LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met NCOI opleidingen

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Truus27
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2019 06:58

Slechte ervaring met NCOI opleidingen

Ongelezen bericht door Truus27 »

Ik volg een cursus product ontwerpen. Dus, "dom" als ik ben, verwacht ik dat het AutoCAD tekenen ook bestaat uit product tekenen. En volgens de NCOI vraagt de maatschappij daar bouwkundig !! tekenen bij. Bij een discussie hierover blijft de NCOI dit glashard volhouden. Welke werkgever vraagt een productontwerper die een muur kan tekenen maar geen schroefdraad ? Ik eis dus dat ik de juiste tekencursus krijg. dus product tekenen en geen bouwkundig tekenen.

Zonde van je geld om een cursus bij de NCOI te gaan volgen. Gooi je geld dan in een putje, schilt een hoop ergernissen en je geld ben je toch kwijt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte ervaring met NCOI opleidingen

Ongelezen bericht door berndv »

Truus27 schreef:
17 okt 2019 07:07
verwacht ik dat het AutoCAD tekenen ook bestaat uit product tekenen.
Was dit vooraf aan u bekend gemaakt? Is er ergens in de communicatie gesuggereerd dat tekenen in AutoCAD onderdeel is van deze cursus?

Ik probeer overigens de cursus te vinden, maar ik kan hem niet vinden op hun site, kunt u misschien aangeven hoe de cursus precies heet? Of een link naar de cursus zelf? Dat maakt het misschien iets makkelijker om te beoordelen in hoeverre uw verwachting realistisch is/was.

Gesloten