LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afbouwen AD's

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Inky

Afbouwen AD's

Ongelezen bericht door Inky »

Mijn score tot nu toe: 3 keer gestopt met seroxat, 3 keer succes vol.

Ik had tabletten van 20mg (de meest gangbare, meen ik?). De eerste 2 weken heb ik 10mg/d geslikt, daarna 2 weken lang om de dag 10 mg. Daarna niets. De meest irritante ontwennings verschijnsel die ik heb gehad waren kleine electrische schokjes in mijn hoofd, bij iedere beweging die ik maakte al was het alleen maar met m'n ogen. Dit hield zo'n 2 à 3 weken aan nadat ik definitief gestopt was.

Van 30mg ging van 30 naar 20 naar 10 naar niets. Iedere stap 2 weken. Maar dit kan ook weer van persoon tot persoon verschillen. Lukt het niet met stapjes van 2 weken, maak er dan gerust 3 weken van. Lukt het niet per 10mg, doe het dan per 5mg, als het maar langzaam, op een tempo dat jouw lichaam kan bijhouden, gedaan wordt.

Succes!

Bye! Inky(^_-)

Ingrid

Re: Afbouwen AD's

Ongelezen bericht door Ingrid »

Hoi Inky,

Mag ik vragen waarom je toch tot 2x keer toe weer bent gaan slikken? Ik voelde me direct na stoppen goed maar zo rot na 4 weken stoppen met Zoloft (100x erger dan voor ik begon met slikken) dat ik weer begonnen ben met efexor dit keer. Dus of het nu echt zo succesvol is dan? Of zat er bij jou veel langere tijd tussen?

Groetjes Inkie

Inky

Re: Afbouwen AD's

Ongelezen bericht door Inky »

Hoi Ingrid, Ingrid hier <g>

In het andere draatje heb ik precies verteld hoe het in elkaar steekt. Door een foutje aan deze kant is het perongeluk 2 keer geplaatst.

Bye! Inky (^_-)

Gesloten