LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraag aan trosradar

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
manoeska

vraag aan trosradar

Ongelezen bericht door manoeska »

Helaas heb ik het programma niet opgenomen. Ik meende te horen dat de expert een onderzoek had verricht, waar ook mensen seroxat toegediend kregen die geen depressie hadden. Kan het ook zo zijn dat bij mensen die geen seroxat slikken het juist die reactie's oproept, juist omdat ze niet depressief zijn. Seroxat heeft wel mijn leven gered en zeven jaar geholpen.
Ik denk overigens dat het wat betreft bijwerkingen niet alleen om de seroxat gaat. Ik heb zelf ooit het anti-malaria middel lariam gebruikt. In 1992 heeft daar al een waarschuwing voor in de Volkskrant gestaan. Ik weet dat het in één land een verboden middel. het kan niet toevallig zijn dat juist in mijn omgeving veel mensen klachten hadden, wat varieerde van slapeloosheid tot labiliteit tot een psychose. Het laatste verhaal heb ik uit de derde hand. ik heb dit gemeld bij de GGD afgelopen jaar, maar die beweerde dat ze nog nooit geen klachten hebben gehad, terwijl ik al zo vier mensen kan opnoemen.

manoeska

Re: vraag aan trosradar

Ongelezen bericht door manoeska »

Nog een tweede vraag. Zouden jullie behalve de vraag over negatieve ervaringen met seroxat ook de positieve vragen willen investeren?

Gesloten