ontvangen van LOI

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien uw klacht eens aanmelden op Klacht.nl. Ik zie dat daar verschillende klachten door het LOI zijn opgelost.

https://www.klacht.nl/loi/

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Na maanden nog geen steeds diploma ontvangen van LOI

Ongelezen bericht door moederslink »

siska.bouma schreef:
11 dec 2020 12:32
Ik heb op 25 augustus mijn opleiding tot doktersassistent afgerond en 4 september mijn diploma aangevraagd. Tot nu toe geen diploma ontvangen. Meerdere klachten ingediend op 31 oktober bleek mijn aanvraag zelfs niet in behandeling is genomen. Toen spoedaanvraag ingediend. Net met LOI gebeld en ze zijn ermee bezig maar kan nog wel weken duren. Wat kan ik doen om zo snel mogelijk diploma te krijgen, zodat ik kan solliciteren.
Gewoon lekker solliciteren en de toekomstige werkkring informeren over het vooralsnog uitblijven van een fysiek diploma.

16again
Berichten: 16030
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Na maanden nog geen steeds diploma ontvangen van LOI

Ongelezen bericht door 16again »

Ik snap niet waarom LOI moeilijk doet over het verstrekken van een blaadje papier met een krabbel erop. Er staat geen eigen inkoop oid tegen over .

Gesloten