LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Fat Killer

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

monique.lodhi schreef:Hoi,
Ik had een potje fatkiller besteld en had ook betaald ervoor. Maar dat hielp niet. Dus hoefde ik niet nog een keer bestellen, geen nut. Maar achtervolgens kreeg ik toch een voor een 2 pakjes in 3 weken tijd opgestuurd, wat ik niet besteld had. Ik heb ze toen retour gedaan. Wat krijg ik vandaag ? Een aanmanningsbrief van €99,- . Ik ga voor niks betalen daar heb ik geen zin. Kunt u mij helpen aub. Groetjes
Julie4444 schreef:
f.soker schreef:Nou ik ben boos ik heb in brieven bus fatkiller melicijn gekregen wat ik niet besteld heb zonder mijn toesteming wat kan ik doen ik had alleen maar gekijken maar niet akkoord gegaan maar nu heb ik 3 potjes en rekening wat moet ik doen ben met dat potten naar postkantoor geweest om trug te sturen maar dan kost ook geld waarom zou ik het betalen wat ik niet besteld heb en postkantoor zegt en als je stuurt wij weten ook niet of die wel gaat dan moet je nog alles betalen os ook zonder zij ze en is bij paar mensen gebeurt wat ze zij maar hoe kan ik dit op lossen ik weet niet wat ik moet doen graag hulp
Hier is een hint:
taxikemperman schreef:Wat ik niet begrijp is dit:
4 pagina's met ervaringen en 20.000 x de tips hoe te handelen en er blijven mensen de vraag stellen: "Wat moet ik doen??"

Begin eens met de vorige 4 pagina's te lezen!!

monique.lodhi
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2016 23:10
Contacteer:

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door monique.lodhi »

Beste mensen,
Ik had eerder mijn klacht gedeeld met jullie. Ik wil jullie laten weten dat mijn probleem al opgelost is. Ik hoef niet meer te betalen. Mijn factuurd is al geannuleerd door hun.

Lyn71
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2016 15:33

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Lyn71 »

Hier hetzelfde verhaal,

Ze zullen naar alle waarschijnlijkheid ook middels enquête o.i.d. aan mijn adresgegevens zijn gekomen.
Had toen ik terug kwam van vakantie ook een pakketje met 2 potjes fat killer, die ik dus niet had besteld. Overigens kun je deze zonder creditkaart of andere betaalkaarten niet eens bestellen. ( Heb dan ook geen creditkaart of iets vergelijkbaars).
Ik had er tevens een fixe rekening bij.
Heb het spul weer ingepakt en terug laten sturen ( kosten €18,00 !!!) naar het adres waar dit pakketje vandaan kwam.( Estonia).
Enige weken later krijg ik een nieuw pakketje met één potje pillen, met eveneens een beste rekening!
Ben maar eens even gaan googelen, waarna al heel snel bleek dat het internet overstroomt met klachten omtrent deze zooi.
Nergens aan gestoord verder, tot ik vorige week het pakketje die ik had teruggestuurd doodleuk weer in de brievenbus had.
Het was open gemaakt (ik had de potjes DICHT laten zitten), en er zat een brief bij van TNT dat het pakket geweigerd was door het "bedrijf" waar ik het naar had terug gestuurd, daarbij een betalingsherinnering met de nodige blabla.
Ik lees dan nu ook continu weer dat je beslist niet moet gaan betalen, ( ben ik ook absoluut niet van plan), maar ik wil het nog maar weer eens benadrukken om dat dus ook echt niet te doen!!!
Het pakket terug sturen heeft dus ook geen enkele zin ( kost je alleen maar geld) en je krijgt het net zo hard weer toe gezonden.

Mocht ik weer iets van ze vernemen, dat zal ik dit posten.

Fijne dag allen!

dromme_
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2017 19:42

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door dromme_ »

dag iedereen

Ik wil enkele kilo's kwijtraken en kwam fat killer tegen...
natuurlijk heb ik mij laten vangen.
Vandaag het potje in de bus gekregen en zie nu dit forum...
Ik moet het bedrag van 79euro nu overschrijven...
maar lees dat het best is dat ze uw bankgegevens niet krijgen enzo???
wat moet ik nu doen?

ik durf niet over te schrijven.

groeten

detective_oetka
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2017 02:41

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door detective_oetka »

Hoe is het mogelijk, dat ik hier lees dat mensen uberhaupt reageren!!!!?????
Ik wordt bestookt met driewekelijkse aanmaningsbrieven met zwarte hamers erop.
De bedragen zijn steeds circa 400 a 500 euro.
Steeds uit Estonia, Letland, etc....
Vandaag weer een gehad, Nu stond er ook Aliaz tussen.
HEEL KWALIJK is dat ik laatst een forse kreeg met die slim dragon pillen erin. Althans, die tekst stond
op het plastic flesje. De verzegeling lijkt me gescheurd. ER kan dus ALLES inzitten!
Vergif, Biologisch virus en ga maar door.
Ik heb het niet aangeraakt voor evt onderzoek door politie of interpol.
En uiteraard NIET reageren!
Dat de brieven ongeldig zijn kun je direct zien aan de stempels: mengsels van Duits en Frans door elkaar
met foute plaatsnamen. Elke brief is weer anders. Bv afzender geheel doorgehaald met inktpatronen.
Dit is zware brievenbuscriminaliteit en kan slechts bij de bron worden aangepakt, bv door Interpol.

Gesloten