LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] andere websites over depressies en verslavingen

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
manoeska

andere websites over depressies en verslavingen

Ongelezen bericht door manoeska »

Er zijn op internet behalve de website van marcel nog drie andere websites met informatie, nl www.depressie.nl en www.verslaving.nl., www.psychiater.nl.Daar kun je ook met vragen terecht. En bij de website van www.gezondheidsplein.nl kun je ook nog een consult krijgen.
En voor die mensen met al die afkickverschijnselen. Een aanvulling op Marcel: soms komt door het niet meer gebruiken van het medicijn het oorspronkelijke probleem, de depressie, juist weer naar boven. Gelukkig wist ik dit allemaal. Psychiaters zijn hier meer van op de hoogte. Als je suïcidaal bent, kan het nog erger worden. En een bijwerking die wel vermeld staat in de bijsluiter en ook in het programma vernoemd werd is een manie. Houd er altijd rekening dat er veel meer zaken een rol spelen, maar inderdaad blijf alert. Maar ook: lees de bijsluiter goed. je kunt ook meer verward raken.
En het verschil met afkikken van valium: valium werkt meteen. Dus als je ermee stopt merk je het ook gauw. Als je depressief bent en je neemt een extra seroxatje werkt het juist niet meteen. Maar als het goed is en je geen depressie meer hebt moet over het algemeen het afbouwen op een verantwoorde manier weinig verschijnselen geven. of dat echt zo is, weet ik dus niet zeker. Maar ik kan het mooi nagaan, want ik slik op sinds gisteren geen seroxat meer.

Andrea

Re: andere websites over depressies en verslavingen

Ongelezen bericht door Andrea »

Ik heb ook een hulprijke site gevonden Stichting Pandora
en zij hebben ook een forum waar je ook voor diverse klachten terecht kunt.
www.stichtingpandora.nl
dan kom je ook in het forum en een hulplijn hebben zij ook.
Of een depressielijn!

Gesloten