LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apotheekkosten

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Lowieze
Berichten: 6588
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door Lowieze »

Doekies schreef:
14 mar 2021 12:40
Ook ik kreeg rekening... 2 medicijnen die ik al ruim 3 jaar slik fie klaar liggen in de afhaalkast en waar ik dus nooit iemand over spreek.... maar wel per medicijn 7,50 extra in rekening brengen voor " gewone vervolgafgifte, geen bereiding werkdag"...
Vind het belachelijk..
Die medicatie wordt toch ook door het personeel in die afhaalkast gelegd. En u betaalt voor de dienstverlening van de apotheek.

Lady1234
Berichten: 27103
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Doekies schreef:
14 mar 2021 12:40
Ook ik kreeg rekening... 2 medicijnen die ik al ruim 3 jaar slik fie klaar liggen in de afhaalkast en waar ik dus nooit iemand over spreek.... maar wel per medicijn 7,50 extra in rekening brengen voor " gewone vervolgafgifte, geen bereiding werkdag"...
Vind het belachelijk..
En dat zal dus niet de eerste keer zijn dat u dat betaalt. De apotheker is geen vrijwilliger met behoud van uitkering. Hij moet gewoon zijn brood verdienen.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door Smartje »

Deze “verborgen” kosten zijn altijd al betaald.
Verplichte specificatie van de nota.
Ons Nederlanders ben “ zuinig” en niet betalen voor diensten die wij nu op nota inzichtelijk hebben.
En inderdaad sommige medicijnen is centen kwestie.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door kuklos »

Doekies schreef:
14 mar 2021 12:40
Vind het belachelijk..
Waarom is het belachelijk? Welke kosten zou u wel acceptabel vinden?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Doekies schreef:
14 mar 2021 12:40
Ook ik kreeg rekening... 2 medicijnen die ik al ruim 3 jaar slik fie klaar liggen in de afhaalkast en waar ik dus nooit iemand over spreek.... maar wel per medicijn 7,50 extra in rekening brengen voor " gewone vervolgafgifte, geen bereiding werkdag"...
Vind het belachelijk..
Nu maar hopen dat de klanten van jouw werkgever morgen niet op hetzelfde idee komen en vinden dat het geld dat ze moeten betalen voor uw werk maar belachelijk is. Of is uw werk veel waardevoller dan dat van een apotheekmedewerker?

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Apotheekkosten

Ongelezen bericht door Justmeagain »

In de Keuringsdienst van waarde is laatst cbd getest.
Bijna hilarisch , gewoon geldklopperij en placebo pur sang. In de geteste 20 potjes zat er maar in 4 wat erin hoort te zitten.

Gesloten